Kopio XP lukkiutui

saako auki?

Ajattelin kokeilla tyttöystävän XP:tä itselläni 30 päivää. (Kaikki ohjelmat kun ei toimi enää 98:lla) Ja laskuri kulki ihan hyvin 20. päivään asti kunnes yhtäkkiä ilmotti että vain päivä jäljellä. Ajattelin sitten ennen kahtatoista kopioida omat tiedostoni pois, mutta kone tietenkin lukkiutui ennenkuin ehdin. Joten tyhmänä jätin tosi tärkeitä tiedostoja koneelle... Voisko joku auttaa ja kertoa miten saan ne pois sieltä? Eli xp kysyy nyt vaan product keytä, eikä suostu aukeemaan.
Kunhan nyt sais ees tunniks auki ton windowssin ni saisin kopioitua omat tiedostot pois! Kiitos!

6

984

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • härski

Microsoftille niin antavat product key:n jos kerran aito XP eikä piraatti.

• Jocu_

Jumpperista slave-asetus päälle. Toisen koneen käyttiksellä saat tiedostosi turvaan. Samalla voit poistaa sen XPn.

• vikasietotilaan?

Myös voisit asentaa windowsin uudestaan samalle osiolle. Tämän kun voisi joku varmentaa; Muistaakseni asennus jätti edellesen asennuksen käyttäjäkohtaiset (documents and settings\nimi)kansiot ennalleen; Lisäsi vain uudet käyttäjäkansiot. Muistelen poistelleeni niitä uuden asennuksen jälkeen. Voisi tehdä eri nimisen käyttäjän uudelleen asentaessa, ettei mene päällekkäin.
      Älä alusta, vaan jätä osio entiselleen.

Kovalevyn voi myös laittaa toiseen koneeseen tiedostojen kopiointia varten.

• vastauksista

Eli Cd oli tyttöystäväni koneen mukana tullut XP-cd jota lainasin, eli product keytä en voi käyttää.
        Vikasietotilasta en tiedä koska en ole ikinä saanut konettani sinne. Olen melko varma ettei koneeni mene jostain syystä vikasietotilaan(?) Koneeni on HP vectra. Olen alussa painellut moneen kertaan kaikki F-napit eikä mitään tapahdu. Enkä neuvoa ole löytänyt netistäkään tähän...

Mutta siis foorumin toisella osiolla neuvottiin myös ottamaan kovalevy irti ja pistää toiseen koneeseen. Taidan tätä kokeilla, kun taitaa olla varmin keino? Mutta kiitos vielä!

• make

jollain live-cd linuxilla voisi varmaan yrittää onkia tiedostot talteen.

• En ole kokeillut mutta luulisin että toimii.

Eli mene biosiin ja muuta päiväys esim. viikon taaksepäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      97
      2771
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1829
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1764
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      381
      1653
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1611
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1437
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1247
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1176
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1136
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe