Hei kaikki te jotka olette aikeissa muuttaa savonlinnaan joko työn tai opiskelun takia, teidän, ehkä kannattaa lukea tämä.
Savonlinnan ainoa hyvä puoli mielestäni on kaunis luonto ja siihen se jääkin.
Savonlinnalaiset itse ovat tyhmiä, sivistymättömiä, moukkamaisia ja tahdittomia.
Kiero savolainen luonne pistää heidät kusettamaan muita kesäajaksi, tietäisipä muu Suomi kuinka paljon ylihintaa he maksavat pullakahvistaan, lörtsyistään ja palveluista.
Savonlinna on rankasti muuttotappiolinen kunta jonka työttömyysprosentti ja veroäyri hipovat pilviä.
Kateelliset savonlinnalaiset eivät luonnostaan suvaitse jos joku menestyy heitä paremmin, sellainen ei kertakaikkiaan käy heidän luonnolleen.
Kaikki te jotka mielitte muuttaa savonlinnaan älkää vaivautuko, petytte kumminkin.
Totuus savonlinnasta
12
3205
Vastaukset
- joka
karkoitettiin kauaksi pois, kun hän jäi rysänpäältä kiini ammattikoululla polkupyöränsatuloiden nuuhkimisesta.
- poks
arvasin, että oli sama tumpelo.
- g.uu.g
ja näin kirjoitti avuton poikakodin ylijäämä paikalla asustava isätön nyhverö, mille tuodaan kunnan puolesta kerran viikossa kotisisaren toimesta fatserin sininen konvehtirasia peräkammariin.
- sekosen kako
Tuosta päätellen kirjoittajan olisi syytä hankkia uusia kavereita tai lemmikki...
Just tuommosta se yksinäisyys teettää, oot varmasti joku vitun kyttä joka valittaa joka asiasta mitä tehää ku elämä on nii paskaa ja tylsää.
Vitun epilö just ihe täytät tuon viestis perusteella nuo kirjottamas kriteerit.
muuta vaan vittuun ei tuu ikävä
Kyllä täällä omasta mielestä on fiksuakin porukkaa , mutta sinä et niihin viestisi perusteella kuulu- ex-sln
>Kyllä täällä omasta mielestä on fiksuakin porukkaa
>joku vitun kyttä
>elämä on nii paskaa
>Vitun epilö
>muuta vaan vittuun
Heheheheheee, tyypillinen savonlinnalainen asenne, todella "fiksu". Aloittaja on kyllä ihan oikeassa, muistan vielä itsekin tuon ilmapiirin vaikka vuosia sitten sieltä (onneksi) pois muutinkin. Savolainen juntti on savolainen juntti, mihin siitä pääsee. Utelias, kateellinen, kiero, vailla käytöstapoja, aina vinoilemassa vaikka itse ei sitä kestä yhtään. Sietämätön paikka. - ___-------__
ex-sln kirjoitti:
>joku vitun kyttä
>elämä on nii paskaa
>Vitun epilö
>muuta vaan vittuun
Heheheheheee, tyypillinen savonlinnalainen asenne, todella "fiksu". Aloittaja on kyllä ihan oikeassa, muistan vielä itsekin tuon ilmapiirin vaikka vuosia sitten sieltä (onneksi) pois muutinkin. Savolainen juntti on savolainen juntti, mihin siitä pääsee. Utelias, kateellinen, kiero, vailla käytöstapoja, aina vinoilemassa vaikka itse ei sitä kestä yhtään. Sietämätön paikka.vaan on.Piirteet pitävät paikkansa
- Marttinenmartti
ex-sln kirjoitti:
>joku vitun kyttä
>elämä on nii paskaa
>Vitun epilö
>muuta vaan vittuun
Heheheheheee, tyypillinen savonlinnalainen asenne, todella "fiksu". Aloittaja on kyllä ihan oikeassa, muistan vielä itsekin tuon ilmapiirin vaikka vuosia sitten sieltä (onneksi) pois muutinkin. Savolainen juntti on savolainen juntti, mihin siitä pääsee. Utelias, kateellinen, kiero, vailla käytöstapoja, aina vinoilemassa vaikka itse ei sitä kestä yhtään. Sietämätön paikka.Ahaaaaaa! Edellinen kirjoittaja siis tietää että on olemassa "tyypillinen Savonlinnalainen asenne" WOW!!!
Muistat oikein itsekkin tuon ilmapiirin.....huoh...olen pahoillani että sinulla on ollut Savonlinnassa ikäviä ystäviä, mutta itse ne olet joskus valinnut.
Aika mielenkiintoista on se että tuossa kirjoituksessa yleistät kaikki Savonlinnalaiset samaan ryhmään. No ehkä viellä joskus kun pääset koulusta pois niin voit oikeasti toteuttaa unelmasi ja muuttaa vaikka johonkin valtavaan suuuurkaupunkiin kuten Jyväskylään tai Kerimäelle.
Tuosta mainitsemastasi uteliaisuudesta muuten senverran kysyisin. Kävitkö kentie kurkkaamassa ihan uteliaisuuttasi tätä Savonlinna palstaa kun kerran asut siellä Vantaalla?
Hauskaa kevättä
- viihdyt
siellä kivenkolossa jonne jouduit pakenemaan.
- Hajattelija
Savolaiset ovat hyvin kärkkäitä nauramaan ja ivailemaan muille, mutta heidän oma nahkansa ei kärsi, että heille nauretaan!!
Savonlinnalaiset eukot tai ainakin yksi luulee olevansa niin hiivatin hieno ja ainutkertainen, ettei osaa edes puhelimessa puhua kun jäi kiinni ukkomiehen kanssa muhinoimisesta... Oli tuolla kantturalla varaa ilmoittaa poliisille puhelinhäirinnästä, mutta ei osannut edes anteeksi pyytää!!!
En todellakaan arvosta savolasia tai Savonlinnalaisia naisia kovin korkealle.. Savonlinnassa ei todellakaan ole muuta hyvää kun luonto ja sitäkään ei viitsi enään mennä katsomaan, sillä onneksi Suomessa on muuallakin kaunista luontoa..
Kirjoitukseni perusteella ei minua tarvitse alkaa mollaamaan, nimittelemään eikä sättimään... Katso Savolainen ensin peiliin ja mieti...onko sinulla todellakin aihetta heittää ensimmäinen kivi itserakkaista käsistäsi!!! - Niuhti
Voi teitä jotka pilkkaatte ja haukutte savonlinnalaisia. Voisitte itse katsoa peliin!!!!!
Olette tainneet törmätä ns. vääriin ihmisiin! Kyllä savonlinnastakin löytyy mukavia ihmisia mutta ilmeisesti te ette ole nähneet heitä! Mutta voin sanoa että savonlinna on ihana ja hyvä paikka asua esim. verrattuna moneen muuhun paikkaa..
Mutta jokaisella meillä on omat mielipiteensä ja niille ei mahda mitään!!!!- Niuhti
Tarkoittanut pahalla sitä kun sanoin että voitte katsoa itse peliin!!Paitsi niin pahalla kuin tekin..
Tuokin avaaja on joku luiskaotsainen hämäläisventtiili, joka avautuu täällä kun ei saanut muuttolupaa Savonlinnaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796