hei!
Tietääkö kukaan onko Viivi & Wagner sarjakuvaa käännetty muille kuin ruotsin kielelle? kiitos!
Viivi &Wagner:ia käännetty?
5
681
Vastaukset
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Eestiksi ainakin löytyy
http://www.finst.ee/ViivijaWagnerEPL.htm
Muista kielistä en tiedä.- on kiva tietää
kiitos!
- jussituomola
on kiva tietää kirjoitti:
kiitos!
Jussi "Juba" Tuomolan muita sarjakuvia on ainakin käännetty Ranskaksi jonkin verran, joten luulen että ainakin joku pätkä on ranskannettu, mutta ihan takuu varma en tästä asiasta kylläkään ole.
- lassi
jussituomola kirjoitti:
Jussi "Juba" Tuomolan muita sarjakuvia on ainakin käännetty Ranskaksi jonkin verran, joten luulen että ainakin joku pätkä on ranskannettu, mutta ihan takuu varma en tästä asiasta kylläkään ole.
on sitä ranskannettu. ( muiG termi :D )
Muistelen jostain kuulleeni pari vuotta sitten (??) että muutamia sarjoja olisi käännetty kiinaksi, ja kiinalaiset pitivät niitä varsin huvittavina. Mikään sikäläinen lehti ei niitä sitten kuitenkaan ostanut.
Kiinassa sika on perinteisesti vaurauden ja hyvinvoinnin symboli. Arabiaksi kääntämistä tuskin kannattaisi yrittää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745