Voisko tälle palstalle tehdä rekisteröitymispakon. Muutama lapsen asteelle jäänyt häirikkö pilaa sinällään hyvän mahdollisuuden jonkinlaiseen järkevään ajatusten vaihtoon. Ja mikä on moderaattorin rooli? Toimiiko moderaattori ylipäätään ollenkaan?
Mikä yleensä tällaisen keskustelupalstan tarkoitus on ollut alun pitäen? Aivoton loanheitto ja herjaus vai jokin järkevä tarkoitus!
Rekisteröitymispakko
5
1711
Vastaukset
esimerkkiä, ja kirjoittaisit viestit tälläisenä siniseksi maalattuna niin kuin minä?
- trspm03
Eiköhän paras tapa ole jättää nämä keskenkavuisten
(usein iästäkin riippumaton juttu) trollit huomioimatta. Tarkoitushan on vaan saada joku tarttumaan syöttiin ja sitä kautta riitaa ja eripuraa aikaiseksi. Älkää ottako MITÄÄN kantaa selviin paskajuttuihin , niin uskon että kyseiset tyypit ei jaksa kovin pitkään pommittaa tyhjää .
Ja jos jatkavatkin , ei edelleenkään mitään tartuntapintaa.- rotta
Mutta kun oman Harley porukan sisälläkin tuntuu olevan kunnon "baaribikeritä" ,jotka heittäävät kanssa kunnon tuubaa suusta tyyliin "sporster on tyttöjen pyörä". Esim:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=99&conference=1000000000000020&posting=22000000012834640
Eli trolli vai regular ääliö? - Tyttö
rotta kirjoitti:
Mutta kun oman Harley porukan sisälläkin tuntuu olevan kunnon "baaribikeritä" ,jotka heittäävät kanssa kunnon tuubaa suusta tyyliin "sporster on tyttöjen pyörä". Esim:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=99&conference=1000000000000020&posting=22000000012834640
Eli trolli vai regular ääliö?Mutta... Sporahan ON tyttöjen pyörä! Mitä sä et ole siinä lauseessa ymmärtäny??
- Deuce
Olen paljolti samaa mieltä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1012900En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101834
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3861692Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211621Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039