Vaikka meikäläistä on kehuttu ja haukuttu riitaisaksi luonteeksi ja tappeluksia etsiväksi tyypiksi, niin totuus löytyy tässä muutaman avauksen luettuaan.
1. Esim. "Koira ammuttu Lahdessa"----->Lopputulos on kinastelu siitä, saako koirat parempaa hoitoa, kuin miehet..
2. Esim. "Avioliitto palstan kautta.." Lopputulos------> välittömästi alkoi kateellinen kitinä, "ettei se voi olla mahdollista" ja "mitäs sä vielä täällä palstalla sitten luuraa???"
Periaatteessa tällä palstalla toteutuu 1:1 teoria:
Vältä kertomasta mitään itsestäsi tai ajatuksistasi.
Jos kerrot, että menee hyvin, niin varaudu lokakuormaan.
Jos kerrot, että on ongelma, niin varaudu siihen, että sille vinoillaan kahta kovemmmin.
Jos kerrot, että jollakin toisella on ongelma, syyllistyt juoruamiseen ja mustamaalaukseen.
Jne,jne,jne---->Lopputulos: Jatkakaa!!! Kjäh!
Ootte te kanssa yksiä
96
3950
Vastaukset
- aurinko paistaa
oli oikeaa asiaa ja olen saman huomannut eli mikään ei ole hyvä!
- Jermu
En siis kritisoi sitä, että tulee tappelus..Riitatilanne tulee, jos se on tullakseen, mutta tuolla on noita vastauksia luettuani vain vahvistunut se mielipide, että vastustetaan vain kaikkea mikä liikkuu täällä palstalla periaatteesta.
Jos joku palstalainen vaikka ilmoittais saaneensa perintönä vaikka 100 000 egee ja olevansa iloinen, nyt kun kaikki asiat järjestyvät tuon perinnön turvin, niin lopputulos on: -Painu muualle kehuskeleen rahoillas, p****a sulla mitään oikeasti ole, senkin köyhä työtön, Mitäs sä tänne tulet siitä kirjoitteleen, kun toisten tarttee tehdä rehellistä työtä jne. jne. jne.
Mitäs sanotten, käviskös näin? - sulla
Jermu kirjoitti:
En siis kritisoi sitä, että tulee tappelus..Riitatilanne tulee, jos se on tullakseen, mutta tuolla on noita vastauksia luettuani vain vahvistunut se mielipide, että vastustetaan vain kaikkea mikä liikkuu täällä palstalla periaatteesta.
Jos joku palstalainen vaikka ilmoittais saaneensa perintönä vaikka 100 000 egee ja olevansa iloinen, nyt kun kaikki asiat järjestyvät tuon perinnön turvin, niin lopputulos on: -Painu muualle kehuskeleen rahoillas, p****a sulla mitään oikeasti ole, senkin köyhä työtön, Mitäs sä tänne tulet siitä kirjoitteleen, kun toisten tarttee tehdä rehellistä työtä jne. jne. jne.
Mitäs sanotten, käviskös näin?Jermukka on nyt vähän putkinäkö ja EHKÄ VÄHÄN putkiaivotkin! Mun mielestä täällä ovat saaneet sellaiset ihmiset, joilla on ollut oikeasti ahdistusta, selkeää tukea ja ymmärrystä ihmisiltä. Vähemmän niinkään vinoilua, jos lainkaan.
Provot saavat saadakin vinoilua. Olen huomannut senkin että täällä liikkuu jkv provoja ja jotkut ottavat ne niin tosissaan että säälittää. Onhan se tietysti lapsellista aikuisten ihmisten laitella provoja mutta jos on edes jonkin verran elämänkokemusta ja ihmistuntemusta niin haistaa kuka on tosissaan.
Tuosta mitä sanoit että jos joku tulee kertomaan kuinka hyvin menee tai on saanut perinnön ym., niin mikähän tarkoitus sillä sun mielestäsi mahtaisi olla?
Taas palaan tuohon ihmistuntemukseeni. Joko ihminen tekee sen tahallaan tai tahattomasti, mutta kyllähän siinä selvästikin on kerskumisen makua ja siitähän ei koskaan hyvää seuraa ja pitäisikö edes? - Jermu
sulla kirjoitti:
Jermukka on nyt vähän putkinäkö ja EHKÄ VÄHÄN putkiaivotkin! Mun mielestä täällä ovat saaneet sellaiset ihmiset, joilla on ollut oikeasti ahdistusta, selkeää tukea ja ymmärrystä ihmisiltä. Vähemmän niinkään vinoilua, jos lainkaan.
Provot saavat saadakin vinoilua. Olen huomannut senkin että täällä liikkuu jkv provoja ja jotkut ottavat ne niin tosissaan että säälittää. Onhan se tietysti lapsellista aikuisten ihmisten laitella provoja mutta jos on edes jonkin verran elämänkokemusta ja ihmistuntemusta niin haistaa kuka on tosissaan.
Tuosta mitä sanoit että jos joku tulee kertomaan kuinka hyvin menee tai on saanut perinnön ym., niin mikähän tarkoitus sillä sun mielestäsi mahtaisi olla?
Taas palaan tuohon ihmistuntemukseeni. Joko ihminen tekee sen tahallaan tai tahattomasti, mutta kyllähän siinä selvästikin on kerskumisen makua ja siitähän ei koskaan hyvää seuraa ja pitäisikö edes?vaikka mitä putkia, olenhan aina sanonut olevani aika yksioikoinen tyyppi, joten haitanneeko tuo mitään.
No tottakai on "plovoja" liikenteessä, mutta mitäs sitten. Parasta antia on laittaa kieli keskellä suuta sellainen todella asiallinen vastaus siihen. Sitten katselee, käveleekö se sinne miinakenttään tuo plovoilija.
Sepä se...Kirjoittaako tosissaan ja iloisena tapahtuneesta vai kerskatakseen. Siinä onkin se iso ero. Vastapuolen vastaukset ovat joka tapauksessa samantasoisia, joten ymmärrätkö tilanteen aspektit??????
Tuo perintö oli vain yksi esimerkki. Heitä mikä tahansa juttu, niin täällä pyörähtää heti mylly päälle, ihan kuin se olis noilta vastaajilta jotenkin poissa ja se avauksen tekijältä pitää siis saada hoideltua pois. - Realisti
sulla kirjoitti:
Jermukka on nyt vähän putkinäkö ja EHKÄ VÄHÄN putkiaivotkin! Mun mielestä täällä ovat saaneet sellaiset ihmiset, joilla on ollut oikeasti ahdistusta, selkeää tukea ja ymmärrystä ihmisiltä. Vähemmän niinkään vinoilua, jos lainkaan.
Taas palaan tuohon ihmistuntemukseeni. Joko ihminen tekee sen tahallaan tai tahattomasti, mutta kyllähän siinä selvästikin on kerskumisen makua ja siitähän ei koskaan hyvää seuraa ja pitäisikö edes?Välillä tuntuu siltä että tämä on 5 eikä 50 palsta
- Jermu
Realisti kirjoitti:
Välillä tuntuu siltä että tämä on 5 eikä 50 palsta
mutta 5 tappeluksiikin paljon reilummin.
- IlonaI
Jermu kirjoitti:
Mitäs sanotten, käviskös näin?Kun tuossa nainen kertoi saamastaan ihanasta orgasmista, niin iloitsin hänen kanssaan ensin.
Sen jälkeen itkin sitä, että mieheni on kuollut.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, - Jermu
IlonaI kirjoitti:
Kun tuossa nainen kertoi saamastaan ihanasta orgasmista, niin iloitsin hänen kanssaan ensin.
Sen jälkeen itkin sitä, että mieheni on kuollut.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Enpä laittanut mitään tuohon avaukseen.
Sehän on hyvä, jos jollain hommat toimii.
Olen pahoillani menetyksestäsi.
- papukaijamerkki
Nyt sanoit asian tyhjentävästi. Olen tehnyt ihan saman havainnon. Täällä ei voi käydä minkäänlaista rakentavaa keskustelua. Lisäksi täällä liikkuu joku erittäin pessimistinen henkilö, joka sanoo mielipiteensä joka asiaan hyvin negatiivisella sävyllä. Hei enemmän positiivista ja kannustavaa ajattelua elämään !!!
- siiiriikki
Miksi sitä kannattaa vetää herne nenään jokaisen lausumasta.
Täällä pyörii eri ihmisiä,erilaisine näkemyksineen,mikä tekee justiinsa palstan mielenkiintoiseksi.
Itse ahkerana eri palstoille osallistujana olen saanut lukea milloin minkäkinlaisia arvosteluja esim.kirjoitustaidon puutteesta ym.mutta ei ne hetkauta mihinkään suuntaan.Ajattelen itsekseni säälien miten vaikeaa mahtaa olla elää niin pikkusieluisten ihmisten.
Kaunista päivää kaikille. - Jermu
tällä hetkellä. Eihän ne mua hermostuta ja sen ne tietääkin, mutta joku herkempi kyllä pahoittaa varmasti mielensä niiden sanailuista.
- Jermu
siiiriikki kirjoitti:
Miksi sitä kannattaa vetää herne nenään jokaisen lausumasta.
Täällä pyörii eri ihmisiä,erilaisine näkemyksineen,mikä tekee justiinsa palstan mielenkiintoiseksi.
Itse ahkerana eri palstoille osallistujana olen saanut lukea milloin minkäkinlaisia arvosteluja esim.kirjoitustaidon puutteesta ym.mutta ei ne hetkauta mihinkään suuntaan.Ajattelen itsekseni säälien miten vaikeaa mahtaa olla elää niin pikkusieluisten ihmisten.
Kaunista päivää kaikille.Kaikki saa sanailla mitä ne haluaa ja jos ne sanailee mulle, niin meitsi sanilee takaisin. Mitäs täällä nettimessä mitään hermoileen.
- tietää
ketä tarkoitat. Varmaan kaikki tietävät.
- rosalii
"naapurin rouva" nykyään jakselee?
oletkos käynyt piirakalla
vai onko hän ottanut aidan korjuuseen toisen naapurin vaimon miehen...tai entisen miehen tyttöystävän poikakaverin naapurin ?
ylihuomenna on lauantai, joten olet kai varautunut siihen ja vienyt vasarasi piiloon??
rentoutumalla ;D- Jermu
pidän vähän vapaata tässä, kun oli ihan hyvä työruuhka nyt selvitetty.
Hyvää ruokaa ja pari lasillista voimakkaan makuista punaviiniä 90-luvulta. Sellaista tässä viikonlopuna olin ajatellut. - rosalii
Jermu kirjoitti:
pidän vähän vapaata tässä, kun oli ihan hyvä työruuhka nyt selvitetty.
Hyvää ruokaa ja pari lasillista voimakkaan makuista punaviiniä 90-luvulta. Sellaista tässä viikonlopuna olin ajatellut.;D että enpä nyt muuta osaa...
aloitukseesi palatakseni;
minulla on aika lyhyt historia näillä palstoilla
joten en tiedä kehitystä
että onko aina ollut samanlaista vai onko jotain muuttunut
keskustelujen laadun suhteen..? - Jermu
rosalii kirjoitti:
;D että enpä nyt muuta osaa...
aloitukseesi palatakseni;
minulla on aika lyhyt historia näillä palstoilla
joten en tiedä kehitystä
että onko aina ollut samanlaista vai onko jotain muuttunut
keskustelujen laadun suhteen..?Samaa länkytystä se on kaikilla palstoilla koko ajan...Ennen oli niin hyvin ja nyt toiset on ajettu pois ja sitä rataa.
Ota rento ote ja asento. Pyörittele hieman vastausta suussasi ja tunne sen "bougee", sitten vaan täysillä tappeluksia päin. Näin siis meillä. - rosalii
Jermu kirjoitti:
Samaa länkytystä se on kaikilla palstoilla koko ajan...Ennen oli niin hyvin ja nyt toiset on ajettu pois ja sitä rataa.
Ota rento ote ja asento. Pyörittele hieman vastausta suussasi ja tunne sen "bougee", sitten vaan täysillä tappeluksia päin. Näin siis meillä.uusia sivistyssanoja..?
entäs mikä tämä "bougee" on ?
en minä uskalla tappeluksiin lähteä mukaan, sillä olen sen verran kiihkeä luonne, että jos suutun minulta karkaa järki ( vähäinenkin)
ja asiallisuus unohtuu ja kun en muuta keksi alan nimitellä ja haukkua, varsinkin jos jään alakynteen...
;C riippuuhan se siitäkin, että miten hyvin tuntee vastapelurin, että mitä sietääpi..sanoa
ettei tarvitse "nahkurin orsille" lähteä... - Jermu
rosalii kirjoitti:
uusia sivistyssanoja..?
entäs mikä tämä "bougee" on ?
en minä uskalla tappeluksiin lähteä mukaan, sillä olen sen verran kiihkeä luonne, että jos suutun minulta karkaa järki ( vähäinenkin)
ja asiallisuus unohtuu ja kun en muuta keksi alan nimitellä ja haukkua, varsinkin jos jään alakynteen...
;C riippuuhan se siitäkin, että miten hyvin tuntee vastapelurin, että mitä sietääpi..sanoa
ettei tarvitse "nahkurin orsille" lähteä...silloin sitä hävijääpi melko varmasti.
Se on sellainen väärennös ranskan sanasta, joka kuvailee viinin makua ja aromia....tai jotain sellaista.(Bougee)
Länkytys on sellaista jankutusta..Kjäh! - rosalii
Jermu kirjoitti:
silloin sitä hävijääpi melko varmasti.
Se on sellainen väärennös ranskan sanasta, joka kuvailee viinin makua ja aromia....tai jotain sellaista.(Bougee)
Länkytys on sellaista jankutusta..Kjäh!mmm....mmm nuuhkinpa aromia,,,
sieraimeni vastaanottavat jotain suurenmoista
nuuuhh...nuuh..hmmm ; \ aaaah,, jo aisitin sen!
länkytyksen huumaavan aromin...
pyörryttääää... mistä lieneekin kotoisin tuollainen lemyy'...
jos kulautan sen kertanuuhkaisulla ja alan sitten väkyttämään
siinä onkin hienostuneempi aromi...nuuuuuh..
;)
- Hohhoijaa....
Kukahan se taas kitisee...
- Jermu
ponnahdat esiin, kuin vieteriukko, kun meikäläisen kirjuutus tänne ilmestyy.
Onko sulla vieläkin paha mieli, kun syksyllä annoin sinulle aika tavalla kyytiä? - vinkuvan oikein
olan takaa:))
- Heppu
vinkuvan oikein kirjoitti:
olan takaa:))
Marionkin taas puskassaan;D
- Marion.T
Heppu kirjoitti:
Marionkin taas puskassaan;D
et näytä tuntevan minua lainkaan, kun epäilet minua melkein kaikista täälläolevista kirjoituksista - onko noin ikävä?
Valitan että vastaukseni viipyi, en nimittäin elä koneeni vieressä.
Sääliksihän sinua raukkaa käy, kun en ole ollut sinua täällä enää viihdyttämässä, en kuitenkaan aio sitä jatkossakaan tehdä.
Joten yritä nyt hyvä ihminen unohtaa minut. (vaikka se sinulle vaikeaa tuntuu olevankin)
Elämä ilman 24 palstaa on huomattavasti mukavampaa.
Yritä sinäkin - vaikka se vaikealta varmasti kohdallasi tuntuukin.
Ehkä jokin anonyymit addiktit-ryhmä auttaisi....
Niin - ei kai sekään sentään mahdottomuuksiin pysty, anteeksi että ehdotinkin.. - HÖH??
Marion.T kirjoitti:
et näytä tuntevan minua lainkaan, kun epäilet minua melkein kaikista täälläolevista kirjoituksista - onko noin ikävä?
Valitan että vastaukseni viipyi, en nimittäin elä koneeni vieressä.
Sääliksihän sinua raukkaa käy, kun en ole ollut sinua täällä enää viihdyttämässä, en kuitenkaan aio sitä jatkossakaan tehdä.
Joten yritä nyt hyvä ihminen unohtaa minut. (vaikka se sinulle vaikeaa tuntuu olevankin)
Elämä ilman 24 palstaa on huomattavasti mukavampaa.
Yritä sinäkin - vaikka se vaikealta varmasti kohdallasi tuntuukin.
Ehkä jokin anonyymit addiktit-ryhmä auttaisi....
Niin - ei kai sekään sentään mahdottomuuksiin pysty, anteeksi että ehdotinkin..Taidat olla vainoharhainen?
- Marion.T
HÖH?? kirjoitti:
Taidat olla vainoharhainen?
Onko sinulla lukihäiriö?
Otapa ja lue kirjoitus johon vastasin, äläkä heti innostu niin hillittömästi edes lukematta aihetta.
No - punastuitko vai oletko vihreä kasvoiltasi kaiken aikaa? - HÖH??
Marion.T kirjoitti:
Onko sinulla lukihäiriö?
Otapa ja lue kirjoitus johon vastasin, äläkä heti innostu niin hillittömästi edes lukematta aihetta.
No - punastuitko vai oletko vihreä kasvoiltasi kaiken aikaa?Mikäs se on?
Säälin sinua,et ole edelleenkään oppinut olemaan vastaamatt provoihin! - Marion.T
HÖH?? kirjoitti:
Mikäs se on?
Säälin sinua,et ole edelleenkään oppinut olemaan vastaamatt provoihin!Sano yksikin järkevä syy.
Kyse ei ole siitä ettenkö osaisi olla vastaamatta provoihin, vaan kyse on siitä haluanko vastata niihin:))
Myönnän että useimmiten haluan.
Jos en halua, poistun paikalta.
Aina ei jaksa kiinnostaa teidän alatyyliset juttunne.
Teitä kateellisia Deekun-raatoja on kiva pyöritellä, koska ette koskaan osaa olla vastaamatta provoihin:DDDD
on tällainen kuin http/deitti.kotisatama.net
Ehkä hiukan asiallisempaa kuin täällä. Mutta mikään inhimillinen ei ole sielläkään vierasta.- Jermu
Ei tartte sinne suunnistaa, kun en ole teittejä vailla.
Jermu kirjoitti:
Ei tartte sinne suunnistaa, kun en ole teittejä vailla.
Suuri osa on keskustelufoorumia, mutta voi siellä luoda profiilinkin, jos haluaa.
sä pelastit mun päivän..:)))) kiva ku olet taas paikalla..tuli eloa tännekki ihan selvästi..;)
Ja se mitä kirjotit,on ihan totta..aina löytyy marisijoita...kitinää kuuluu, joten taitavat olla rasvauksen puutteessa..:DD- Ihmettelen sinua
Sinä ja Jermu ne pahimmat kitisijät
- Jermu
Ihmettelen sinua kirjoitti:
tulha ylittää ilkeillä, tai misukka neppaa sua kulmaan täällä bittiviitakossa. Hah! Jelmu ja jelmu...
- Jermu
reilulla kätellä vaan niitä mäikii vastapalloon, niin johan kaikenlaiset ihmettelijät lakoaa tieltä..Hah!
Ihmettelen sinua kirjoitti:
Kukahan täällä muka kitisee? Eikös omien korvies luona kuulu sellasta kummallista narinaa...eikös?hupsista..sehän olitkin sä joka kitisit.:D ja meinasit muita syyttää..:DDDDDD
- ämmä.T
olla vahaakin porukkaa paikalla:-DD
- Vakinikki ejk
Meistä aikaisemmista vakinikeistä kirjoittaa täällä enää omalla nikillään vain oikeastaan Pirre,mii-su on jälkisatoa
Tyylisi (jos sitä nyt tyyliksi voi kutsua) ei pure enää,olit aluksi hauska mutta nykyään ainoastaan pateettinen kyykyttelyinesi,ei sinua enää kukaan ota tosissaan:)))
Vaihda nikkiä ja tyyliä niin ehkäpä pääset vielä jonakin päivänä uuteen suosioon ja saat kaipaamiasi pallukoita eli tunnustustusta jota et ilmeisesti saa kotona tai työpaikallasi (jos sinulla nyt yleensä on työpaikka)?
Hyvää jatkoa sinulle:)))- Jermu
Nyt sinä pääsit lähelle jo totuutta. Ei täällä tarvitsekaan ottaa tosissaan meikäläistä.
Se ei todellakaan ole tarpeen.
En vaihda tyylittömyyttäni mihinkään, enkä edes nikkiä.
Pallukat suck`s, koska ne katkaisevat "asiallisen tappeluksen".
Suosio suck`s, koska vastauksissa ei kiinnitetä huomiota asiaan, vaan kirjoittajan nikkiin.
Siksi en vaihda tuota nikkiäkään. Kjäh!
Onkohan sinulla niitä jatkoja edes?
- ex- kinastelijasi
etkö jo itsessäsi huomaa ,että hormoonit jylläävät ja lähtiessään nousevat päähän jossain paikassa ne ovat päästettävä irti. Kyllähän sinäkin osaat jurnuttaa ...Joskus vain ottaa lanttuun kun misssään eikä mistään olla tyytyväisiä.Rakkaudella sinun..
- Jermu
En mä sellaisia käytä. Jurnuttaminen on hauskaa, jos sillä päästään tappeluksiin asti. Mutta tuollainen jatkuva kitinä, josta kirjoitin, ei ole mistään kotoisin.
Vai tappeluskaveri laittelee rakkauvella viestejä...pitäiskö laittaa, että "eppäilen"???
Kjäh! - ex-kinastelija
Jermu kirjoitti:
En mä sellaisia käytä. Jurnuttaminen on hauskaa, jos sillä päästään tappeluksiin asti. Mutta tuollainen jatkuva kitinä, josta kirjoitin, ei ole mistään kotoisin.
Vai tappeluskaveri laittelee rakkauvella viestejä...pitäiskö laittaa, että "eppäilen"???
Kjäh!elä eppäile ,koska tottuuvella puhun ihan yhtä tottuuvella kun sie.En minä tarkoittanut ,että sie tai mie käytän hormoneja ,mutta luonnon mukaisesti ne alkavat lähtiessään kupruilla ja se aiheuttaa toleranssin alenemista ...eelleen rakkauvella
- Jermu
ex-kinastelija kirjoitti:
elä eppäile ,koska tottuuvella puhun ihan yhtä tottuuvella kun sie.En minä tarkoittanut ,että sie tai mie käytän hormoneja ,mutta luonnon mukaisesti ne alkavat lähtiessään kupruilla ja se aiheuttaa toleranssin alenemista ...eelleen rakkauvella
voipi kasvattaa ja siinä itseään kehittää.
Meikäläiselle oli tänään viestitetty, että monet eivät ota minua enää vakavasti...No huh huh, itkeäkös tässä sitten pitäis, kun moista julkituodaan. Kjäh!
Ajanvietettä meikäläiselle ja jollekkin toiselle puolikas elämää. Luultavasti emme silloin ole samalta asemalta kyytiin hyppimässä.
Kuis muuten kuljettaa elämä? - ex-kinastelija
Jermu kirjoitti:
voipi kasvattaa ja siinä itseään kehittää.
Meikäläiselle oli tänään viestitetty, että monet eivät ota minua enää vakavasti...No huh huh, itkeäkös tässä sitten pitäis, kun moista julkituodaan. Kjäh!
Ajanvietettä meikäläiselle ja jollekkin toiselle puolikas elämää. Luultavasti emme silloin ole samalta asemalta kyytiin hyppimässä.
Kuis muuten kuljettaa elämä?Minä otan siut ihan vakavasti joka suhteessa, niin että pidin kolmen kuukauden tauon ,kun meni asiat niis viistiin. Älä huolehi toleranssi alkaa hipoa ihan ylärajaa ,kun sattuu samalla pesällä asumaan muitakin tuutekkeja kuin minä niin vaakkumista on.Elämä muuten on mallillaan ,kun satun tykkäämään talvesta ja saukista. Mites sulla?
- Jermu
Minä otan siut ihan vakavasti joka suhteessa, niin että pidin kolmen kuukauden tauon ,kun meni asiat niis viistiin. Älä huolehi toleranssi alkaa hipoa ihan ylärajaa ,kun sattuu samalla pesällä asumaan muitakin tuutekkeja kuin minä niin vaakkumista on.Elämä muuten on mallillaan ,kun satun tykkäämään talvesta ja saukista. Mites sulla?
Kaikenlaisia kotin hankintoja tässä tekemässä. En kuitenkaan lumilinkoojia, elikkäs pesutorneja ja sen sellaista.
Minkäs takia just meikäläinen olis teikäläistä niin saanut kiusaantumaan? - ex-kinastelija
Jermu kirjoitti:
Kaikenlaisia kotin hankintoja tässä tekemässä. En kuitenkaan lumilinkoojia, elikkäs pesutorneja ja sen sellaista.
Minkäs takia just meikäläinen olis teikäläistä niin saanut kiusaantumaan?kun et tunnistanut aiemmista jutuista niin aloit oikein kunnolla kettuilemaan.
- voi.
kun et tunnistanut aiemmista jutuista niin aloit oikein kunnolla kettuilemaan.
minne on itsekritiikkisi jäänyt? Ilman nimimerkkiä ei ole kovin helppoa tunnistaa ketään. Toisia solvailet täällä nimettömänä, ja kun sinua ei tunnisteta, niin luulet että vain ja ainoastaa siksi sinulle kettuillaan. Itsessäsikö ei ole vikaa?
- ex-kinastelija
voi. kirjoitti:
minne on itsekritiikkisi jäänyt? Ilman nimimerkkiä ei ole kovin helppoa tunnistaa ketään. Toisia solvailet täällä nimettömänä, ja kun sinua ei tunnisteta, niin luulet että vain ja ainoastaa siksi sinulle kettuillaan. Itsessäsikö ei ole vikaa?
sinuun kolahti oikein kunnolla!!. Rakas JERMU, MINULLE OLI SILLOIN ihan oma nimimerkki ja myös sellaiset tekstit joista olisi pitänyt entinen kaveri tunnistaa ,minkä myös myönsit ,kun oli jäähdyttely aika ,mutta päätin jättäytyä sen jälkeen pois ja yksi syy oli Aasian matka! Hyvää illan jatkoa ja pysyhän lestissäsi mä lähden kävelylle keskustaan.
- Jermu
sinuun kolahti oikein kunnolla!!. Rakas JERMU, MINULLE OLI SILLOIN ihan oma nimimerkki ja myös sellaiset tekstit joista olisi pitänyt entinen kaveri tunnistaa ,minkä myös myönsit ,kun oli jäähdyttely aika ,mutta päätin jättäytyä sen jälkeen pois ja yksi syy oli Aasian matka! Hyvää illan jatkoa ja pysyhän lestissäsi mä lähden kävelylle keskustaan.
meitsi vasta tässä kirjailee.
Toivottavasti matkasi oli onnistunut. - ev kinastelija
Jermu kirjoitti:
meitsi vasta tässä kirjailee.
Toivottavasti matkasi oli onnistunut.oli matka kaikenpuolin ,mutta liian paljon oli näkyi karvalaukun kierrätykseesä olevia . Tulin jo illalla pois kaupungilta ,mutta minulla oli kortteerissa ukkonsa pihalle heittämä vaimo,niin en ole joutanut vastailemaan.Oli rakkauvella vaimoaan humauttanut teräaseella ,kun vaimo oli alkanut kysellä ,että mahtaako olla totta ,että sulle on tulossa Amandan kanssa perheenlisäystä keväällä, kun niin juoruillaan. Mitäs männöö kyselemään . Antaa vain pojan jatkaa kurkkumarkkinoitaan.
- ei välitä
kenestäkään, eikä mistään. Missähän maailmassa kävelleen? "Juoruaminen" ei välttämättä ole paha merkki. Ja mitä sitten juoruamiseksi nimitetään. Sekin vielä. =)
- Jermu
Kaippa sitä kaikki juoruaapi jollain tasolla.
Mutta toisille se on keino vähän pistää toista matalaksi. Alkuperäistä tarinaa hieman leivotaan "paremmaksi" ja sitä rataa. Sellainen on sitä ilkeilyä se.
- pessiossi
Minähän se täällä sinulle ääniä taas yritän kalastella.
Sorry en ehtinyt lukaista ketjua läpi, ainoastaan avauksesi ja sehän oli ihan Jermua:)
Taidatkin kaiken lisäksi olla matemaatiinen lahjakkuus (1:1 teoria) sen lisäksi, kun olet vielä "ferbaalikko":))
Jatketaan vaan!
Käykää käyttämässä oikeuttanne/velvollisuuttanne äänestää, vaikka Jermua tai sitten numeroa:)))- Sorry??
Mikä ihmeen äänestys???
- pessiossi
Sorry?? kirjoitti:
Mikä ihmeen äänestys???
Aina pitää äänestää, kun on mahdollisuus.
Höh itselles:) - Jermu
viekäkö nää äänestät? Eix sellainen ole vanhankantaista?
Mä aattelin olla selkeesti paras ilman äänestyksiäkin. Kjäh! - Sorry??
pessiossi kirjoitti:
Aina pitää äänestää, kun on mahdollisuus.
Höh itselles:)Missä ihmeen äänestyksessä Jermu on mukana??
- Jermu
Sorry?? kirjoitti:
Missä ihmeen äänestyksessä Jermu on mukana??
oli vähän luppoaikaa, niin aattelin ruveta resitentiksi. Kjäh!
- pessiossi
Jermu kirjoitti:
viekäkö nää äänestät? Eix sellainen ole vanhankantaista?
Mä aattelin olla selkeesti paras ilman äänestyksiäkin. Kjäh!Olen kyllä aikonut vielä tänään lapun käydä viemässä, joko numerolla tai ilman...:)
Eikös sekin ole vaikuttamista, vai?
Tietysti sä olet paras, sehän sovittiin ja ensimmäisellä kierroksella.:D
Et muuten vastannut pääsenkö moikkaan sitten linnaan sinua!
- n52-ejk
Toivottavasti jokaisella on alkanut tämä vuosi mukavasti.
Ps.
Ihan uhallani tulin kehumaan,että mulla ainaskii menee todella upeasti!- Jermu
kukas sitä nyt muuten....Ootas kun korjailen noita reipaneja...Noin!
Kaikki OK? - hyvä
se. Selvispä meille kaikille:) Mitäs tuo ejk oikein tarkoittaa? kerro sekin vielä. Mä aina ihmettelen sitä kirjainyhdistelmää joidenkin nikkien perässä. Onks se jokin salakoodi vai?:DDD
- n52
hyvä kirjoitti:
se. Selvispä meille kaikille:) Mitäs tuo ejk oikein tarkoittaa? kerro sekin vielä. Mä aina ihmettelen sitä kirjainyhdistelmää joidenkin nikkien perässä. Onks se jokin salakoodi vai?:DDD
en jaksanut kirjautua.
- n52
Jermu kirjoitti:
kukas sitä nyt muuten....Ootas kun korjailen noita reipaneja...Noin!
Kaikki OK?niinkuin aina.
Minäkin tuossa vetäisin Marimekon oloasun päälleni ja kaadoin Pentikin mukiin iltateetä.
Mä kun en ole niin kauhean merkkiuskollinen.
Sinäkö siellä maailmalla vaan viihdyt edelleen? - Marion.T
Kiva kuulla sustakin pitkästä aikaa:))
En ole itsekään täällä kirjoitellut enää, mutta luen kyllä kirjoituksia, ja kun näin sinut niin oli pakko tulla moikkaamaan:))
Minulla menee myös upeasti:-DD
Siinä vähän kateuden aihetta joillekin....
Pysy maisemissa! - Jermu
n52 kirjoitti:
niinkuin aina.
Minäkin tuossa vetäisin Marimekon oloasun päälleni ja kaadoin Pentikin mukiin iltateetä.
Mä kun en ole niin kauhean merkkiuskollinen.
Sinäkö siellä maailmalla vaan viihdyt edelleen?kunhan on vain parasta..
Täällähän minä...Keikkaa pukkaa ja olo on kuin lentomäessä. - n52
Marion.T kirjoitti:
En ole itsekään täällä kirjoitellut enää, mutta luen kyllä kirjoituksia, ja kun näin sinut niin oli pakko tulla moikkaamaan:))
Pysy maisemissa!Se upean olon fiilis tulee varmaankin tuosta elämän ahneudesta jota meillä on ja tänne palstoille me tulemme vain ja ainoastaan silloin kun se meille sopii tai ylipäätään milloin huvittaa.....=)
Ps.
On mulla kyllä yksi suuri ongelma.Mä en ole löytänyt mistään kaupasta mieleistäni kirkkaanpunaista lierihattua.Hitto kun elämä osaa olla joskus vaikeaa!......=) - kadehdituttaakin
Marion.T kirjoitti:
Pysy maisemissa!niin v-tusti:)))Varsinkin kun susta on kysymys:DDD
- Marion.T
kadehdituttaakin kirjoitti:
niin v-tusti:)))Varsinkin kun susta on kysymys:DDD
Tuntuu kyllä lujasti siltä, että kadehdit.
Et kai olisi muuten vastannut, ja oikein voimasanojen kanssa.
Tuo hymyilevä hymiö sopii aika huonosti yhteen kirjoituksesi sisällön kanssa, joten - pelase, yritä opetella edes kirjoittamaan.
Muuten olen sitä mieltä että jokainen saa kirjoittaa kuinka huonosti tahansa, mutta inhottavuudet voisi opetella kirjoittamaan niin, että ne olisivat hieman uskottavampia. - Marion.T
n52 kirjoitti:
Se upean olon fiilis tulee varmaankin tuosta elämän ahneudesta jota meillä on ja tänne palstoille me tulemme vain ja ainoastaan silloin kun se meille sopii tai ylipäätään milloin huvittaa.....=)
Ps.
On mulla kyllä yksi suuri ongelma.Mä en ole löytänyt mistään kaupasta mieleistäni kirkkaanpunaista lierihattua.Hitto kun elämä osaa olla joskus vaikeaa!......=)Kauppojen lierihattuvalikoimat taitavat tähän aikaan vuodesta olevan vielä hieman...sanoisinko "jäässä".
Keväämmällä voit varmaan löytää ihanan punaisen lierihatun.
Nyt kauppojen valikoimissa näyttää olevan lähinnä pipoja.
Hienoa että sinulla menee hienosti, samoin minulla joten elämä hymyilee.
Ajattele, tiaisten laulu herättää aamuisin, aurinko paistaa jo paljon lämpimämmin ja pidempään, voisiko elämältä enempää toivoa.
Vautsi..kaikki on kohdallaan:)) - HÖH??
Marion.T kirjoitti:
Tuntuu kyllä lujasti siltä, että kadehdit.
Et kai olisi muuten vastannut, ja oikein voimasanojen kanssa.
Tuo hymyilevä hymiö sopii aika huonosti yhteen kirjoituksesi sisällön kanssa, joten - pelase, yritä opetella edes kirjoittamaan.
Muuten olen sitä mieltä että jokainen saa kirjoittaa kuinka huonosti tahansa, mutta inhottavuudet voisi opetella kirjoittamaan niin, että ne olisivat hieman uskottavampia.Sinussa ei todellakaan ole mitään kadehdittavaa,ainoastaan säälittävää!
- Marion.T
HÖH?? kirjoitti:
Sinussa ei todellakaan ole mitään kadehdittavaa,ainoastaan säälittävää!
Ollaanko tasoissa?
Tuo HÖH?? on aika magea nimimerkki, keksitkö sen ihan itse, vai auttoiko joku?
Säästä säälisi, se on sairautta, et kai halua olla sairas?
- Marion.T
Oli pakko tulla moikkaamaan sinuakin, vanha kamu:))
Kuis hurisee?
Täällä pörrää lujaa:-DD- Jermu
Kauheeta tuollainen olisi, jos olinkin sellainen kateellinen ja tulisin tänne palstalle vain pätemään..Kjäh!
Kaikki on ok, välillä vain aika kiirettä. Nyt on tuo vuosi 2005 paketissa ja hieman rauhoittaa tilanetta. - tekin
Jermu kirjoitti:
Kauheeta tuollainen olisi, jos olinkin sellainen kateellinen ja tulisin tänne palstalle vain pätemään..Kjäh!
Kaikki on ok, välillä vain aika kiirettä. Nyt on tuo vuosi 2005 paketissa ja hieman rauhoittaa tilanetta.varsinaisia näyttelijöitä:DDDDD Joo,kaikkihan sen uskoo ettei "MarionT." ole käynyt täällä puskanikkiensä kanssa. Tooooosi uskottavaa!:)))))))
- jäk-jäk-jäk
tekin kirjoitti:
varsinaisia näyttelijöitä:DDDDD Joo,kaikkihan sen uskoo ettei "MarionT." ole käynyt täällä puskanikkiensä kanssa. Tooooosi uskottavaa!:)))))))
mahtaa sinua riepoa kun et ole varma asiasta.
- Kyllästynyt
jäk-jäk-jäk kirjoitti:
mahtaa sinua riepoa kun et ole varma asiasta.
Sinäkin täällä taas uudella nikillä,oisko kahdeskymmenes?
- Marion.T
tekin kirjoitti:
varsinaisia näyttelijöitä:DDDDD Joo,kaikkihan sen uskoo ettei "MarionT." ole käynyt täällä puskanikkiensä kanssa. Tooooosi uskottavaa!:)))))))
Suomessa on uskonvapaus.
Jokainen saa uskoa mihin haluaa.
En halua viedä uskoasi, sehän veisi perustan myös koko elämältäsi.
Elämän eväät on annettu meille kaikille, miten ja missä me ne symme, on sitten jokaisen oma asia.
Jos joku haluaa pupeltaa niitä liimautuneena koneensa ääreen odottaen tietyn nikin ilmestymistä, se on hänen oikeutensa.
Kuulostaa jo melkein uskonnollisesta rituaalista.
Minä syön evääni vapaasti ja väljästi avarassa maailmassa, en sulloutuneena pieneen huoneeseen tietokoneen viereen - ja juon lasillisen punaviiniä päälle:)
Kippis ja skool.....ystävät ja vihamiehet! - HÖH??
Marion.T kirjoitti:
Suomessa on uskonvapaus.
Jokainen saa uskoa mihin haluaa.
En halua viedä uskoasi, sehän veisi perustan myös koko elämältäsi.
Elämän eväät on annettu meille kaikille, miten ja missä me ne symme, on sitten jokaisen oma asia.
Jos joku haluaa pupeltaa niitä liimautuneena koneensa ääreen odottaen tietyn nikin ilmestymistä, se on hänen oikeutensa.
Kuulostaa jo melkein uskonnollisesta rituaalista.
Minä syön evääni vapaasti ja väljästi avarassa maailmassa, en sulloutuneena pieneen huoneeseen tietokoneen viereen - ja juon lasillisen punaviiniä päälle:)
Kippis ja skool.....ystävät ja vihamiehet!Ei vanha koira pääse karvoistaa sanotaan...
- Marion.T
HÖH?? kirjoitti:
Ei vanha koira pääse karvoistaa sanotaan...
kateudestaan:))
- luettelo
Marion.T kirjoitti:
kateudestaan:))
mistä asioista SULLE pitäis olla KATEELLINEN:))))DDD
- .................
luettelo kirjoitti:
mistä asioista SULLE pitäis olla KATEELLINEN:))))DDD
todella sairas ihminen. Otan osaa.
- vaan
................. kirjoitti:
todella sairas ihminen. Otan osaa.
realisti!
- Pikku-Kalle 56v.
vaan kirjoitti:
realisti!
siitä miksi sulle ei kannata olla kateellinen.
1.jatkuva narina ja ininä
2.kateellinen kaikille varsinkin naisille
2.varmaa vanha ja ruma akka, ainakin kirjotuksista päätellen.
3.istut 24/24 koneella yksin
4.ei omaa elämää eikä ystäviä
5.suku hylänny
6.köyhä ja työtön
7.vaihtoehtosesti mielenterveyseläkkeellä
8.kukaa ei tykkää susta
9.yksin aina ja joka päivä
10. ei koskaa hyvää sanottavaa kenestäkään
Voisin jatkaa tätä listaa vielä mutta en nyt viitsi.Nämä on kaikki kirjotuksistas oletettuja juttuja.kyllä sinut tunnistaa varsinainen sunshine.
En tiedä onko marioni sen kummempi mutta ainakaan se ei alottanu tätä riitaa, osaan lukea ketjua.
Ja marioni on helvetin hyvän näkönen. Kyllä vielä kuvan muistan en ole vielä niin seniili.
Revi siitä! - kuvaani
Pikku-Kalle 56v. kirjoitti:
siitä miksi sulle ei kannata olla kateellinen.
1.jatkuva narina ja ininä
2.kateellinen kaikille varsinkin naisille
2.varmaa vanha ja ruma akka, ainakin kirjotuksista päätellen.
3.istut 24/24 koneella yksin
4.ei omaa elämää eikä ystäviä
5.suku hylänny
6.köyhä ja työtön
7.vaihtoehtosesti mielenterveyseläkkeellä
8.kukaa ei tykkää susta
9.yksin aina ja joka päivä
10. ei koskaa hyvää sanottavaa kenestäkään
Voisin jatkaa tätä listaa vielä mutta en nyt viitsi.Nämä on kaikki kirjotuksistas oletettuja juttuja.kyllä sinut tunnistaa varsinainen sunshine.
En tiedä onko marioni sen kummempi mutta ainakaan se ei alottanu tätä riitaa, osaan lukea ketjua.
Ja marioni on helvetin hyvän näkönen. Kyllä vielä kuvan muistan en ole vielä niin seniili.
Revi siitä!et ole nähnyt, etkä tule näkemäänkään . Et ole todellakaan sen arvoinen. Minulle riittä että live-elämässä vieraatkin ihmiset kehuvat kauniiksi.(Ujona ihmisenä koen sen välillä hämmentäväksi)
Taisi olla tämäkin lista Marionin itse kehittelemä:))Noi arvailut meni niin päin P-tä ettei enempää voi mennä:)))
Marionin tyyli tulla täänne asenteella:"Tulinpahan täälläkin käväisemään vaikkei paljon kiinnosta nämä minulle kateelliset ihmiset. MINULLA menee nykyään LOISTAVATI" jne.
Taidat olla tosiaankin todella yksinkertainen jos olet joku muu kuin Marion. Noiden Marionin kommenttien tarkoitus oli nimenomaan ÄRSYTTÄÄ ihmisiä. Mä vaan jatkan naureskelua moiselle itsetehostukselle ja todistelulle kuinka hyvin hänellä menee. Toivottavasti menee niin hyvin ettei tarvitse enää tänne tulla halveksimaan meitä maan matosia. - metsien mies
kuvaani kirjoitti:
et ole nähnyt, etkä tule näkemäänkään . Et ole todellakaan sen arvoinen. Minulle riittä että live-elämässä vieraatkin ihmiset kehuvat kauniiksi.(Ujona ihmisenä koen sen välillä hämmentäväksi)
Taisi olla tämäkin lista Marionin itse kehittelemä:))Noi arvailut meni niin päin P-tä ettei enempää voi mennä:)))
Marionin tyyli tulla täänne asenteella:"Tulinpahan täälläkin käväisemään vaikkei paljon kiinnosta nämä minulle kateelliset ihmiset. MINULLA menee nykyään LOISTAVATI" jne.
Taidat olla tosiaankin todella yksinkertainen jos olet joku muu kuin Marion. Noiden Marionin kommenttien tarkoitus oli nimenomaan ÄRSYTTÄÄ ihmisiä. Mä vaan jatkan naureskelua moiselle itsetehostukselle ja todistelulle kuinka hyvin hänellä menee. Toivottavasti menee niin hyvin ettei tarvitse enää tänne tulla halveksimaan meitä maan matosia.Hyvin tuntuu tehoavan ainakin sinuun.
Koskahan huomaasitte kuinka mainio manipuloija Marion on? Hän ärsyttää teitä kateellisia ihan tahallaan ja joka kerran menette samaan lankaan.
Näin miehenä sanoisin että mielummin ottaisin hänet kuin sinunlaisesi tyhjän jauhajan.
Kehut itseäsi kuin missikisoissa, kauniin ei tarvitse kehua, vai onko Marion kauniinpi kuin sinä? Siitäkö tämä sairaalloinen kiukku ja mustasukkaisuus juontaa?
Naurettavaa käytöstä 50 naiselta.
Marionin kommentit ärsyttävät juuri niitä joiden oma elämä on epätyydyttävää.
Mielenkiinnolla olen seurannut ja aina välillä kommentoinut jo kohta vuoden kestänyttä tilannetta.
En ole vielä löytänyt ketään, joka olisi sanallisesti pärjännyt lähellekään Marionin tasoa.
Sääli että häntä ei enää täällä usein näy. - vaikea^¨¨¨
metsien mies kirjoitti:
Hyvin tuntuu tehoavan ainakin sinuun.
Koskahan huomaasitte kuinka mainio manipuloija Marion on? Hän ärsyttää teitä kateellisia ihan tahallaan ja joka kerran menette samaan lankaan.
Näin miehenä sanoisin että mielummin ottaisin hänet kuin sinunlaisesi tyhjän jauhajan.
Kehut itseäsi kuin missikisoissa, kauniin ei tarvitse kehua, vai onko Marion kauniinpi kuin sinä? Siitäkö tämä sairaalloinen kiukku ja mustasukkaisuus juontaa?
Naurettavaa käytöstä 50 naiselta.
Marionin kommentit ärsyttävät juuri niitä joiden oma elämä on epätyydyttävää.
Mielenkiinnolla olen seurannut ja aina välillä kommentoinut jo kohta vuoden kestänyttä tilannetta.
En ole vielä löytänyt ketään, joka olisi sanallisesti pärjännyt lähellekään Marionin tasoa.
Sääli että häntä ei enää täällä usein näy.sanoa kumpi on kauniimpi Marion vai minä. Se on ihan yhtä tyhjän kanssa. Ainakin olen terveempi kuin hän ja terveys on asia jota arvostan yli kaiken. Ulkonäkö on sivuseikka loppujen lopuksi. Tuo ulkonäköpuheeni siksi että täällä jotkun sanoo minun olevan vanha ja ruma:))
Kerronpa yhden sattumuksista: Olin terassilla kun ventovieras mies tuli ihan vain sen takia juttelemaan että hänen oli pakko sanoa että ole AIVAN saman näköinen kuin sarjassa"Lumisen virran mies" se tumma kaunis nainen. Olin utelias ja otin videolle silloin kun ne tulivat uusintoina kun en ollut nähnyt koskaan sitä ohjelmaa. Todellakin yhdennäköisyys oli hämmentävä. En vain ole itse nähnyt itseäni sillä tavalla, mutta nainen oli todella kaunis. Tuntui tosi hyvältä koska miehellä ei ollut mitään iskemistarkoitusta ja hän oli todella vilpitön. - Buahhahhaahhaaaahhahaaahhaaa
vaikea^¨¨¨ kirjoitti:
sanoa kumpi on kauniimpi Marion vai minä. Se on ihan yhtä tyhjän kanssa. Ainakin olen terveempi kuin hän ja terveys on asia jota arvostan yli kaiken. Ulkonäkö on sivuseikka loppujen lopuksi. Tuo ulkonäköpuheeni siksi että täällä jotkun sanoo minun olevan vanha ja ruma:))
Kerronpa yhden sattumuksista: Olin terassilla kun ventovieras mies tuli ihan vain sen takia juttelemaan että hänen oli pakko sanoa että ole AIVAN saman näköinen kuin sarjassa"Lumisen virran mies" se tumma kaunis nainen. Olin utelias ja otin videolle silloin kun ne tulivat uusintoina kun en ollut nähnyt koskaan sitä ohjelmaa. Todellakin yhdennäköisyys oli hämmentävä. En vain ole itse nähnyt itseäni sillä tavalla, mutta nainen oli todella kaunis. Tuntui tosi hyvältä koska miehellä ei ollut mitään iskemistarkoitusta ja hän oli todella vilpitön.Hitsi että sulla on vitsikkäät jutut, vai oikee kaunotar:DDDDDDD
Kyllä toi metsien mies on ihan oikeessa että itteesä kehua retostelevat on aina rumia ja enemmänki noita-akan näkösiä:DDDDDDDDD
netissä sä voit olla vaikka Pamela Andersonin näkönen, mäkin näytän ihan missiltä ja mulla on pamelan tissit ja hiukset:DDDDDD
Voi vitsi mikä juttu, tää oli tän viikon paras, vanha akka sä oot niinku mäkin ja sille et voi mitään:DDD - Marion.T
vaikea^¨¨¨ kirjoitti:
sanoa kumpi on kauniimpi Marion vai minä. Se on ihan yhtä tyhjän kanssa. Ainakin olen terveempi kuin hän ja terveys on asia jota arvostan yli kaiken. Ulkonäkö on sivuseikka loppujen lopuksi. Tuo ulkonäköpuheeni siksi että täällä jotkun sanoo minun olevan vanha ja ruma:))
Kerronpa yhden sattumuksista: Olin terassilla kun ventovieras mies tuli ihan vain sen takia juttelemaan että hänen oli pakko sanoa että ole AIVAN saman näköinen kuin sarjassa"Lumisen virran mies" se tumma kaunis nainen. Olin utelias ja otin videolle silloin kun ne tulivat uusintoina kun en ollut nähnyt koskaan sitä ohjelmaa. Todellakin yhdennäköisyys oli hämmentävä. En vain ole itse nähnyt itseäni sillä tavalla, mutta nainen oli todella kaunis. Tuntui tosi hyvältä koska miehellä ei ollut mitään iskemistarkoitusta ja hän oli todella vilpitön.kun sain linkin tänne kehujen kerhoon:))
En ole koskaan sanonut olevani kaunis, enkä olekaan. Olen ihan tavallinen suomalainen 43 vuotias nainen. Painoa on tullut 10 kiloa nuoruudesta, että kyllä missimitat ovat menneet aikoja sitten.
Varmasti olet paljon minua kauniimpi, en epäile sitä yhtään, suuri osa ihmisistä on minua kauniinpia.
Mutta se mitä on minulla ja ei ole sinulla, on se jota kutsutaan inhimillisyydeksi.
Mistä voit tietää olenko sairas?
Sinun mielipahaksesi voin kertoa että en ole kovinkaan huonossa kunnossa, päinvastoin luulen olevani paremmassa kunnossa kuin moni muu ikäiseni. Käyn salilla ja lenkillä melkein päivittäin. Nyt ovat työkiireet hiukan vaimentaneet innostusta, mutta kunhan ehdin jatkan kyllä. Tarkoitukseni on polkea keväällä Pirkan-pyöräily, kuten olen monena vuonna plkenut, joten en nyt niin kovin sairas katso olevani:))
Voit nauraa ja uskotella itsellesi että valehtelen, se on sinun oikeutesi, en pysty eikä minun tarvitse alkaa todistelemaan mitään.
Riittää täysin kun tiedän itse oman itseni ja tiedän totuuden, sinun ajatuksesi tiedän myös.
Minun ei todellakaan tarvitse kehua palstalla kuinka kaunis ja filmitähden näköinen olen:))
Tuo oli jo omalta kohdaltasi todella paha ylilyönti:))
Halveksin sinua suunnattomasti kun kirjoitit sairauksista kuten kirjoitit, koskaan et voi tietää koska sairastut itse. Olen melko varma että terveenä et tule kuolemaan.
Teen paljon työtä kroonisesti sairaiden parissa, ja he ovat ihania, lämpimiä ja huumorintajuisia ihmisiä. Isommatkaan krempat eivät ole heitä lannistaneet. Häpeän suuresti puolestasi, kun ajattelet heistä noin, en silti missään tapauksessa toivo sinulle mitään sairautta, niin paha ihminen en ole.
Muista että se minkä taaksesi jätät se edestäsi joskus löydät.
Toivottavasti en pahoittanut mieltäsi, en halua olla liian kova sinua kohtaan, koska tiedän sinulle olevan vaikeaa.
Sinun ja kaltaistesi ansiosta olen saanut täältä ihania ystäviä, ja luuletko että puhumme keskenämme sinusta? Emme todellakaan, kun lähden palstalta se jää taakseni ja suljen sen pois myös mielestäni.
Et pysty koskaan lannistamaan minua millään tapaa.
Vaikka kirjoittaisit kuinka ilkeästi, niin tiedän mitä olen ja sinä et tiedä. Et pysty pahoittamaan mieltäni vaikka kuinka yrität.
Jotenkin tuntuu ettet tunne edes itseäsi, miten siis voisit tuntea minut?
Mene itseesi katso peiliin ja mieti mitä haluat elämältäsi, haluatko todella olla tällä palstalla päivä päivän perään ilkkumassa toisille.
Eikö sinulle ole mitään omaa elämää missään, ketään jolle voisit kertoa murheesi, ketään joka ottaisi syliin kun on paha olo?
En välitä mitä minulle kirjoitat, mutta monen muun mielen olet pahoittanut.
Toivon sinulle parempaa tulevaisuutta, älä ole kateellinen minulle, olen paljon vahvempi kuin sinä, mutta sinä olet varmasti paljon kauniimpi. Nauti siitä ja mene ulos ihmisten joukkoon.
Minua et pysty koskaan voittamaan, en ole ilkeä vaan rehellinen. Ilkeys ei voita koskaan, loppujen lopuksi hyvä voittaa aina pahan.
Toivoisin että näkisimme nokikkain, katsoisimme kumpi pystyy katsomaan kauemmin toista silmiin.
Rehellinen on se, joka pystyy rauhallisin ja avoimin silmin katsomaan toista ilman kiertelyjä ja kaarteluja..
Näkemiin taas joksikin aikaa, en aio vastata mahdolliseen hyökkäykseesi. Toivon myös että kukaan ei puolusta minua tällä kertaa. - aivan kuin tuntisit minut
Marion.T kirjoitti:
kun sain linkin tänne kehujen kerhoon:))
En ole koskaan sanonut olevani kaunis, enkä olekaan. Olen ihan tavallinen suomalainen 43 vuotias nainen. Painoa on tullut 10 kiloa nuoruudesta, että kyllä missimitat ovat menneet aikoja sitten.
Varmasti olet paljon minua kauniimpi, en epäile sitä yhtään, suuri osa ihmisistä on minua kauniinpia.
Mutta se mitä on minulla ja ei ole sinulla, on se jota kutsutaan inhimillisyydeksi.
Mistä voit tietää olenko sairas?
Sinun mielipahaksesi voin kertoa että en ole kovinkaan huonossa kunnossa, päinvastoin luulen olevani paremmassa kunnossa kuin moni muu ikäiseni. Käyn salilla ja lenkillä melkein päivittäin. Nyt ovat työkiireet hiukan vaimentaneet innostusta, mutta kunhan ehdin jatkan kyllä. Tarkoitukseni on polkea keväällä Pirkan-pyöräily, kuten olen monena vuonna plkenut, joten en nyt niin kovin sairas katso olevani:))
Voit nauraa ja uskotella itsellesi että valehtelen, se on sinun oikeutesi, en pysty eikä minun tarvitse alkaa todistelemaan mitään.
Riittää täysin kun tiedän itse oman itseni ja tiedän totuuden, sinun ajatuksesi tiedän myös.
Minun ei todellakaan tarvitse kehua palstalla kuinka kaunis ja filmitähden näköinen olen:))
Tuo oli jo omalta kohdaltasi todella paha ylilyönti:))
Halveksin sinua suunnattomasti kun kirjoitit sairauksista kuten kirjoitit, koskaan et voi tietää koska sairastut itse. Olen melko varma että terveenä et tule kuolemaan.
Teen paljon työtä kroonisesti sairaiden parissa, ja he ovat ihania, lämpimiä ja huumorintajuisia ihmisiä. Isommatkaan krempat eivät ole heitä lannistaneet. Häpeän suuresti puolestasi, kun ajattelet heistä noin, en silti missään tapauksessa toivo sinulle mitään sairautta, niin paha ihminen en ole.
Muista että se minkä taaksesi jätät se edestäsi joskus löydät.
Toivottavasti en pahoittanut mieltäsi, en halua olla liian kova sinua kohtaan, koska tiedän sinulle olevan vaikeaa.
Sinun ja kaltaistesi ansiosta olen saanut täältä ihania ystäviä, ja luuletko että puhumme keskenämme sinusta? Emme todellakaan, kun lähden palstalta se jää taakseni ja suljen sen pois myös mielestäni.
Et pysty koskaan lannistamaan minua millään tapaa.
Vaikka kirjoittaisit kuinka ilkeästi, niin tiedän mitä olen ja sinä et tiedä. Et pysty pahoittamaan mieltäni vaikka kuinka yrität.
Jotenkin tuntuu ettet tunne edes itseäsi, miten siis voisit tuntea minut?
Mene itseesi katso peiliin ja mieti mitä haluat elämältäsi, haluatko todella olla tällä palstalla päivä päivän perään ilkkumassa toisille.
Eikö sinulle ole mitään omaa elämää missään, ketään jolle voisit kertoa murheesi, ketään joka ottaisi syliin kun on paha olo?
En välitä mitä minulle kirjoitat, mutta monen muun mielen olet pahoittanut.
Toivon sinulle parempaa tulevaisuutta, älä ole kateellinen minulle, olen paljon vahvempi kuin sinä, mutta sinä olet varmasti paljon kauniimpi. Nauti siitä ja mene ulos ihmisten joukkoon.
Minua et pysty koskaan voittamaan, en ole ilkeä vaan rehellinen. Ilkeys ei voita koskaan, loppujen lopuksi hyvä voittaa aina pahan.
Toivoisin että näkisimme nokikkain, katsoisimme kumpi pystyy katsomaan kauemmin toista silmiin.
Rehellinen on se, joka pystyy rauhallisin ja avoimin silmin katsomaan toista ilman kiertelyjä ja kaarteluja..
Näkemiin taas joksikin aikaa, en aio vastata mahdolliseen hyökkäykseesi. Toivon myös että kukaan ei puolusta minua tällä kertaa.ja tietäisit jotain nykyisestä elämästäni. Olen taloudellisesti vahvoilla jos sitä luulet. Oma velaton asunto ym. Vaikka olen eronnut aikanaan, ex-mieheni on ERITTÄIN hyvätuloinen ja tukee taloudellisesti esim. tyttäreni yliopisto-opintoja niin ettei hänen tarvitse ottaa lainaa lainkaan. Sä vaan uskottelet itselles että muut ovat sulle kateellisia, toiveajattelua.
Koska kirjoitan ilman nikkiä, on ihan turha luulotella mun kirjoituksikseni jotain valitusjuttuja. Täällä on ihmisiä joilla on todella vaikeaa mutta en sinun harmiksesi kuulu niihin jotka niitä aloituksia tekevät,päin vastoin kuulun niihin lohduttajiin ja kannustajiin. Mutta olen sen verran hyvänä ihmistuntijana saanut kuvan sinusta että olet todella piikikäs ihminen enkä ole varmasti ainoa täällä joka on samaa mieltä.
Itsekin ihmettelen miten olen vaivautunut kaltaisesi kanssa kirjoittelemaan.
Mielistelet täällä joillekin ihmisille ja kuset hunajaa ja jos kaikki ei mene niinkuin haluat niin alat sättiä heitä. Se on nähty ihan tarpeeksi hyvin, turha sinun on sitä kieltää.
Olen kuule itsekin nähnyt työssäni niin paljon sairautta ja tuskaa, sekä henkistä että fyysistä että turha sinun on täällä itseäsi nostaa jollekin jalustalle. Kyllä pystyn katsomaan silmiin ketä tahansa, en ole mikään uhkaileva montun kaivaja niinkuin eräät. - ex-vakkaritar
aivan kuin tuntisit minut kirjoitti:
ja tietäisit jotain nykyisestä elämästäni. Olen taloudellisesti vahvoilla jos sitä luulet. Oma velaton asunto ym. Vaikka olen eronnut aikanaan, ex-mieheni on ERITTÄIN hyvätuloinen ja tukee taloudellisesti esim. tyttäreni yliopisto-opintoja niin ettei hänen tarvitse ottaa lainaa lainkaan. Sä vaan uskottelet itselles että muut ovat sulle kateellisia, toiveajattelua.
Koska kirjoitan ilman nikkiä, on ihan turha luulotella mun kirjoituksikseni jotain valitusjuttuja. Täällä on ihmisiä joilla on todella vaikeaa mutta en sinun harmiksesi kuulu niihin jotka niitä aloituksia tekevät,päin vastoin kuulun niihin lohduttajiin ja kannustajiin. Mutta olen sen verran hyvänä ihmistuntijana saanut kuvan sinusta että olet todella piikikäs ihminen enkä ole varmasti ainoa täällä joka on samaa mieltä.
Itsekin ihmettelen miten olen vaivautunut kaltaisesi kanssa kirjoittelemaan.
Mielistelet täällä joillekin ihmisille ja kuset hunajaa ja jos kaikki ei mene niinkuin haluat niin alat sättiä heitä. Se on nähty ihan tarpeeksi hyvin, turha sinun on sitä kieltää.
Olen kuule itsekin nähnyt työssäni niin paljon sairautta ja tuskaa, sekä henkistä että fyysistä että turha sinun on täällä itseäsi nostaa jollekin jalustalle. Kyllä pystyn katsomaan silmiin ketä tahansa, en ole mikään uhkaileva montun kaivaja niinkuin eräät.sun tuntemisees ei paljon tarvita.
ihmistuntijana oot etanan luokkaa.
se ilkeys mikä susta huokuu on niin pahaa että Jumala tuskin edes viitsii sinuu katsoa.
Kehumisesi hyvillä tuloilla on naurettavaa, ite haukuit kuinka joku kehuskelee, kukas ny kehuu?
itsekehu haisee tänne asti, susta ei kukaan täällä tykkää ja sä lohduttajana on naurettava jo ajatuksenakin.
Usko jo että täällä on monta jotka haluu sut pois täältä.kukaan ei haluu tänne riitelevää ja pahalta haisevaa vanhaa ämmänkuvatusta.
Varmaa ootki niin kaksnaamanen että sulla on kiltti vakinikki sen mä kyllä uskon, sitä sun ei tarvi ees sanoo.
Yrität lohdutella toisia ja sitten takana puukotat, ihan niinku ite myönsit, voi Luoja varjelkoot et kaikkii matoja maan päälläki kasvaa, mä luulin et ne kasvaa maan alla.
mut muista et Jumala näkee sut vaikka sä et varmaan sitä uskokaan.
Marioni ja Goldie ei oo ainoot jotka on saanu susta tarpeeksee. Tee kaksnaamasta työtäs vaan niinku tähänki asti kyl Jumala sut joskus heräät. - Kylläpäs
Buahhahhaahhaaaahhahaaahhaaa kirjoitti:
Hitsi että sulla on vitsikkäät jutut, vai oikee kaunotar:DDDDDDD
Kyllä toi metsien mies on ihan oikeessa että itteesä kehua retostelevat on aina rumia ja enemmänki noita-akan näkösiä:DDDDDDDDD
netissä sä voit olla vaikka Pamela Andersonin näkönen, mäkin näytän ihan missiltä ja mulla on pamelan tissit ja hiukset:DDDDDD
Voi vitsi mikä juttu, tää oli tän viikon paras, vanha akka sä oot niinku mäkin ja sille et voi mitään:DDDnaurattaa:)))
Tässä on sulle sen näytelijättären kuva jonka näköiseksi mua sanottiin. Nauras taas lisää... Varsinainen tyhjännauraja.http://www.geocities.com/Hollywood/Academy/5645/ Kylläpäs kirjoitti:
naurattaa:)))
Tässä on sulle sen näytelijättären kuva jonka näköiseksi mua sanottiin. Nauras taas lisää... Varsinainen tyhjännauraja.http://www.geocities.com/Hollywood/Academy/5645/paljoa auta vaikka olisi päältäpäin vaikka kuinka kaunis,jos on noin tyhjä pää sisältäpäin kuin sinulla näyttää olevan...
että joku kehtaakin itseään kehua..phyi..:/- ..........
Kylläpäs kirjoitti:
naurattaa:)))
Tässä on sulle sen näytelijättären kuva jonka näköiseksi mua sanottiin. Nauras taas lisää... Varsinainen tyhjännauraja.http://www.geocities.com/Hollywood/Academy/5645/pillun näköinen Y linkissäs. ;DDD
- pessiossi
Apuva Jermu!
Ei minulle, mutta osalle tämän ketjun kirjoittajalle.
Kyllä on pallo hukassa porukoilla.
Eivät edes jymmärä arvojasi ja arvioitasi!
Ei se minua haittaa, mutta kun olen kuitenkin viisikymppinen.
Kannatin sinua presidentiksikin, vaikka shiinä kävi niinkuin kävi, siis aivan kuten Suomen kansa ansaitsi:)
Ketjusta on poistettu 83 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277