Miehet, miten paljon veikkaatte alaspäin

utelias naikkonen

kun arvaatte naisen ikää baarissa? Siis tarkoitan jos kysytte naisen ikää ja hän sanoo: arvaa!

Eli jos oikeasti nainen näyttää mielestänne 30-vuotiaalta, niin sanotteko 25?

11

1547

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos arvata pitää niin yleensä parilla vuodella alas päin.

• dayum

Entäs jos haluaa veikata ylöspäin?
      Epäreilua, miksi mun pitäisi alkaa valehtelemaan heti kättelyssä... :(

• nana-n69

Ei sun varmaan ihan pakko olekaan =)

Mutta jos olisit niitä, jotka veikkaa tahallaan alaspäin, niin sitten...

• pahkura

en kysy enkä ees arvaa ja jos ees yrittäisin veikata,ni sekin menis päin persiitä :)

tai jotain..

• NevilleR

Miten niin arvataan? Oli nainen minkä ikäinen vaan niin se haluaa olla 25, siispä vastataan 25v.

Okei, välillä vaihtelun vuoksi 23 tai 24, mutta you get the point...?

/Nev

• hyvä hyvä

aina oikea vastaus!

• minä vastaan kanssa usein samalla lailla.

Jos on nuoren tytön näköinen, se on 23 sit jos näyttää aikuiselta naiselta niin se on 25... korkeintaan 26. Jos sit vanhemmat rouvat alkaa vaatia ikä arvauksia, niin mie juoksen karkuun :p

• mi-80-es

Itse yritän arvata lähes aina oikein, eli en veikkaa alakanttiin. Tosin joskus ikää on vaikea arvioida jolloin sitten veikkaan alakanttiin yleensä 2-3v..

• Cajun

Se, että asialliseen kysymykseen vastataan että "arvaa!", on sen verran typerää ja ärsyttävää, että totean arvioineeni naisen älykkyyden ja sosiaaliset taidot reilusti yläkanttiin, ja arvailun sijasta pohdin, miten poistua luontevasti tilanteesta seuraavan viiden sekunnin sisällä.

• iätön

typerä kysymyksen asettelu...ikä on veteen piirretty viiva.ihan oikeesti ja todella mua luullaan 15-20vuotta nuoremmaksi.nykyinenkin mieheni luuli mua nuoremmaksi kun hän,että ei o naista karvoihin katsominen...

• t.i.ruskeepaa

Mä en puhu naiselle, joka näyttää väärän ikäiseltä. Paitsi jos hän on upea.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      48
      2110
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      690
      2080
    3. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      120
      1983
    4. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      76
      1678
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      48
      1668
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      237
      1543
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1321
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1269
    9. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      17
      1155
    10. Kyllähän tämä vähän kirpaisee

Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah
      Ikävä
      38
      1097
    Aihe