Ahonen osoitti jälleen, että miehellä ei ole tosipaikan tullen huippu-urheilijoilta vaadittavaa kanttia. Mutta eihän suomalaisilla yleensäkään. Hah Hah Haa!
Heja Norge! Häpeä ahonen!
8
1143
Vastaukset
- muistelija
Muistelempa tässä vaan viime MM-kisoja ja suurmäkeä...
- Oikein!
Juuri sinunlaisesi kusipäät ovat syypäitä siihen, että suomalaisille tulee usein epäonnistumisia tärkeissä paikoissa. Ei ole kovinkaan kannustava ilmapiiri kun tuollaiset kitisevät paskat alkavat mollaamaan heti jos menee hiukankin huonosti!
Ja Matti otti hopeaa! Mutta eihän tuollainen kuraperse sellaisia asioita noteeraa...
Hyvä Matti! Hyvä Janne! - ::::::::;;;;;;;
Mutta kyllä meni taas vähän arpapeliksi.
Viimeiset kolme hyppääjää joutuivat huomattavasti huonompiin tuulirakoihin, kun ensimmäisen kierroksen jälkeen sijoilla 4-10 olleet. - Jannella vaan oli.
Ei sille voi mitään. Mutta toisaalta olisin ehkä hieman pitempää hyppyä odottanut Ahoselta vaikkakin tuulet eivät olleet suosiolliset. Hyppäsihän Vasiliev puoli metriä Jannea pidemmälle samoihin tuuliolosuhteisiin.
Mutta paljon onnea Matille. Matti yllätti mut positiivisesti siinä mielessä että oli jopa ilonen mitalistaan, eikä surenut sitä ettei kultaa tullut.... niin sitä pitää!!!!Sanokaa mitä sanotte, mutta hieno kisa se oli. Tulokset olivat tänään tämmöiset ja sen pituinen se. Ei Ahosen kuudes sija kyllä kaatunut Jannen hermoihin. On osoittanut jo moneen kertaan, että pystyy tiukan paikan tullen hyppään hyvin.
- J.j
Tollanen sohvaperuna!!!Et osaa edes runkata ilman neuvoa!!!!!!
- jaa
vittu ku ahonen on huono olympiaurheilija
- eläkepappa
jaa kirjoitti:
vittu ku ahonen on huono olympiaurheilija
jos olisin itse urhesilija lähtisin kyllä muiden maiden edustajaksi sillä suomalainen penkkiurheilija on aivan per....stä . Sen osoitti tämäkin keskustelu. Muissa maissa kannustetaan epäonnistujiakin meillä haukautaan rienataan ja painetaan . P..a kansa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
- 20959
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 80899