mikään ei ole enää niin kuin ennen , kaipaan entistä mukaansa tempaavaa palstaa , eikä tällaista ivaa ja sortoa :(((
Voi, kunpa vanhat ajat palaisivat
45
2193
Vastaukset
- Puhurix
että iva ja sorto loppuu kun siihen ei kiinnitä huomiota. On aina olemassa kitkeriä ja katkeria ihmisiä, jotka ei kestä toisten harmitonta ja ystävällismielistä sanailua. Ei kiinnitetä niihin huomiota, niin se loppuu aikanaan.
- huomaa
että olet kohtalaisen uusi palstalainen.
- sinä
huomaa kirjoitti:
MILLAinen et siinä suhteessa ole
- se jo
sinä kirjoitti:
MILLAinen et siinä suhteessa ole
alkoi, nikkiarvailusi. Minähän olen se jo :)
- sydämellisen
se jo kirjoitti:
alkoi, nikkiarvailusi. Minähän olen se jo :)
vastaanoton taas palatessasi
- Vakkari aikaisemmin
harmittaa kun niin moni luovuttaa helpolla ja poistuu paikalta , eikä uskalla enää kirjoitella omalla nikillään
nytkin suurin osa kirjoituksista on pelkkää ilkeilyjä , epäilyjä , syytöksiä - Puhurix
huomaa kirjoitti:
Viime keväänä varmaan kaffelle poikkesin ekan kerran. Olen varmaan huono ihminen. En muutenkaan pidä itseäni sen enempää "palstalaisena" kuin mihinkään muuhunkaan jengiin kuuluvana. Vapaa kulkija olen. Kommentteja voin heitellä muuallakin.
- hyvin
Puhurix kirjoitti:
Viime keväänä varmaan kaffelle poikkesin ekan kerran. Olen varmaan huono ihminen. En muutenkaan pidä itseäni sen enempää "palstalaisena" kuin mihinkään muuhunkaan jengiin kuuluvana. Vapaa kulkija olen. Kommentteja voin heitellä muuallakin.
suhtautumistasi :) Entiset palstalaiset ovat sinulle täysin tuntemattomia.
- Puhurix
hyvin kirjoitti:
suhtautumistasi :) Entiset palstalaiset ovat sinulle täysin tuntemattomia.
haluaisin vielä tietää, mitä tarkoitat. Miksi minun pitäisi tuntea joitakin, jotka ovat poistuneet muille laitumille? Onko tänne mielestäsi kiellettyä kirjoittaa, jos ei ole tehnyt niin jostain luomishetkestä alkaen? En koe itseäni miksikään vakkariksi missään, sen paremmin virtuaalissa kuin todellisuudessa. Miksi muuten pitäisi jengiytyä?
- etsintäkuuluttaa???
onkohan se kotiarestissa????
- Vakkari aikaisemmin
sekä kordaria , temskuu , bamsbaa , löttistä
varmaan kaikki kotiarestissa - ihmeessä?
Vakkari aikaisemmin kirjoitti:
sekä kordaria , temskuu , bamsbaa , löttistä
varmaan kaikki kotiarestissavanhoja haikaillaan? Uusia olisi kyllä tulossa, ellei heitä revittäisi riekaleiksi heti ensimetreillä.
- utelias..
ihmeessä? kirjoitti:
vanhoja haikaillaan? Uusia olisi kyllä tulossa, ellei heitä revittäisi riekaleiksi heti ensimetreillä.
on revitty?
- Puhurix
utelias.. kirjoitti:
on revitty?
useampikin herkkähipiäinen, joka ottaa tyhmän haasteen vastaan ja lähtee peliin mukaan.
- Carmerita
..uusille tai vanhoille on tilaa kirjoittaa vaikka maailman tappiin.
Joten eiköhän tuo itkuvirsi" ole jo enemmänkin ,kuin pikkulapsen märinän jälkeistä kitinää---ei vaan millään enää voi lopettaa---niinkö?
Jospa aloittajakin ,nyt pukkaisi sellaisen vanhan ajan kunnon jutun---niin päästään kaikki mukaan nauttimaan.
Muutokset tulevat parheiten niitä tekemällä:=)- Vakkari aikaisemmin
eipä tämä mielestäni ole mikään itkuvirsi vaan kaipuuta
muutoksen yritin saada aikaan juuri tällä avauksella - Carmenita ejk.
Vakkari aikaisemmin kirjoitti:
eipä tämä mielestäni ole mikään itkuvirsi vaan kaipuuta
muutoksen yritin saada aikaan juuri tällä avauksella..ymmärsin sitten väärin.
Nähdäkseni ei tuota ivaa sentään jokaisessa aloituksessa ole eikä niiden allakaan.
Parhaiten tilanne korjaantuu, kun jokainen jolla on ollut tarvetta ivaan lopettaa sen. Silloin kun jokainen on lopettanut,niin silloinhan se loppuu---eikö vain?
- on aika
venyvä käsite. Kuinka vanhoja aikoja kaipaat? Millaista silloin oli?
Kuka kaipaa "kauniit ja rohkeat" aikaa?
Eli Sima-Wave saippuaoopperaa. Jolloin jotkut rakastuvat jotkut vihastuvat heihin tai toisiinsa.
Kuka kaipaa sota-aikaa?
Eli Eurooppa, Luolamiesklaani ja Sylttytehdas kolmiottelu. Jolloin katsojatkin saavat sivuosumia. varomaton kommentoija kyykytetään välittömästi.
Kuka kaipaa rauhanaikaa?
Jolloin kirjoitukset ovat harvassa, ja hyvin kilttejä eivätkä saa ketään ärsyyntymään. Jolloin kaikki saavat leponsa ja voivat tehdä päiväkävelynsä rauhassa pelkäämättä ivallisia kommentteja.
Kuka kaipaa takapiruilun aikaa?
Ovelin sanakääntein saadaan herkimmin paranoiasta kärsivät kuvittelemaan kohtaavansa kettuilua. jolloin kukaan ei tiedä kuka on todellinen ystäväsi.
Kuka kaipaa tylsyyden aikaa?
Kun jokainen on jollain keinolla nujerrettu. Jolloin palstalla ei tapahdu mitään, kaikki yrittävät saada kicksejä vaan juttu ei lähde kulkemaan.
Itse kaipaan avointa palstaa, jossa ei tarvitse jeesustella. Voi antaa palaa jos ottaa päähän. Voi kirjoitella henkeviä jos siltä tuntuu. Voi kirjoitella täyttä huuhaata, jos haluaa huvitella. Voi sotia ja väitellä, jos haluaa erittää adrenaliinia vereensä. Jos haluaa hellyyttä ja läheisyyttä voi kirjoitella hali/pusi viestejä.
Ketjuissa voisi olla kaikkea edellä mainittuja aikakausia, kenenkään valittamatta.
Antakaa kaikkien kukkien kukkia.Naputetaan tämä ikiajoiksi kaffeen seinään! Tästä löytyy lyhyesti palstakirjoittamisen ydin.
- Muuten vaan ihmettelevä
Tarkenpaa ajoitusta? Noin vaikka ppkkvv listattuna.
Kaikki kauniit-sota-rauha-takp-tylsyys ei sano mulle mitään. Eli ja milloin. Kun samaa tuntuu olevan nytkin. Waffen-ss kirjoitti:
Naputetaan tämä ikiajoiksi kaffeen seinään! Tästä löytyy lyhyesti palstakirjoittamisen ydin.
Sinulla taitaa lopulta olla vielä pitkäaikaisempi kokemus palstan (palstojen) kehittymisestä. Itse en niitä kaikkia aikoja tunne, liikuin aivan toisilla palstoilla tuolloin. Keskustelijathan jossain vaiheessa siirtyivät Chat-keskustelupalstalta tänne. Itse reaalielämä riepotteli tässä taannoin jolloin en joutanut paikalla olemaan. Kuusibaarista höpisivät jotkut "naavaparrat" aikoinaan. Siitä kai kaikki ilmeisesti alkoi.
Yhym jonkun pitäisi kirjoittaa varmaankin tämä yhteisön historiikki, jottemme lopulta katoa ajan ja maailman hampaisiin.Muuten vaan ihmettelevä kirjoitti:
Tarkenpaa ajoitusta? Noin vaikka ppkkvv listattuna.
Kaikki kauniit-sota-rauha-takp-tylsyys ei sano mulle mitään. Eli ja milloin. Kun samaa tuntuu olevan nytkin.Empäs ossoo tarkentaa. Itse nykyisin niin harvoin vierailen täällä. Mutta aika-akseli kulkee jossain 2-3 vuotta sitten tapahtumissa.
Nykyisin kun silloin tällöin käyn, niin palsta on jotenkin "jumissa". Tai sitten en vain itse pääse sisään, kun olen niin kauan ollut poissa.- sinusta
Lionheart38 kirjoitti:
Empäs ossoo tarkentaa. Itse nykyisin niin harvoin vierailen täällä. Mutta aika-akseli kulkee jossain 2-3 vuotta sitten tapahtumissa.
Nykyisin kun silloin tällöin käyn, niin palsta on jotenkin "jumissa". Tai sitten en vain itse pääse sisään, kun olen niin kauan ollut poissa.siltä ettet pääse sisään koska täällä on uudempiakin kirjoittajia ?
- ihmettelix
muistan "ilmon" ajan joka oli kauan ennen Sima-Wave saippuaoopperaa... mukavia muistoja niiltä ajoilta, samoin kuin noista muista mainituista on paljonkin. Sen voi sanoa että palstat ovat muuttuneet siitä mitä ne olivat vuosia sitten. Enpä tiedä ovatko ne kaikki muutoksetkaan niin hyviä olleet. Palstat on pienitty aihealuiltaan pieniksi palasiksi ja palstoille kirjoittelevat vakiporukatkin ovat loppujen lopuksi pieniä.
Tuo viimeinen kappale minkä kirjoitit, tuon paremmin ei voi enää toivomusta palstasta esittää, kun sen naulaa kahvilan seinälle se pitäisi erikseen vielä kehystää. - *hymy*
ihmettelix kirjoitti:
muistan "ilmon" ajan joka oli kauan ennen Sima-Wave saippuaoopperaa... mukavia muistoja niiltä ajoilta, samoin kuin noista muista mainituista on paljonkin. Sen voi sanoa että palstat ovat muuttuneet siitä mitä ne olivat vuosia sitten. Enpä tiedä ovatko ne kaikki muutoksetkaan niin hyviä olleet. Palstat on pienitty aihealuiltaan pieniksi palasiksi ja palstoille kirjoittelevat vakiporukatkin ovat loppujen lopuksi pieniä.
Tuo viimeinen kappale minkä kirjoitit, tuon paremmin ei voi enää toivomusta palstasta esittää, kun sen naulaa kahvilan seinälle se pitäisi erikseen vielä kehystää.palataan viikon päästä sitten asiaan :)
- tiedän
ihmettelix kirjoitti:
Tuo viimeinen kappale minkä kirjoitit, tuon paremmin ei voi enää toivomusta palstasta esittää, kun sen naulaa kahvilan seinälle se pitäisi erikseen vielä kehystää.on että olet kaikkien jeesustelijoiden äiti ja perikuva. Sorry, henkesi haisee.
- antaa kaikkien
ihmettelix kirjoitti:
Tuo viimeinen kappale minkä kirjoitit, tuon paremmin ei voi enää toivomusta palstasta esittää, kun sen naulaa kahvilan seinälle se pitäisi erikseen vielä kehystää.kukkien kukkia....tai ainakin jos olette kanssani samaa mieltä jota ette voi olla koska olen siitä eri mieltä
siinä taulu kehykseesi
- nousevan
kohisten..hohhoijaa
- nousee
nostalgian siipien läiske käy voimalla
- syitä
nousee kirjoitti:
nostalgian siipien läiske käy voimalla
sama porukka ollut täällä kolme vuotta, takana loistava tulevaisuus..
- on kokenut
syitä kirjoitti:
sama porukka ollut täällä kolme vuotta, takana loistava tulevaisuus..
uudisasukkaiden tulleen reviirilleen joten heidät on häädettävä vanhojen kunniakkaiden aikojen palauttamiseksi
- tämän
on kokenut kirjoitti:
uudisasukkaiden tulleen reviirilleen joten heidät on häädettävä vanhojen kunniakkaiden aikojen palauttamiseksi
pitäis kiinnostaa jotenkin mutta ei nyt kyllä kiinnosta. Moi
- täällä
tämän kirjoitti:
pitäis kiinnostaa jotenkin mutta ei nyt kyllä kiinnosta. Moi
luulisi ihmisten katsovan eteensä
täällä osa katselee vain taaksepäin vuosien taa - silminnäkijä
täällä kirjoitti:
luulisi ihmisten katsovan eteensä
täällä osa katselee vain taaksepäin vuosien taapohjois-savo ei ole hyväksi ihmiselle
- sieltähän
silminnäkijä kirjoitti:
pohjois-savo ei ole hyväksi ihmiselle
on tullut suurmiehiä kuten tämä traanikoikkalainen
- depiksestä
sieltähän kirjoitti:
on tullut suurmiehiä kuten tämä traanikoikkalainen
anna pusu kulta
*purist. pakar.*
;D - ohhoh ohhoh
depiksestä kirjoitti:
anna pusu kulta
*purist. pakar.*
;Dolihan se vaan läskiä?
- siellä
silminnäkijä kirjoitti:
pohjois-savo ei ole hyväksi ihmiselle
taantumista
- melkeinpä
siellä kirjoitti:
taantumista
jo ihan jähmettyneenä?
- ja muutenkin
melkeinpä kirjoitti:
jo ihan jähmettyneenä?
rupsahtanut?
- kuin
melkeinpä kirjoitti:
jo ihan jähmettyneenä?
lumiukko
- ennen olivat
dementikko-osastot täynnä papparaisia höpäjämässä Kannaksen taisteluhaudoista, nyt alkavat olla tungullaan hakkiksen veteraaneja.
Ei voiisii vääähhemmmmpäääääääääää....hhhhhhhhhh.... - ei koskaan
enää palaa. Ennenvanhaan lapsena ollessa, kesät olivat lämpimiä, talvella oli lunta jne.
Ja kun ei sitä aikakonetta ole keksitty vieläkään, niin entiseen ei voi palata. Toki sitä voi nostalgisesti muistella.
Uusia mukaansatempaavia juttuja tulee kyllä. - sortoa
vaan:((((
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1153153- 122046
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371895Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4011763Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211661Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681477- 1201311
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101201- 131196
- 201059