Idiotimus savolaxis

SLN: aa vihaava

Idiotimus savolaxis
Tuntomerkit:

Tanakka, pönäkkä, silmissä lasittunut katse.
Uros ja naaras pukeutuu usein tuulipuvuksi kutsuttuun arkiasuun jota käyttävät myös juhlissa.
Tuntomerkkeihin kuuluu usein halvan oluen tuoksu ja arvaamaton usein agressiivinen käytös.

Esiintyminen ja pesintä:

Tavataan koko maassa, etenkin
Itä-Suomessa. Idiotimus savolaxis rakentaa pesänsä kuten muutkin lajitoverinsa, taloksi tai kämpäksi kutsumaansa rakennukseen.

Metsästys:

Lainsuojaton, saa metsästää läpi vuoden.

11

1079

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • temppeliherra

Olen jo kauan odottanut, että legendaarisen Speden jälkeen löytyisi joku joka pelastaisi Suomalaisen huumorin tuskalliselta ja nöyryyttävältä kuolemalta! On ilo huomata, että vihdoin on syntynyt uusi vapahtaja, huumorin ylipappi, suoranainen profeetta, joka iskevillä kommenteillaan Savolaisuudesta saa kovimmankin huumorinvihaajan suorastaan kieriskelemään naurusta! Sinulla on tulevaisuus Suomiviihteen tulevana johtohahmona! Nyt vain rohkeasti mummon rahapussille ja sitten bussilla Parikkalan kautta Helssinkiin! Siellä osaavat varmasti arvostaa kykyjäsi enemmän kuin täällä! Bon voyages!

• SLN:aa vihaava

Sana "Helsinki" yhdellä ässällä!
        ja sana "savolaisuudesta" pienellä alkukirjaimella.

• Hidastus linssisopalax

Tuntomerkit:

Läski, juoppo, silmissä Lasolittunut katse.
      Uros pukeutuu kaupan kassiin, naaras yllättävänkin siisti.
      Tuntomerkkeihin kuuluu jäätynyt räkä poskessa ja aggressiivinen uhoaminen jonka jälkeen nukkuukin katukiveyksen juuressa.

Esiintyminen ja pesintä:

Tavataan koko massa paitsi Itä-Savossa, jonne eivät uskalla jalallaankaan astua. Hidastus linssisopalax rakentaa kuten muutkin onttokalloiset ystävänsä pesänsä kaatopaikan juuressa sijaitsevan jätelammikon rannalle. Näin he säästävät vessaremonteissa, kun sellaista ei tule.

Metsästys:

Helppoa. Huutaa vaan että "täällä on linssisoppa tarjouksessa" niin saa vedellä koko päivän vastapalloon.

• naurattaa,

toisin kuin ensimmäinen viesti!!

• SLN:aa vihaava

Sana on "maassa" ei "massa"!
        Sekä sanan "että" enne pilkku (,)

• SLN:aa vihaava kirjoitti:

Sana on "maassa" ei "massa"!
        Sekä sanan "että" enne pilkku (,)

Haista sinä poika kuule pitkä paska!

Haista **** Ei käy sinulle, sillä nenäsi ei haista enää mitään siellä kasvavien villojen ja karvojen takia.

Sinä poika **** Taas virhe, kitisevä pentu sinä olet etkä poika.

Kuule **** Ethän sinä myöskään kuule mitään, koska olet saanut nuohoojaisältäsi jo niin monta korvatillikkaa väninäsi vuoksi.

Pitkä paska **** Sinähän olet lyhyt joten sana pitkä ei sopine sinuun muuten kuin ehkä nenääsi.

! **** Huutomerkki on ainoa missä ei ole virhettä. Sinähän huudat apua kun savolainen vetelee sinua ympäri korvia.

• Guru-ukko

mahtaa tuoksua kallis olut?

• SNL:aa vihaava

Olettekos vasurit koskaan juoneet Guinnessia tai
        Velkopopovický Kozel Darkia?

• se sitten
        SNL:aa vihaava kirjoitti:

on hienouden huippu litkiä noita tummia tuontioluita?

• jormeliiiiiiiiiii
        SNL:aa vihaava kirjoitti:

Tule tarjoomaan sellainen kallis olut ni ei tarvii miettiä et miltä se maistuu =)

• Savis

Eihän kukaan kai oikeesti voi olla tuota mieltä..? Onneks murre tai asuinpaikka ei vaikuta ÄO:ään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1389
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      978
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      921
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      919
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      861
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      796
    Aihe