jaa katsookos teidän koirat jääkiekkoa meillä pitää olla toinen telkka koiralla kun se jahtaa telkasta koko matsian ajan kiekkoa ja me ei muuten nähdä peliä ollenkaan
me laitetaan matkatelkku lattialle josta poka murraa ja kannustaa suomen poikia kun tauko tulee se menee lepäämään ja oan kuin ammus pustysä ja tvn ääressä kunpeli taas alkaa
on muuten raivostuttavaa kun se mörisee koko pelin ajan siinä tohkeissaan
jääkiekko koira
7
488
Vastaukset
...haluaisin kyllä nähdä =) Että pitää kaverille olla ihan oma töllötin. Meillä ei pääse kiekkoa jahtaamaan kun emäntää ei nyt jaksa kisat kiinnostaa ja isäntä on armeijan harmaissa meidän telkkarin ulottumattomissa.
- Hömelö
ei näytä kiinnostavan, mutta pikaluistelu kiinnostaa.. Kyllä tuollakin suomi-tsekki matsissa olisi kunnon paimenkoiralle käyttöä.
- blackmagictiger
nii niitte kaa ois kiva kattoo jääkiekkoo
- bodivan
Mulla oli aikoinaan corgi joka rakasti sellasta vanhaa henkilö vakaa missä oli viisari,ei digitaali.Se pomppi töppöjaloillaan siinä ensin 4-5krt voimalla ja sitten seuras sitä väpättävää viisaria suupielet korvissa ja yritti napata sitä.Sillä oli vaaka päivät,sillä vaakaa ei voinut pitää lattialla missään,pyrki koko ajan paukuttamaan sitä.
Harmittelinkin kun kukaan insinööri ei kehitellyt mitään matka versiota,et olis tottiksessa pitänyt sellasta matka vaakaa kiitos leluna. - AiMiks
Meillä koira seuraa tarkkaan luonto-ohjemat ja ohjelmat joissa on eläimiä =)
Jääkiekkoa seuraa vain isäntä, emännän ja koiran nukkuessa sylissä =)- ihan
meillä katsoo dalmatialaisia joskus istuu koko elokuvan ajan ja juttelee itteksensä kun olisi jotain mieltä siitä ohjelmasta pahis muijan kohdalla käy muriseenihan oikeesti eläytyy elokuvaan
- niksu
koiravanhukseni oli hyvin kiinnostunut nuorenpana jääkiekosta. Tosin se katseli jääkiekkoa nojatuolista ja eläytyi peliin heilumalla pelin tahtiin nojatuolissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816