Mahiksia löytyy vielä muutama, liikutaan todennäköisimmästä ei niin realistisiin saumoihin...
1. Janne Ahonen, suurmäki
2. Hannu Manninen, sprintti
3. Matti Hautamäki, suurmäki
4. Mäkijoukkue
5. Kalle Palander, pujottelu/suurpujottelu
6. Curling
7. Tanja Poutiainen, pujottelu/suurpujottelu
8. Kuitunen, vapaan sprintti
9. Jaakko Tallus, sprintti
10. Teemu Kattilakoski, 50km yhteislähtö vapaa
Suomen KULTASPEKULAATIOTA
10
800
Vastaukset
- Ei kuulu sinne
Listalle !!!!
- mahdollisesta kullasta
Talviolympialaiset 2010
" 2014
" 2018
ja ehkä viimeistään 2022 kisoissa on saatu tarpeeksi kokemusta voittaa se kaivattu kulta mitali. Jos ei niin irvok.. eiku arvokasta kokemusta tulee taas paljon. - Ei tuu...
Realistiset mahikset:
1. Ahosen vatsa kuralla, ruskea vana vain Ahosesta jäi...
2. Sama pätee Manniseen
3. Hautamäki sai jo haluamansa... lomailee jatkossa
4. Edelleen koko bändin vatsat kuralla
5. Kallen puheet, ne puheet... vellit pöksyissä
6. Curling OK. Viides sija häämöttää...
7. Tanja jännittää liikaa... ulos radalta
8. Kuitusesta ei ole ollut mihinkään, eikä tule olemaan.
9. Tallus tallustaa maaliin yhdeksäntenä Mannisen edellä.
10. Kattilakoski, ainoa paikka olla kärjessä on lähdön hetki, muuten jälkijunassa - keskeytys! - varmasti
Marjo on innostunut uudelleen harjoitteluun kun vuotta vanhempi Hilde G. Pedersenkin on löytänyt elämänsä kunnon. 2010 marjo ottaa kultaa. Ei ole koskaan arvokisoissa pettänyt.
http://multimedia.olympic.org/pic/matikainen_gal_l_02.jpg- Nami...
Onpa Marjo ollut joskus sievä!
- assasaasas
Ehkä Suomen lätkävoitto on todennäköisempi kuitenkin kuin Kattilakosken kulta viidelläkympillä... =)
- Kassi Alma
Realismia 3 kultaa: suurmäki, joukkuemäki, Palander. Veikkaan vain yhtä kultaa jostain em. kolmesta.
- tulla
yhtään.
- lyödä
tulla kirjoitti:
yhtään.
vetoa, ettei tule yhtään kultaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa522100En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511436- 101394
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969