on kirjoitettu paljon pettämisestä ja väkivallasta. Mulla mies ensin petti ,sitten alkoi tekstareita tulla naisilta ja sitten tuli kotiin KORTSU paikallaan ,kalsarit väärinpäin.Mitään ei ole tapahtunut ,ei ole pettänyt omien sanojensa mukaan. Väkivalta,rintaan potkimiset ja kuristamiset tulee mukaan,kun jäkätän asiasta,eli ei saa mitään sanoa näistä tempauksista. Mä olen niin helv. väsyny koko paskaan,mutta en voi muuttaa just nyt lasten kanssa,asunto on ostettu pari vuotta sitten.Enkä millään haluaisi siitä luopuakaan,eli olen typerä nainen joka odottaa jotain ihmettä tapahtuvaksi.Eikö ole sellainen sanonta,että paha saa palkkansa,toivottavasti se saa pian. Henkinen väkivalta,haukkumiset ja piikittelyt käy melkein enenmän voimille kun fyysinen,osaan antaa takaisinkin.
Tässä
6
881
Vastaukset
- uhhhuhh
sanoa, kun näitä juttuja kerta toisensa jälkeen lukee, ja varmaan väkivallasta ja henkisestä alistamisesta kärsivät naiset on tältäkin palstalta lukenut muitten kokemuksista. Ja niitähän riittää. NAISET, JOTKA JATKAVAT SUHDETTA VÄKIVALTAISEN MIEHEN KANSSA OVAT TYHMIÄ. JA VÄLITTÄMÄTTÄ VIELÄ OMIEN LASTENSA KÄRSIMYKSISTÄ. TÄYTYY OLLA PÄÄSSÄ VIKAA MYÖS NAISILLA, JOTKA EIVÄT TEE ASIAN HYVÄKSI MITÄÄN, EI OLE ITSETUNTOA SEN VERTAA, ETTÄ LOPETTAISIVAT SUHTEEN, JOS EIVÄT ITSENSÄ, NIIN EDES LASTENSA TAKIA. Kyllähän se tietysti enemmän merkitsee, kun on uusi asunto ja enemmän rahaa käytössä kuin jos olisi yksin lastensa kanssa turvallisessa ympäristössä. Raha ratkaisee, ei lasten hyvinvointi. Saamattomia akkoja on maailma täynnä.
- typeriä akkojahan
me väkivallan uhreiksi joutuneet naiset ollaan.
Meistä ei ole mihinkään.Ensin sen tekee selväksi se maailman tärkein ja rakkain ihminen ja sitten nämä mitään ymmärtämättömät kusipäät esim. tällä palstalla,kun joku yrittää epätoivoisesti hakea apua.
Älkää hyvät ystävät masentuko näistä tuomitsijoista,joilta ei riitä sympatiaa eikä myötäelämisen kykyä.Ymmärtäviäkin ihmisiä ONNEKSI vielä löytyy.
Tuolle edellisen kirjoittajalle toivon,että et joutuisi kokemaan sitä,mitä me olemme joutuneet kokemaan.Et selviäisi siitä. - olinkin vain tyhmä
Sitä samaa, mitä me väkivaltaisessa suhteessa olevat naiset olemme joutuneet kokemaan. Itselleni ei todellakaan ollut tärkeää omaisuus tai materiaali. Ehkä olin tyhmä kun muutin 600 km pääähän miehestä mutta hän löysi meidät. Lapsiahan ei voi kaapata vaikka mies hakkaisi sinua joka päivä. Ehkä olin tyhmä, että riistin lapsilta kaiken ylellisyyden ja jouduimme asumaan käytännössä tyhjässä asunnossa. Ehkä olin tyhmä, kun nostin syytteitä miestäni vastaan ja kärsin siitä pahemmat seuraukset. Ehkä olin tyhmä, kun elämä vilisi silmissä kun mieheni yritti tappaa minut kun jätin hänet. Niin..mieti, jospa minä olinkin vain tyhmä ja annoin kaiken vaan tapahtua.
- "Tyhmä nainen "
takia usein jäädään miehen luo. Kyllä taloudelliset seikat vaikuttavat lasten elämään ja kehitykseen jos joudutaan muuttamaan täysin erilaisiin puitteisiin,ilman rahaa.Itse olen juuri lasten takia kestänyt,on kuitenkin niin ettei heiltä puutu mitään ja voin siinä asiassa olla varma,ettei tule puuttumaan.En saisi maksettua harrastuksia ja muita menoja joita heillä on.Enemmän he kärsisivät toisen laisessa elämän tilanteessa,itseni ja onneni minä uhraan lasten puolesta .
"Tyhmä nainen " kirjoitti:
takia usein jäädään miehen luo. Kyllä taloudelliset seikat vaikuttavat lasten elämään ja kehitykseen jos joudutaan muuttamaan täysin erilaisiin puitteisiin,ilman rahaa.Itse olen juuri lasten takia kestänyt,on kuitenkin niin ettei heiltä puutu mitään ja voin siinä asiassa olla varma,ettei tule puuttumaan.En saisi maksettua harrastuksia ja muita menoja joita heillä on.Enemmän he kärsisivät toisen laisessa elämän tilanteessa,itseni ja onneni minä uhraan lasten puolesta .
riittää, ainakin siinä mielessä, että ei se ole kovin yksinkertaista lähteä lasten kanssa tosta noin vaan.Näillä saatanan naistenhakkaajilla on vielä usein ikävä tapa ettiä ihmiset käsiinsä ja senhän tietää, mitä siitä yleensä seuraa tunnetusti suomalainen oikeusjärjestelmä on mitä on, ei paljon yleensä mitään apua näissä tapauksissa, kunnes on jo liian myöhäistä. Jos en ymmärrä(niin ainakin yritän ymmärtää/samaistua näiden hakattujen, pahoinpideltyjen(henkisesti sekä fyysisesti)naisten/lasten asemaan. En tiedä mitään kuvottavampaa,oksettavampaa ja raukkamaisempaa, halveksuttavampaa jne. kuin"mukamas"miehet, jotka pystyvät pahoinpitelemään naisia,lapsia sekä eläimiä. En tiedä mitään muuta lisättävää kuin toivottavasti saatte elämänne edes jollain tapaa raiteille. Kestämistä.
- jos et sen vertaa tajua
"Tyhmä nainen " kirjoitti:
Lapset kärsivät vanhenpien riidoista huomattavasti enemän kuin siitä ettei heillä muutamaan viikkoon ole kaikkea mitä yleensä ovat omistaneet. Riitaisessa perheessä ovat lapset niitä jotka kärsivät eniten. Turvallisuutta ei osteta rahalla tai harrastuksilla, tärkeintä heille on turvallinen ympäristö. Näille naisille jotka ovat olleet valmiita luopumaan kaikesta, että pääsevät tilanteesta pois, ei voi muuta kuin nostaa hattua. Se, että hakattu nainen "uhraa" itsensä, ei ymmärrä että hän uhraa samalla myös lapsensa, heidän tulevaisuuden ja normaalin kehityksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959