taas typerät teinit esittelee likasia ja pieniä "akvaarioitaan" netissä..
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=TTupu&album_id=103588
rääkkäystä
5
1261
Vastaukset
- samaa mieltä
Mun mielestä. oot ihan oikeessa pikku purkkeja joissa vois pitää enemmän vaikka torakoita::!!!!!!!!!!!!!!
mun mielestä kalojen altaan minimi koko on 100 litraa.
T:kaloista oikeasti välittävä.. - ville-j
karkkipurkki ei ole kalapurkki. Joku on unohtanut lukea eläinsuojelain kalojen osalta. Palautetta kannattaa antaa ko. henkilölle.
- hulluu
Kannattaa laittaa jotain sille henkilölle. eivät kyllä kultuja ole vaan platyjä, mutta nekin tarvitsee sen 100litraa vähintään ja kunnon suodatuksen. Hullua pitää noin pienessä mitään :( kamalaa rääkkäystä!
- laitoin
mä laitoin viestiä sinnepäin!!!:D
- Foobeli
mikä sen irccaajan tunnus on toi sivu vie suoraan etusivullle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774