Muutin juuri ok-taloon. 2 kertaa kävin katsomassa ja kuntokartoituksessa olin mukana, mutta vasta muutossa huomasin oudon viemärin hajun tulevan WCstä. Se korjaantui huomattavasti kun vaihdettiin hajulukollinen putki lavuaarin alle, mutta vieläkin on hiukan hajua? Mistä se voi tulla?
Viemärin haju WCstä
6
879
Vastaukset
Katsomassa viemärin tuuletusputkea.Se voipi olla jäätynyt umpeen.Monesti syy on näin yksinkertainen...:)
- Annika68
Hei
Löysitkö syyn hajuun? Mulla on kylppärissä ihan sama ongelma siksi kyselen.- APU hajuun
viemäreissä. Totta, kaada noin puolikas kavikupillinen ruokasoodaa lattiakaivoon ja altaaseen, laske noin litra kuumaa vettä päälle.
Haju häviää! Ei kemikaaleja, eikä myrkkyjä.
Erinnomainen aine moneen juttuun! - annika68
APU hajuun kirjoitti:
viemäreissä. Totta, kaada noin puolikas kavikupillinen ruokasoodaa lattiakaivoon ja altaaseen, laske noin litra kuumaa vettä päälle.
Haju häviää! Ei kemikaaleja, eikä myrkkyjä.
Erinnomainen aine moneen juttuun!Vaan ei auttanut...
ei kai auta muu kun kutsua putkimies
apuun... - hajulukot
annika68 kirjoitti:
Vaan ei auttanut...
ei kai auta muu kun kutsua putkimies
apuun...Onko hajulukot varmasti puhtaat? Jos niihin jää paljon hiuksia tai karvoja, niin ne vetävät ilmaa viemäristä hajulukon läpi.
Toinen mahdollisuus on ilmavuoto jossain kohtaa viemäriä. Tai pahin mahdollisuus: jonnekin lattianrakoon on päässyt pahasti kosteutta ja rakenne homentuu/mätänee. Onko kosteustarkistus tehty huolellisesti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141737
- 941566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391369Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121325Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3521286