Olen katsonut alusta asti ja kaikki jaksot, ja nyt näyttää kyllä siltä että sarja vetelee viimeisiään. Siinä ei tunnu tapahtuvan enää yhtään mitään... Samaa asiaa jauhetaan kymmenen jaksoa. Aiemmin sarja oli tapahtumarikas ja parempi mutta sen jälkeen kun ne muutti kallioon, taso on laskenut.
Tämän päivän jaksossakaan ei juuri muusta puhuttu kuin jostain iänikuisen vanhoista Kallen isoisän sotajutuista.. Ei oikeesti kiinnosta pätkääkään semmonen. Mihin sarjan terä on hävinnyt?
kotikatu on huonontunut
5
2731
Vastaukset
- k-jooseppi
samaa mieltä, sarja on mennyt todella pahasti alaspäin. kukahan tai ketkä sitä nykyään kirjoittaa?
se perkeleen ranin ärsyttää 24/7, se on samanlainen roolissa kuin roolissa.- Kotimaisten draamasarjojen ...
sarja on todella huono ja tylsä. Oikeastaan sen jälkeen mennyt huonoksi kun Mimmi kuoli.
- vääntöä
Samaa mieltä, varmasti joka jakson katsonut, ja aina videolle ellen päässyt katsomaan. Mutta kyllä nyt.. ne Onnin ja sen Raninin ja Maurin höpinäitä vain pohditaan jaksosta toiseen. Vastenmielistä saunomisen kuvaamista ja psskkk jauhamista. Ei enää mitään tapahdu, lopettakaa sarja ajoissa!
- ratkaisu tähän
Mitäpä jos koko porukka pantaisiin muuttamaan maalle, kauas kaupungeista.
- mieltä
olen minä!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764