Kauheaa! Kun olen lukenut näitä kultakalan tila yms. vaatimuksia, niin tajusin, kuinka edellinen kouluni "rääkkäsi" kultakalaa. Yhdessä luokassa oli nimittäin aika pienessä akvaariossa yksi ainut lihapullan kokoinen kultakala. Eikä mitään muita kaloja kavereina. Muistaakseni kauhistelin aikoinaan sitä, kun siinä akvaariossa ei ollut oikein mitään sisustusta, mutta nyt ymmärrän, että ei siinä ollut kaikki muukaan kohdallaan.
Edesvastuutonta oppilaitokselta näyttää tällaista koululaisille?
Ruokalassakin oli useampi akvaario, missä veden erittäin korkea likaisuus nostatti puhetta opilaiden keskuudessa. Muistaakseni siellä kellui aina välillä kuolleita kaloja ja oppilaat heittivät vitsiä, että sieltä ne sitten siivilöidään ruokiin.
koulussa
kalan rääkkäystä!
1
374
Vastaukset
- vilkaisemassa
ko koulun akvatilanne ja tee tarvittaessa ilmoitus eläinsuojeluvalvojalle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764