Minulla on kaksi gerbiiliä, ja toinen on mennyt yhtäkkiä huonoon kuntoon. Muutos on tapahtunut ihan päivässä. Se vaan makaa eikä oikein liiku, ja ihankuin sydän näyttäisi lyövän vähän hitaammin. Huomasin myös että siltä lähtisi vähän karvaa. Se syö vähän ja hitaasti. Mikähän sillä voisi olla, vai onko se vaan väsynyt? Ripulia se ei taida olla, eikä sillä näy mitään pattiakaan missään. Eikä se pidä mitään outoja ääniä.
Onko kellään ollut samanlaisesta asiasta kokemusta?
Apua! Gerbiilin huono kunto
4
323
Vastaukset
Kuinka vanhoja gerbiilisi ovat? Se saattaa olla vanhuutta...Jos gerbiilisi ovat jotain 2,5-3 vuotiaita hyvinkin ne saattavat vanheta. Sen olisi hyvä antaa jäädä "eläkkeelle". Jos tilanne ei parane kannattaa käydä eläinlääkärissä.
- Tupiuh
Tuo vanheneminen voi hyvinkin olla syynä. Itselläni silloin, kun vielä omistin gerbiileitä, saattoivat mennä nopeasti huonoon kuntoon. Sitä saattoi kestää useamman päivän ja paremmasta suunnasta ei ollut tietoakaan. Eräs päivä sitten koitti se kun vanha gerbburouvani lähti sateenkaarisilloille. Käytä eläinlääkärissä, mutta voisin kyllä epäillä, että lähtö voi olla lähellä. :(
- minisusi
Hei.
mahtavatko gerbiilini olla riidoissa tai jotain kun ennen ne nukkuivat puutalossa yhdessä ja nyt aamuna huomasin että ne nukkuivat erillään.
miten tlianteen voi hoitaa?
gerbiilini ovat vuoden vanhoja.- Erillään
MIks het vedät tämmösen johtopäätöksen? Eikö ne sais nukkua erillään? On munki gerbut nukkunut erillään monta kertaa enkä oo mtn ihmeellistä havainnu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722