Miksi kännyköissä pitää painaa "lähetä" ennen kuin viesti lähtee. Miksi puhelin ei voi vain tajuta, milloin viesti on hyvä ja sen on aika lähteä.
Tulkaa nyt joku painamaan mulle tota "lähetä"-nappia! Itse en siihen tunnu kykenevän. Niin monta kertaa oon jo ihastukselleni viestin kirjottanut, mutta aina rohkeus pettää, kun se pitäis lähettää.
Onkos muilla käynyt näin?
Poistun taas kirjoittamaan uutta viestiä, jos vaikka vahingossa lähettäisin sen.
Sinä ihastukseni, et vielä ole saanut viestiäni, mutta älä syytä siitä minua, syytä kännykkävalmistajia. Viesti odottaa kirjoitettuna, kun vain puhelin tajuaisi sen lähettää.
perhanan "lähetä"-nappi.
9
1405
Vastaukset
- sinun...
viestiäsi. Mitä sinä haluaisit mulle kertoa, ehkä se täällä on helpompaan?
- muutaman kerran
on tullut se tehtyä..
- napit...
Ainoa vaihtoehto on jättää sms-viestit kirjoittamatta. Onnistunut tähän asti...
- kuitenkin
painaa sitä nappia - vaikka silmät kiinni.
sitä nappia nyt!
kerrankin kekseliäs selitys sille ettei saa laitettua viestiä jollekin :D- fifty-fifty, vaihtoehtoina
lähetä tai lähetä heti - yleisökin huutaa "lähetä-lähetä-lähetä!!". Sinuna kyllä lähettäisin..
- ;))
paina sitä lähetä-nappia. painat vaan, ihan äkkiä...sit se on ohi. Sanot vaikka itelles että painoit ihan vaan hetken mielijohteesta, jos se helpottaa, mulla se ainaki helpottaa oloa ku ei tiedä kannattiko vaiko eikö jokin viesti lähettää perille asti. ;)
- neuvoja
anna mennä... anna mennä... anna mennä...
- koutsi
Sä voit kuule harjotella tota viestien lähettämistä.
Teet vaikka harjoitussohjelman, jossa lähetetään joka päivä 5 viestiä erilaisissa olosuhteissa. Silmät kiinni, veden alla, ilmassa, puussa, maan alla, enon venevajassa ja Fidel Castron sängyn alla.
Parin viikon tiukan treenauksen jälkeen kokeilet lähettää ihastuksellesi viestin ja vakuutan, että onnistuu helposti ja voit tuulettaa voittajana \0/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?482110Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6902080- 1201983
- 761678
- 481668
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2371543- 311321
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201269Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171155Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381097