1.Ensin ihminen on herätyskokouksessamme ja päättää kääntyä Helluntalaisuuteen
2.Pastorien haastattelu jossa otetaan nimi,henkilötunnus,pankkitilinumero ja luottokorttitiedot.
3.Pyhitystarkastus ja ihmisen todellisen kääntymyksen selvittäminen. Tänä aikana ihminen käy läpi täydellisen elämän suursiivouksen pastoriemme kanssa. Kaikki siveetön ja saastainen heitetään ulos ihmisen kotoa. Joko poltetaan tai myydään ja rahat annetaan seurakunnallemme. Kääntynyt viettää 48tuntia pastoriemme ympärivuorokautisessa tarkkailussa jossa esim tupakoimattomuus ja masturboimattomuus ja mahdollinen alkoholiongelma todetaan. Jos todetaan sellainen tai ihminen esim tupakoi niin pastorit suorittavat vieroittamisen takavarikoimalla tupakat,viinan,ym.
4.Kun kasteelle tarvittava pyhitysaste on pastorien avustuksella saavutettu tulee kastetilaisuus. Tässä vaiheessa ihminen on myös sanoutunut irti kaikista maailmallisista ystävistään jotka ei hyväksy Helluntalaisuutta.
5.Juhlallinen vakuutus noudattaa pastoriemme määräyksiä ja sitoutua seurakuntamme toimintaan. Ensimmäinen tehtävä meillä on yleensä siivous. Sekä ulkoa että pihalta seurakuntarakennuksemme. Myös pankkikortti ja tili pitää luovuttaa pastoriemme valvontaan jotta voimme todeta että kymmenykset tulevat maksetuksi.
Seurakuntamme käytäntöjä uskoontulleelle.
4
249
Vastaukset
- Sirkka iita
Tuo kertomasi on todella kummallinen?Tunnen paljon Helluntalaisia uskon sisaria ja veljiä,ja tällaista en todellakaan ole koskaan kuullut.Voisikohan nyt olla niin että värität aika reippaasti näitä juttuja?On väärin lähteä ketään tai mitään tuomitsemaan juorujen perusteella.Sanon tähän ennemminkin,mene ja katso.Minä en ainakaan henkilökohtaiseti usko tuohon,enkä lähtisi tuolla perusteella tuomitsemaan.Kristuksen rauhaa sinulle.
tv.Sirkka Iita. Minä kuulun helluntaiseurakuntaan, eikä minulta olla koskaan henkilötunnusta ja tilinumeroita jne. pyydetty.
Helluntaiseurakunnissa on käsittääkseni aina ollut vapaehtoinen (uhri/kymmenykset) maksut. Jokainen saa laittaa uhriin niin kuin sydämessään haluaa.
Kyllä jokainen uskossa oleva tietää oman vastuunsa Jumalansa edessä, eikä näin ole mitenkään velvollinen olemaan pastorien kontrollissa, eikä muutenkaan velvollinen hänen talutusnuorassaan kulkemaan.
Kristuksen askelissa ja raamattua lukien nämä riittää.- Seraja-m55
Toivottavasti tuo tämän keskustelun aloitus nyt havahdutti mahdolliset täällä vierailevat helluntailaisetkin havaitsemaan, miten räikeästi täällä valehdellaan ja mustataan muita kirkkokuntia.
Juuri tällä samalla tyylillä on meitä adventisteja ja kirkkoamme valheellisesti mustattu pitkän aikaa.
Tästä on helppo tehdä se johtopäätös, että kaikki syytökset muita kirkkokuntia vastaan tällä foorumilla ovat pelkkää hölynpölyä, joka paljastaa hedelmillään todellisesta Kristus-uskosta osattomuutta ja ehkä myös tiettyä pelkoa, joka nousee maaperästä, jossa ollaan melko heikoilla raamatullisesti. - itsesi
Seraja-m55 kirjoitti:
Toivottavasti tuo tämän keskustelun aloitus nyt havahdutti mahdolliset täällä vierailevat helluntailaisetkin havaitsemaan, miten räikeästi täällä valehdellaan ja mustataan muita kirkkokuntia.
Juuri tällä samalla tyylillä on meitä adventisteja ja kirkkoamme valheellisesti mustattu pitkän aikaa.
Tästä on helppo tehdä se johtopäätös, että kaikki syytökset muita kirkkokuntia vastaan tällä foorumilla ovat pelkkää hölynpölyä, joka paljastaa hedelmillään todellisesta Kristus-uskosta osattomuutta ja ehkä myös tiettyä pelkoa, joka nousee maaperästä, jossa ollaan melko heikoilla raamatullisesti.Olet itsesi mustannut seuraamalla väärää profeettaa. Muita ei tarvita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391759En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81131
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889