Miten saan lehdet?

kiinnostunut.

Voinko tilata itselleni Herätkää! ja Vartiotorni lehdet? En haluaisi kotikäyntejä, enkä itse hakea lehtiä mistään. Toiveeni on että voisin saada ne muiden lehtien tapaan suoraan postilaatikkoon. Onnistuuko tämä?

11

756

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AliBaba

Kerro osoitteesi niin käyn tiputtamassa uudet lehdet postilaatikkoosi ilman ovikellon rimputtelua!

• sinä

Kertoisitko sinä osoitteesi ja nimesi tällä palstalla. Tulen käymään päiväkahvilla luonasi huomenna puolenpäivän aikoihin.

• AliBaba
        sinä kirjoitti:

Kertoisitko sinä osoitteesi ja nimesi tällä palstalla. Tulen käymään päiväkahvilla luonasi huomenna puolenpäivän aikoihin.

täällä julkaisisi nimeäni ja osoitettani. Mutta jos kirjoitat minulle osoitteeseen answer@rock.com niin voimme sopia tapaamisesta.

• anna.
        AliBaba kirjoitti:

täällä julkaisisi nimeäni ja osoitettani. Mutta jos kirjoitat minulle osoitteeseen answer@rock.com niin voimme sopia tapaamisesta.

nimeäsi ja osoitettasi julkisuuteen mutta siitä huolimatta kyselet sitä toisilta? Aiot myöskin käydä henkilökohtaisesti tiputtamassa lehdet postilaatikkoon vaikket tiedä missä henkilö asuu(ehkä toisella puolella suomea). HALOO!
        Mihin sinä pyrit? Tarjoat osoitettasi,lupaat antaa vastauksia kysymyksiin,ehdotat kirjanlainausta, tapaamista ym palstalla. Miten sinunlaisiisi tulisi suhtautua? Minäpä annan neuvon: Tälläiset tyypit todennäköisesti etsivät itselleen hyväuskoisia uhreja internetin palstoilta. Ihmiset varokaa!

• jotakin postittamaan

Soita paikallisille Jehovan todistajille ja kysy voitaiisinko sinulle lähettää lehdet. Voit kertoa heille ettet halua kotikäyntejä mutta haluat mielelläsi tutustua lehtiin.

• timotei

niitä ei enää saa normaalisti postin mukana, kuten ennen, vuositilauksena.

• timotei kirjoitti:

mutta veikkaisin, että "maailmanlaajuisen luopiojärjestön" viimevuosien aikaiset toiminnat ovat syynä moiseen?

Huumorissakin on aina osa totuutta, vai?

• joku julistaja
        timotei kirjoitti:

Tarkoitin että joku julistaja voisi ottaa sen huolehtiakseen ja lähettää lehdet. Jos tietäisin kysyjän nimen ja osoitteen niin lähettäisin hänelle lehdet.

• timotei
        t-i-u-k-u kirjoitti:

mutta veikkaisin, että "maailmanlaajuisen luopiojärjestön" viimevuosien aikaiset toiminnat ovat syynä moiseen?

Huumorissakin on aina osa totuutta, vai?

Jt:ilta herua selitystä. Isälleni tuli Vartiotorni vuosikymmeniä, vaikka ei heihin liittynytkään. Muistaakseni ainakin 1970-luvulla vielä sai normaalina vuositilauksena. Onkohan ne kaikki pieleen menneet ennustukset polttaneet näppejä, että on katsottu parhaaksi jakaa satunnaisia numeroita satunnaisesti ihmisille.

Silloin jo syy, miksi ei ainakaan isäni sen paremmin kiinnostun. oli kaikki valmiiksi pureskeltu info, jota ei saanut arvostella ja sen lisäksi erotuskäytäntö ja perheenjäsenten kohtelu näissä tapauksissa. Valmis valo tuli suoraan Brooklynistä. Nyttemmin monta kertaa "kirkastuneena". Ainakin tähän asti voin katsoa isäni olleen enemmän oikeassa kuin Brooklynin sedät.

• Markku_Meilo
        timotei kirjoitti:

Jt:ilta herua selitystä. Isälleni tuli Vartiotorni vuosikymmeniä, vaikka ei heihin liittynytkään. Muistaakseni ainakin 1970-luvulla vielä sai normaalina vuositilauksena. Onkohan ne kaikki pieleen menneet ennustukset polttaneet näppejä, että on katsottu parhaaksi jakaa satunnaisia numeroita satunnaisesti ihmisille.

Silloin jo syy, miksi ei ainakaan isäni sen paremmin kiinnostun. oli kaikki valmiiksi pureskeltu info, jota ei saanut arvostella ja sen lisäksi erotuskäytäntö ja perheenjäsenten kohtelu näissä tapauksissa. Valmis valo tuli suoraan Brooklynistä. Nyttemmin monta kertaa "kirkastuneena". Ainakin tähän asti voin katsoa isäni olleen enemmän oikeassa kuin Brooklynin sedät.

>>Onkohan ne kaikki pieleen menneet ennustukset polttaneet näppejä, että on katsottu parhaaksi jakaa satunnaisia numeroita satunnaisesti ihmisille.

Jos tilauksesta on suoritettava vastike, niin se ei ole lahjoitus ja ja tulee vastaan verotus, aivan kuten irtonumeronkin myynnissä.

Nyt lehtitulo kanavoidaan lahjoituksina, jolloin tuota ongelmaa ei ole.

• timotei
        Markku_Meilo kirjoitti:

>>Onkohan ne kaikki pieleen menneet ennustukset polttaneet näppejä, että on katsottu parhaaksi jakaa satunnaisia numeroita satunnaisesti ihmisille.

Jos tilauksesta on suoritettava vastike, niin se ei ole lahjoitus ja ja tulee vastaan verotus, aivan kuten irtonumeronkin myynnissä.

Nyt lehtitulo kanavoidaan lahjoituksina, jolloin tuota ongelmaa ei ole.

tiedosta. Ihmettelen vaan, että samaa tietoa ei Jt:ltä lypsämälläkään. Oma lehmä ojassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      94
      2713
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1829
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1734
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1640
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1601
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1437
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1237
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1166
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1136
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe