Näin että Ryanairilla on halpoja lentoja Ruotsista Kaunakseen. Kaipaisin vinkkejä halvasta majoituksesta ja ajankulusta kaupungissa. Jos vaikka huhtikuussa kävis siellä muutaman päivä reissulla.
Ulkosuomalainen
2
1023
Vastaukset
- Vilnius-Kaunas
Hostelliä ei kaupungista taida vielä löytyä. Hotellien laatutaso on hyvin kirjava. Jos sijainti ja hinta ovat tärkeimmät kriteerit löytyy pääkadun vierestä esim Metropolis. Huoneet noin 20 euroa yö. Tämä lienee edullisin vaihtoehto. Taso ei tosiaan kovin kummoinen. Kylpyhuone sentään löytyy huoneesta.
Kaupungin päänähtävyys lienee pääkatu eli 1,5km pitkä kävelykatu Laisves Aleja (muistuttaa muotinäytöksen catwalkia). Kaupungista löytyy paljon ravintoloita, yökerhoja ja museoita. Vanhakaupunki on pieni, mutta viihtyisä.
Lisää tietoa mainiolla www.inyourpocket.com sivustolla.
Vilnassa tosin huomattavasti enemmän nähtävää ja aivan eri ilmapiiri.
Itse olen asunut sekä Vilnassa että Kaunasissa ja viihdyin kyllä hyvin kummassakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851374Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 54746
- 101721
- 33702
- 60699