Kertokaahan millaisia kokemuksia teillä on huostaanotetuista koirista.. Lähinnä siitä millaisia tietoja koirasta teille on kerrottu.. ja onko teiltä kyselty omista taustoista tai siitä että onko kokemusta huostaanotetuista koirista.
Oma koirani on juuri tälläinen tapaus, ja sain siitä todella väärää tietoa ja sen menneisyydestä ei kerrottu mitään..sain aivan muualta tietää koiran menneisyyden ja todellisen iän.. Vaikka kyseinen koiran luovuttanut henkilö tiesi tarkkaan millainen menneisyys oli ja iänkin..Koira oli kaksi vuotta vanhempi mitä kerrottiin, ja sitä on kohdelttu todella huonosti..Esim. pidetty kiukaalla..Koiralla oli myös märkiviä patteja kaulassa.. Kaikesta huolimatta tämä koiraa saa meillä viettää elämänsä loppuun asti ja toivottavasti se on myös onnellinen..
Kokemuksia huostaanotetuista koirista..
9
976
Vastaukset
- mistähän
olet raukan hommannutkun ei kerran tietoja ole sinulle sanottu ainakin jos yleisesti jostakin löytöeläin paikasta koiran hommaa saa myös tietoa sen aikaisemmista vaiheista
jos jonkun lehti ilmoituksen kautta yleensä tiedoissa puutteita tai ei kerrota kaikkea mitä raukka on jo joutunut kärsimään tai ikä juuri valehdellaan
Onni jotta saa teillä kunnon kodin ja hyvää hoitoa saa nauttia olostaan ja elostaaan- simba
Koirani ei ole hankittu lehti-ilmoituksesta, vaan se on eläinvalvojalta ostettu koira.
- taaaaaa
no sitten luovuttajakaan ei varmaan ole ollut ajantasalla kyllä viran haltian pitää ilmoittaa jos ei tiedä koiran taustaa tai on epävarma siitä
Siinähän voi uudelle omistajalle tulla kovia yllätyksiä
Vaikka minkälaista kohtelua kun korat joskus saavat ajattele jos todella häiriintynuyt yksilö vaikka lapsi-perheeseen joutuisi mitä jälkeä syntyisi jos ei taustoista tietoa
Onneksi teillä hyvä koti ja hyvä koira?vai- simba
Kyseinen luovuttaja tiesi kyllä koiran taustan tarkalleen.. oli vuosia jo tiennyt koiran ja sen matkoista... Epäilen, ettei sen vuoksi kertonut koiran todellisesta tilanteesta, koska vanha koira on hankala saada eteenpäin, varsinkin kun sitä kohdeltu huonosti ja se on iso kokoinen koira. Mie rakastuin siihen koiraan heti kun näin, ja tiesin että se lähtee meille.. Koira oli palautettu juuri takaisin edellisestä kodista, missä se oli ollut vain puoli vuotta..
Meiltä koira ei lähde kuin enkelinä pois.. Se saa viettää rauhaisaa eloa ja eikä sen tarvitse pelätä.. On se vaan niin ihana.. - kuulla
simba kirjoitti:
Kyseinen luovuttaja tiesi kyllä koiran taustan tarkalleen.. oli vuosia jo tiennyt koiran ja sen matkoista... Epäilen, ettei sen vuoksi kertonut koiran todellisesta tilanteesta, koska vanha koira on hankala saada eteenpäin, varsinkin kun sitä kohdeltu huonosti ja se on iso kokoinen koira. Mie rakastuin siihen koiraan heti kun näin, ja tiesin että se lähtee meille.. Koira oli palautettu juuri takaisin edellisestä kodista, missä se oli ollut vain puoli vuotta..
Meiltä koira ei lähde kuin enkelinä pois.. Se saa viettää rauhaisaa eloa ja eikä sen tarvitse pelätä.. On se vaan niin ihana..On se mukavaa kun on ihmisiä jotka rakastavat kolhittuja ja onni onnetomuudessa jotta koiruli on jonkin asteen ylipäässyt siis ei ole väkivaltainen eikä ärtsy teille olen onnellinen teidän ja koiran puolesta
ihania koira ihmisiä ja uskaliaita kun on isosta koiraasta kyse
minä olen eläin hullu ja itken jopa kun akvaariostamme kala kuolee
puolisoni ei päästä lemmikki-eläin kauppaan saati löytöeläin paikkaan kun en voisi ketään sinne jättää
iloa teille molemmille ja olkoon elonne iloista yhdessä oloa nauttikaa toisistanne - sitä ymmärrä
simba kirjoitti:
Meiltä koira ei lähde kuin enkelinä pois.. Se saa viettää rauhaisaa eloa ja eikä sen tarvitse pelätä.. On se vaan niin ihana..miten koiran luovuttaja antoi väärää informaatiota sehän jo on uudenomistajan kannaltakin vaarallista kun isosta koirasta kyse onni onnettomuudessa jotta teillä kemiat pelaa toisinkin olisi voinut olla ja jälki sen näköistä
Onnea teille eloon
Ja kiitos yhden onnelliseksi tekemänne koiran puolesta - simba
sitä ymmärrä kirjoitti:
miten koiran luovuttaja antoi väärää informaatiota sehän jo on uudenomistajan kannaltakin vaarallista kun isosta koirasta kyse onni onnettomuudessa jotta teillä kemiat pelaa toisinkin olisi voinut olla ja jälki sen näköistä
Onnea teille eloon
Ja kiitos yhden onnelliseksi tekemänne koiran puolestaEmme saaneet minkäänlaista tietoa siitä, että sitä on pahoinpidelty aikaisemmin..iäksi kerrottiin 4 vuotta, todellinen ikä oli silloin 6v.
Me saamme olla onnellisia tästä koirasta, sillä siitä ei koskaan uskoisi mitä kaikkea se on joutunut kestämään. Alussa se oli n. kolme viikkoa aivan masentunut, ei innostunut mistään.. Mutta sitten siitä tuli iloinen ja energinen koiruus.. Eikä ole koskaan meille tai kenellekkään muulle edes murissut tai muuten näyttänyt olevansa vihainen. Nyt se on ollut meillä reilut 1½ vuotta ja miten ihania hetkiä sen kanssa on ollut.. - o,n#
simba kirjoitti:
Emme saaneet minkäänlaista tietoa siitä, että sitä on pahoinpidelty aikaisemmin..iäksi kerrottiin 4 vuotta, todellinen ikä oli silloin 6v.
Me saamme olla onnellisia tästä koirasta, sillä siitä ei koskaan uskoisi mitä kaikkea se on joutunut kestämään. Alussa se oli n. kolme viikkoa aivan masentunut, ei innostunut mistään.. Mutta sitten siitä tuli iloinen ja energinen koiruus.. Eikä ole koskaan meille tai kenellekkään muulle edes murissut tai muuten näyttänyt olevansa vihainen. Nyt se on ollut meillä reilut 1½ vuotta ja miten ihania hetkiä sen kanssa on ollut..noi on aina niin onnellisia asiota kun koira löytää oman perheen joka jaksaa rakastaa iästä ja onnettomasta taustastahuolimatta olen niin onnellinen teidän kaikkien puolesta
itse koittaisi pelastaa jopa kastemadonkin saati muurahaisista puhumattakaan
Onnea tuhat kiloa teidän eloonne o,n# kirjoitti:
noi on aina niin onnellisia asiota kun koira löytää oman perheen joka jaksaa rakastaa iästä ja onnettomasta taustastahuolimatta olen niin onnellinen teidän kaikkien puolesta
itse koittaisi pelastaa jopa kastemadonkin saati muurahaisista puhumattakaan
Onnea tuhat kiloa teidän eloonneMulla on kans koira jolla on ollu tosi kova kohtalo. Koiraa on pahoinpidelty ja muutenki kaltoin kohdeltu.Koira oli tosi arka ku tuli meille, kulki vain seinänvieruksia ja jähmettyi pelosta ku sitä lähestyi. Nyt koira on ollu meillä 1v3kk ja on kuin toinen koira. Koira on neljävuotias toyvillakoira. Rakkaudella saa tosi paljo aikaan! Meillä tämä koira saa kans olla niin kauan kuin elinpäiviä piisaa on nimittäin ollu ainaki neljäs paikas ennen meitä.Ongelmakoirakouluttajaki sanoi jotta koiran psyyke ei kestä enää paikanvaihdosta. Toivon jotta kaikilla muillaki olis yhtä hyviä kokemuksia ns ongelmakoirien kans.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391759En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81131
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889