Sopiiko MF-165 etupyöriksi

Kantavuutta

Ajattelin muuttaa 165.n etupäähän 10.tuumaiset renkaat,entiset 7.5tuumaiset.Kyselen asiasta tietäviltä onnistuuko ja sopivatko pyörimään entisillä vanteilla vai vaatiiko vanteen muutos töitä?Näyttää noin äkki päätä että saattaa tulla ongelmia raidetangon kynkän kanssa.Asiallisesta vastauksesta kiitosta jo etukäteen.

4

2631

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihdattaa vanteet samalla, ja kannattaakin vaihtaa, pakettihinta lähellä pelkkien kumien hintaa.

• Kantavuutta

pelissä on vaan sellainen ongelma että siihen on joskus vaihdettu ns. painonavat ja vanne ei ole ihan normmali vaan pinnapultit ovat lähellä ulkokehää.Sen vuoksi kuvittelen vanteiden löytymise olevan hankalampi tapaus.Mutta jos 10tuumat ei käy entisille vanteille niin niitä käypäsiä vanteita pitää ruveta etsimään.Jos jollain sattuisi olemaan tietoa ko.vanteista niin eikun vinkkiä tulemaan ruvetaan hieromaan kauppaa.

• Kunttajussi

Oli joskus 502:n,johon laitoin 7.50/16:n tilalle 10/16:set,uudet tietysti kun vanhat olivat loppuun ajetut.Menin paikalliseen rengasliikkeeseen asian kanssa,siellä kysyttiin vain että mihin traktoriin nämä ko pyörät tulevat.Tilaus meni eteenpäin ja viikon päästä sain uudet pyörät ,jotka sopi navoille ja joiden keskiölevyt oli hitsattu oikeaan syvyyteen
      niin että rengas sopi pyörimään raidetangon päistä huolimatta.En muista sanotaanko sitä "offsetiksi", joka on tärkeä luku kun menee pyöriä ostamaan eli se kertoo miten syvällä keskiölevy on vanteessa ja sitten tietysti pitää kertoa mikä on keskiönavan halkaisija ja pulttikehän halkaisija.Joku vuosi takaperin laitoin paskakärryyn leveämmät renkaat (Tempo10,pystykelainen),pyörät tuli nokian ripakuviorenkailla varustettuna ja keskiölevy oli hitsattu oikeaan syvyyteen,hyllystä näitä ei olisi
      löytynyt tehtaallakaan,vaan ne tehtiin tilauksesta.Olen kuullut että rengasliikkeet
      ei sekaannu erikoisjuttuihin itä-ja pohjois-Suomessa,mutta täällä pohjanmaalla on rengasliikkeitä jotka myyvät traktorien ja työkoneiden renkaita sellaisia kun asiakas haluaa.

• mieleeni..

että, Ford ARP (sen pienen, vähän transitin näköisen kuorma-auton) rattaat sopivat sellaisenaan näitten tehdastekoisten peräkärryjen alle. Tuhti velsa jne..

Pulttijako on sama 6 kpl

Niitä ARP Fordeja oli ennen esim. VR:llä ja tielaitoksella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      50
      2069
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1660
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1444
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1426
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1334
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1088
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      994
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      972
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    Aihe