jooo....ryan on namu
namm
5
453
Vastaukset
- tara
musta oli kans ekalla tuotanto kaudella ku katoin sen ekan kerran mut sit ku katoin toisen kerran ni totuin sen ulkonäköön ja huomasin et sillä on AIVAN kauhee nenä ja muuten ihan normaalin näkönen....ja se toinen kausi on aivan from ass..muka liian rajua amerikkalaisille ihan nössö ohjelma siitä on tulla t:ex o.c:n fani
- djaa
no sulle tara. jos vaikka ihastut johonki poikaan,nii heti ensimmäisenäkö katot sen nenää ja sanot sille päin naamaa että emmä haluakkaa seurustella,sulla on niin kauhee nenä!!! omg. :F
- hmkyk
vähä hyvä!!!!XD uskoin ensin ennen ku luin sen lopunXD
- tuitui
aijaa. :D hauskaa,mä luulin et kukaa ei uskois..:) tyhmää ku o.c. tä ei tullu viime tiistaina sen mikäny olikaa telvis-kisan takia. :F
- O.C.-Fani
Tiedän, Ryan on namu ;P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709