Tökkiikö teilläkin suomi24-posti?

Itse en ole ainakaan pariin päivään päässyt "lokerolle". Onkohan vika systeemissä, näppihäiriö vai onko virus päässyt hyökkäämään koneeseeni?

32

1005

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hanki itsellesi

luukku.com

• Valinnanvaraa lokeroista riittää netissä, mutta energiaa ei riittäisi kaikkien hoitamiseen.

• Vaihda toiseen.

Ei sitä voi käyttää jatkuvakäyttöisenä vaan ainoastaan silloin tällöin jos jostain syystä ei halua antaa kaikille samoja osoitteitaan eri tarkoituksiin.

Avaa jokin muu ja käytä mieluimmin sitä.

• sitä olisi niin helppo käyttää täällä virtuaalielämässä.

• ossipessi

On info suomi24:n etusivulla.
      Itse pääsin just kurkkaamaan postia, tosin kesti pitkään päästä sinne.
      Ovat korjaamassa vikaa tai ainakin hakemassa sitä:)

• ja tökkii..

Tämä kurjin posti minkä mie oun virtuaalielämänj aikana tavanna..:/

• Hyvä tietää, etten ole ainoa.

• Ajomies

Tuolla naapuripalstoilla on eräs, joka koee "tökkiä" vähän joka paikkaan vaikkei asiaa olekaan. Tänään huutelee "Jaakobin painiin" ( 70), muttei uskalla ottaa edes haastetta vastaan.
      Onkohan viirus tarttunut hänestä.

• halloota hei

nyt on kuule jostain muusta kyse ku sun 60-80 palstas!

• Sähköposti

Meili ei toimi.

• Ajomies
        halloota hei kirjoitti:

nyt on kuule jostain muusta kyse ku sun 60-80 palstas!

Suomi24.fi ongelmista on kirjoitettu mielestäni jo melkoisesti. Sähköpostin aukeamiseen ei saa apua täältä vaan ottamalla yhteyttä toisaalla kun ensin on lukenut mahdolliset häiriöilmoitukset.
        Palstakeskusteluihin sensijaan voi vaikuttaa vain keskustelemalla niistä palstoilla kun ylläpito ei huomatuksiin reagoi.
        Tämä koskee kaikkia palstoja - chattailustakin on valitettu - minulla ei ole siellä ollut milloinkaan mitään ongelmia enempää keskustelukumppanien kuin valvojienkaan kanssa.

• Ajomies
        Sähköposti kirjoitti:

Meili ei toimi.

Minulla toimii kaikki meiliosoitteet mukaanluettuna suomi24.fi.
        Postia vain saisi tulla nykyisin enemmänkin.
        Taannoin palstalaisetkin lähettivät viestejä jopa satamäärin päivässä....

• minä en

ole saanut postiani toimimaan varmaan kahteen ja puoleen kuukauteen! Mädäntykööt siellä itekseen, olen ottanut muualta sähköpostiosoitteen, koska tässä aina jotain vikaa.

• Pirre*

ystävämme Blungeri ylläpidossa..:) ei millään pahalla...

• ny meni
        Pirre* kirjoitti:

ystävämme Blungeri ylläpidossa..:) ei millään pahalla...

yli ymmärryksen. Blungeri?

• Pirre*
        ny meni kirjoitti:

yli ymmärryksen. Blungeri?

sellainen persoona menneiltä virtuaaliajoilta...sie olet siis niitä noviiseja tällä palstalla..:)

Mie olen vanha palstapieru jo...

• Pirre* kirjoitti:

sellainen persoona menneiltä virtuaaliajoilta...sie olet siis niitä noviiseja tällä palstalla..:)

Mie olen vanha palstapieru jo...

Suomi24:n sähköposti kuin joskus harvoin ja vähän aikaa kerrallaan. On ollut jo kauan sellainen.

• sitroen kirjoitti:

Suomi24:n sähköposti kuin joskus harvoin ja vähän aikaa kerrallaan. On ollut jo kauan sellainen.

lähtien, kun se edellisen kerran uudistettiin, muka..

• Ajomies
        sitroen kirjoitti:

Toimii tokikin ja oikea osoite on laittaa viesti
        kohtaan, jossa pyydetään ilmoittamaan ongelmista.
        Vastauksia saa ainakin palstajuttuihin odottaa turhaan.

• mekatrooni

Itse olen aikoja sitten siihen kyllästynyt ja nyt alkoi vaimolla siinä tökkiä. Tai jäi siis jumiin täydellisesti.

On helppo vaihtaa joko gmailiin tai siihen kunnalliseen, www.posiona.com. Jokaisella kunnalla ja kuntalaisella on tilaisuus ilmaiseen, todella isoon ja toimivaan postiin.
      Ei ole vielä pettänyt kertaakaan, paitsi joskus päivän pituinen päivitys.

"Kansalaisten sähköposti" vain googleen ja sieltä löytyy.

Saas nähdä, julkaistaanko tämä palstalla !!!!

• mekatrooni

Että pidäpä laukustas kiini. Jäi miehleen se kesällinen vai oliko ennen jo, juttusi :)))) .

• mekatrooni kirjoitti:

Että pidäpä laukustas kiini. Jäi miehleen se kesällinen vai oliko ennen jo, juttusi :)))) .

enkä ole vieläkään osannut ottaa opikseni. Aina välillä huomaan "hämärissä" kaupungilla kulkiessani, että taas on puoli omaisuutta laukussa. Onneksi kukaan ei ole napannut matkaansa.

Kiitos varoituksestasi.
        Mistä arvasit, että olen huomenaamulla taas lähdössä samanlaisen olkalaukun kanssa. ;))

• Pirrejuupas
        optimisti-orvokki kirjoitti:

enkä ole vieläkään osannut ottaa opikseni. Aina välillä huomaan "hämärissä" kaupungilla kulkiessani, että taas on puoli omaisuutta laukussa. Onneksi kukaan ei ole napannut matkaansa.

Kiitos varoituksestasi.
        Mistä arvasit, että olen huomenaamulla taas lähdössä samanlaisen olkalaukun kanssa. ;))

matkaa sinulle optimisti - orvokki..

*enkä ole kade eeeeeeeeeeeeeen en ..:( *

• Pirrejuupas kirjoitti:

matkaa sinulle optimisti - orvokki..

*enkä ole kade eeeeeeeeeeeeeen en ..:( *

kevättalven päiviä itsellesi - ja muillekin.

Kiitos toivotuksista, yritän pitää parempaa huolta tavaroistani tällä kertaa - jos muistan. (Onneksi on itseäni hieman harkitsevampi matkakumppani.)

• optimisti-orvokki kirjoitti:

kevättalven päiviä itsellesi - ja muillekin.

Kiitos toivotuksista, yritän pitää parempaa huolta tavaroistani tällä kertaa - jos muistan. (Onneksi on itseäni hieman harkitsevampi matkakumppani.)

kaveri, jos on vielä sinnuu harkitsevampi...:))

Hyvää matkaa..

• Ajomies

Ei minkäänlaista häikkää ole ollut minun postiliikenteessäni avautumisen suhteen täällä suomi24.fi sivustoilla.
      Ainoat ovat olleet jo vuoden ajan eli asiattomat poistatukset.

• käytätte

sitä Suomi24 sähköpostia. Enpä viitsisi ventovieraille palstalaisille meilailla kun testasin toiseen säähköpostiini lähettämällä tuosta Suomi24 sähköpostiosoitteestani niin lähettäjänä näkyy sekä etu- että sukunimi. Onpas anonyymiä:( En halua mihin tahansa nimeäni levitellä.

• oikee nimi ainaskaa näy missään..

• ihan
        mii-su kirjoitti:

oikee nimi ainaskaa näy missään..

huvikseni testin ja kyllä se vaan näkyi(Olen se joka aikaisemminkin kirjoitti tuossa). Minkähän takia mulla näkyy? Kun otin rekatun nikin niin laitoin henkilötietoni. Eikö ihmiset sitten rekkaa omalla nimellään? Täällähän keskusteltiin jo aikaisemmmin että voiko jollain tekaistulla nimellä hakea rekattua nikkiä. Tuonko siitä nyt saa jos on rehellinen että nimi paistaa heti ensimmäisenä?
        Onneksi testasin koska niin kuin sanottu en kaikille halua nimeäni julkistaa. Lähettäjän nimenä oli mun koko nimi eikä muuta. Vasta kun avasin sen hotmailosoitteeni niin siellä oli osoitetiedoissa lähettäjänä mun koko nimi ja sen jälkeen se Suomi24 osoite. No ei se mitään, onneksi vain tuli testattua. Ei tullut mieleenikään että olis tuollainen. Mulla on sellainen intuitio joissain asioissa että kokeilen aina ensin kun en luota välttämättä kaikkiin asioihin.

• ihan kirjoitti:

huvikseni testin ja kyllä se vaan näkyi(Olen se joka aikaisemminkin kirjoitti tuossa). Minkähän takia mulla näkyy? Kun otin rekatun nikin niin laitoin henkilötietoni. Eikö ihmiset sitten rekkaa omalla nimellään? Täällähän keskusteltiin jo aikaisemmmin että voiko jollain tekaistulla nimellä hakea rekattua nikkiä. Tuonko siitä nyt saa jos on rehellinen että nimi paistaa heti ensimmäisenä?
        Onneksi testasin koska niin kuin sanottu en kaikille halua nimeäni julkistaa. Lähettäjän nimenä oli mun koko nimi eikä muuta. Vasta kun avasin sen hotmailosoitteeni niin siellä oli osoitetiedoissa lähettäjänä mun koko nimi ja sen jälkeen se Suomi24 osoite. No ei se mitään, onneksi vain tuli testattua. Ei tullut mieleenikään että olis tuollainen. Mulla on sellainen intuitio joissain asioissa että kokeilen aina ensin kun en luota välttämättä kaikkiin asioihin.

eikös sähköpostiin tule vain sinun oma sähköpostiosoitteesi? Esim.minä en laittanut siihen oikeaa nimeäni..silloin kun otin rekatun nimen niin henkilötietoihin laitoin oikean mutta ei se näy missään sähköpostissa...

• töki?
    • siitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      54
      7168
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3314
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      142
      1605
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      245
      1424
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1220
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe