Mitä mieltä olette naiset,jos mies on tumma ja sillä on tosi paljon muatia karvoja? eli niskassa tumma karvakasa,selässä,rinnassa,mahassa jalat ja kädet,pyllys, naamas rehottaa parta? haittaako tuollainen teitä?jos kus tietty naamakarvat ajettu. Mielipiteitä?
Miehellä karvoja....
19
2162
Vastaukset
- Liina
Ihan sairaan miehekästä ja seksikästä. Posliinipojat ei miellytä, pitää olla luolamies meininkiä ;)
- janette
ei mitään apinaa kaipaa miehessä.......
- ....
Selkäkarvoista (tai niistä niskakarvoista) en kyllä pidä kauheesti....mutta mitäs tuosta muuten.
- rehellinen
mä näin kerran uimahallis miehen jolla oli ihan epäsymmetrisesti laikkuina. Kyllä mua haittaisi aika paljon.
- didi74
nyt hirmu viehkeää ole, mutta ei se ole mikään miehen valintaan vaikuttava kriteeri kuitenkaan.
- ei kiitos
Hyi helvetti. Miehen pitää olla mahdollisimman posliini. Kalukarvatkin vois ajella, koska en halua hampaitteni väleihin karvoja. Todella kuvottavaa on joskus huomata, että äijällä on hirveä alapehko. Turn off välittömästi.
- ...............
eli mun mies on karvainen ja aattelin siks vähä kysellä tääl,et mitä muut naiset aattelee...Mies ei suostu ajelemaan alapään karvoja posliiniksi,tai no sen mielestä sentin sänki on jo posliin! Mulla taas ei oo karvoja missään,ihan posliini olen ja kyllä mies siitä tykkää...mut mua on alkanut vähä haittaamaan just toi alapään karvoitus,kun mies tykkää kuitenkin et otan suihin...
- Murohiutale
En tajua ihmisten intoilua posliinien perään. Karvankasvu kuuluu puberteetin aikaansaamiin ilmiöihin ja näin ollen ilmaisee sukukypsyyttä. Poslinismista tulee siis väkisinkin mieleen jonkin sortin pedofilian esi-aste.
- Hit'n run
"Todella kuvottavaa on joskus huomata, että äijällä on hirveä alapehko."
Sä oletkin sellaista iloluontoisempaa tyyppiä?
- nuut
miehessä täytyy karvoja olla. Se on luonnollista ja näin ollen seksikästä ja miehekästä.
- pihkura
ei kuulosta kovin ihanalta, että mies olis todella todella karvanen, mutta jos mieheen ihastuis, ni en mä sitä karvasuuden takia jättäis tai hylkäis.
Ja olishan sen vieressä ainaki lämmin nukkua :)- ongelma?
mäkin just tutustunut kivaan mieheen, se vaan melko "karvainen".. mitä tekee kun toisaalta tykää siitä ihmisenä, mutta toisaalta karvat ovat hieman liikaa (Rinta-Selkäkarvat) häiritsevät kun tottunut enemmänkin vähäkarvaisiin- ei viitsi heti toiselle mennä sanomaankaan...? Sanon itselleni ettei aina vaan kannata katsoa ulkokuorta...?miten jatkaa?
- pihkura
ongelma? kirjoitti:
mäkin just tutustunut kivaan mieheen, se vaan melko "karvainen".. mitä tekee kun toisaalta tykää siitä ihmisenä, mutta toisaalta karvat ovat hieman liikaa (Rinta-Selkäkarvat) häiritsevät kun tottunut enemmänkin vähäkarvaisiin- ei viitsi heti toiselle mennä sanomaankaan...? Sanon itselleni ettei aina vaan kannata katsoa ulkokuorta...?miten jatkaa?
jos se mies olis itseki halukas luopumaan esim selkäkarvoistaan. Lähipiirissä on ollut käytössä monille naisille tuttu veet, josta ei jää ikävää sänkeä. Kannattaa kuitenkin muistaa testiä, kestääkö iho sitä. Ikävä esim kiveksiä hoitaa karvattomiksi veetillä, jos tuloksena on erittäin ärtynyt iho..
Se on sitäpaitsi jollain kieroutuneella tavalla hauskaakin värkkäillä yhdessä ;) ja ex otti itse tavaks ostaa veettiä ja "hoidella" ala-alueet.. pihkura kirjoitti:
jos se mies olis itseki halukas luopumaan esim selkäkarvoistaan. Lähipiirissä on ollut käytössä monille naisille tuttu veet, josta ei jää ikävää sänkeä. Kannattaa kuitenkin muistaa testiä, kestääkö iho sitä. Ikävä esim kiveksiä hoitaa karvattomiksi veetillä, jos tuloksena on erittäin ärtynyt iho..
Se on sitäpaitsi jollain kieroutuneella tavalla hauskaakin värkkäillä yhdessä ;) ja ex otti itse tavaks ostaa veettiä ja "hoidella" ala-alueet.....jutut. Eihän kukaan voi sille mitään, kuinka karvainen tai vähemmän karvainen on.Jos toi on joku kriteeri miestä valitessa, niin hyvinpä teillä muijilla menee. Itte en ainakaan koskaan suostu ajamaan mitään muita karvoja pois, kuin partakarvat ja nekin vain silloin tällöin. Ja hiukset. Mutta ne leikkaa taas joku muu pois, kun en itte pysty siihen.Pöh!ja vielä kerran Pah!
- öööööö
Selässä olevat karvat ovat eläimelliset ja muutenkin karvainen mies näyttää apinalta. Kannattaa vaan alkaa ruokkoamaan itseään. Kannattaa ostaa vaikka epilaattori, koska leikkaamalla karvoja saa vain kauhean pistävän sängen.
Karvat on ihan yes, kunhan kaveri vaan on puhdas!
- Hansku83
Olen varmaan aika pinnallinen mutta liiat karvat ovat mielestäni kammottavia. Niskavillat ja selkäkarvat etenkin. Tulee mieleen kuva Osama Bin Ladenista, jossain lehdessä oli taannoin kuva hänestä ja se järkytti. Kyllä ne liiat karvat häiritsee minua aiankin
- Vanilja--N36
Se on miehekästä.
Todella outoa on se, että jos mies alkaa ajella tai jopa nyppiä esim. selkäkarvoja... huh. - pikku.nainen
muuten miellyttää, niin kyllä minä niitä karvojakin sitten mielellään silittelisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa502069En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511426- 101334
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul8994- 81972
- 20959