onko kukaan myymässä terraarioa/häkkiä?joka sopisi kahdelle gerbiilille?ilmoita palstalle jos myyt!
Häkki gerbiileille!
gerbuli
3
227
Vastaukset
- Sini
Niin mä myyn molemmat,häkki on joku 55cm x35x30,ja siin on tasoja,pesämökki,hamsun valjaat,juoksupyörä jne...Se maksais joku 30 euroo.Ja meil on akvaario myytävänä,mut siit saa hyvän terraarion(?)Se on 100-litranen,lamput ja suodattimet mukana.Maksaa joku 50 euroo.Jos kiinnostut,niin ilmota tänne,tai soita 02-4307543/Sini.
- -susku-
mäkin olisin kiinnostunu siitä häkistä...
Onko sulla viellä se terraario? mulla olis käyttöä kun aikoisin ehkä kuukauden päästä ostaa kaks gerbiiliä. Olit tosi paljon käyttöä jos sulla vielä olisi se :)
kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50766- 53732
- 33702
- 60699
- 97690