näitä juttuja lukiessa kyllä repeilee ihan kympillä
hahah nää teini palstat pelastaa mun päivän
3
490
Vastaukset
- minananan
repee vaan, haen liiman
- palstat
kyllä kertoo sen tosiasian että teineillä ei ole aivoja ollenkaan. Ne on semmosia piipittäjä kanoja että oksat pois.
Huvittavinta oli kyllä toi big brother palsta jossa joka lause oli pete! mä rakastan sua! sä oot ihana! Toi oli keskustelun taso siitä ohjelmasta.- Just me..
"kyllä kertoo sen tosiasian että teineillä ei ole aivoja ollenkaan. Ne on semmosia piipittäjä kanoja että oksat pois.
Huvittavinta oli kyllä toi big brother palsta jossa joka lause oli pete! mä rakastan sua! sä oot ihana! Toi oli keskustelun taso siitä ohjelmasta."
Tarkotus ei oo olla näsäviisas tai mitään, mutta oletko sä itekkin niitä sun teinejäsi?
Miten ihmeessä meinaan saat tosta yhen lauseen kun kirjotit, että "joka lause oli pete! mä rakastan sua! sä oot ihana!" Mä nään 3.. Ja että teineillä ei olisi aivoja, ilman aivoja ei pysty elää pässi, aj kaikki ovat joskun teinejä, mä uskoisin että jopa sinä, tai sitten olet ihme joka on jättänyt kasvamatta pari vuota elämästään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712