Aloittelevalle Popedan kuuntelijalle paras vaihtoehto? Eli missä parhaat biisit? Onko jotain kokoelmaa?
Mikä levy olisi?
5
1005
Vastaukset
- Fäni
Siinä ainakin on aika laajalla skaalalla popeda biisejä.. ja uusi häkää on ihan loistava :-)
- ikurin mimmikkä minäkin
Jaahas vai aloitteleva fani... heh hauska termi sinänsä...
Nooh mun mielestä siis vaan mun mielestä voisit vaik alottaa 25 v juhlakokoelmalla sen vois viel meinaan löytää säkällä marketistakin.
Jos vanhempaa tuotantoo välttämättä haluat voisit kysellä esim; tampereen E`PES istä.
Parhaita biisejä ei juurkaan tossa kokoelmalla oo muta sehän on noin niinkun makuasia eikö? aika kattava repurtuaari kumminkin ja suht helposti saatavissakin uskoisin. - play-boy90
Itse käyttäneeni, enkä kenenkään muunkaan sanovan. "aloitteleva fani" ennemminkin "Aloittelevalle Popedan kuuntelijalle" Kiitos kuitenkin vastauksistasi.
- peppone
Hyvää iltaa, Tampere DVD olisi varmaan paras vaihtoehto. Uusi häkää levy on myös loistava.
- pjopeda
No nämä kokoelmat ovat tietenkin niitä parhaita. Niillä pääsee hyvään alkuun ja sitten tuo DVD on hyvä.
Hyviä albumeita on ainakin Svoboda, Höno, Harasoo, Kaasua ja Kans`an Popeda...Ja sitten jos haluut lukemista niin tämä Popedan elämänkerta "ilkeesti kiittää" on hyvä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774