Mistä ovat tulleet kotilot akvaariooni?? Hiekasta??? Mitä pitäs tehdä kun akvaario on "täynnä" kotiloita vai onko lie jotain etanoita kenties...? Onko niistä haittaa?? Vai hyötyy?? Vastatkaa!!!
T.tietämätön.....
Kotiloita...
3
346
Vastaukset
- touhunuoliainen
hankin akvaan pari touhunuoliaista.sen jälkeen ei oo kotilo ongelmaa ollu.ne on todella tehokkaita kotilonsyöjiä.
- Plekostomus
Älä suosittele, jollet tiedä minkä kokoiseen altaaseen kalat joutuvat.
Voihan olla että olosuhteet ja vesiarvot ovat aivan väärät.
Ensinnä siis pitää tietää altaan koko, muu kalasto ja vesiarvot.
- mmm
mullakin tuli kotiloita.. ne saattavat tulla kasveista jota olet ostanut ( jos kasveja on altaassa) jos kasveja ei ole putsattu hyvin ja niihin on jäänyt kotilon munia tai itse kotiloita, hiekasta tuskin niitä tulee kun se on ostaessa ihan kuivaa.. tämän enempää en oikeastaan tiedä.. minullakin ne vain ilmestyivaät yhtenä yönä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745