eli kertoisitteko koiranne rodun,iän,sukupuolen ja lyhyesti luonteen :) uteliaisuus heräs muitten koirista :)
eli meillä on 2-vuotias kääpiövillakoira,uros. se on villi,leikkisä,enerkinen ja miellyttämisenhaluinen
minkä rotuisia koiria teillä on itsellänne?
22
1446
Vastaukset
kolme basenjia, villejä, energisiä, leikkisiä, huumorintajuisia eikä lainkaan niin kovin miellyttämishaluisia. (Hyvä, koska juuri sellaisista pidänkin: ihmisissäkin ärsyttävät eniten nuo ikuiset "joojoo-tehdään just niinkö sinä sanot" -tyypit. Omapäisyyden laumaa tädentää talossa perinteisesti myös dobberi, tämä uusin on tosin vasta leikki-ikäinen.
- olkinterrieri
ja parsoneita kaikki vilistelijöitä ja erinlaisia norkki ei pidä kamalasti vieraista koirista etenkäään uroksista muuten ihmisiä kaikkia kohtaan ihana parson tyttö rakastaa kaikkia on oikea hömely jokapaikan hempukka parsonpoika hieman varautunut uusiin kokemuksiin vähän arahko mutta kun tutustuu loppuiän ystävän saa
semmosii meillä mulle ne kaikki rakkaita vaikka erinlaisia
- onki
9,5v suursnautseri joka on rauhallinen ja kiltti vanhus, joskus innostuu riehumaan kuin pahainen pentu!
ja
2v sekarotuinen (belgianpaimenkoira-pystykorvasekoitus) ja se on erittäin villi ja hyvin sympaattinen otus. Voisi kyllä jo rauhoittua..
ja
11vkoa vanha chihuahuapentu ja siitä en vielä tiedä, millainen on, kun tänään sen hain:) - väkkärä83
Meillä on suomen ajokoira 2,5 vuotta, uros. Hirveen ilonen ja ihana tapaus, nukkuu paljon ja säheltää. Kaikki luulee sitä nuoremmaks ku on niin villi ja pirteä. Tykkää hirveesti muista koirista, ei ole vihanen kellekää. Hieman arka uusia ihmisii kohtaa.
- semmu
Täältä löytyy 8 kk vanha novascotiannoutajatyttö Venla. Aikamoinen vilperihän tuo on, ja tuholainen. On nyt oppinut, kiitos äitini, että kitisemällä saa tahtonsa läpi. Ja myöskin luokse tulemalla ja katsomalla. Koska äiti aina menee sne kanssa ulos kun se näin tekee. Toisaalta hyvä, toisaalta huono. Niin... Onhan se mukava. Kiltti ja tottelevainen. Myös rauhottunu huomattavasti vaikka energiaa löytyy vielä vaikka muille jakaa. Mukava persoona kaiken kaikkiaan :)
- tahmatassun
5,5v. englanninbulldoggi kotona, 2v. samanlainen sijoituksessa ja 1,5v. kolmas yhteisomistuksessa. Kaikki ovat varsinaisia persoonia, isännän rakkaukksia, ei niinkään minun koira makua... omanlaisiaan otuksia, ei kovinkaan koiramaisia.
Ens viikolla meille tulee sit koira isolla K:lla, mut siitä lisää sitten.- tahmatassun
noi 2 ekaa narttuja ja kolmas uros. Luonteista pidän eniten uroksen luonteesta. Noi nartut on vähän sellasia "anteex et mä olen olemas"- tyyppejä.
eli belgialainen kääpiökoira. Yksi rotu kolme muunnosta. Griffon Bruxellois, Griffon Belge, Petit Brabancon.
Meillä on kuusi Belgeä ja yksi Brabancon. Iät 1,5 vuodesta 12 vuoteen.
Griffon on voimaa taskukoossa. Päivän ilopilleri. Griffonin kanssa ei tule tylsää. Kerran Griffon aina Griffon.- willer
meillä oli petit brabancon ja griffon bruxellois,mut allergian takia joutu lähtemään :( oli tosi rakkaita..
willer kirjoitti:
meillä oli petit brabancon ja griffon bruxellois,mut allergian takia joutu lähtemään :( oli tosi rakkaita..
mistä päin Suomea koirasi olivat. Ei tarvitse kertoa ellet halua.
- willer
umalehtinen kirjoitti:
mistä päin Suomea koirasi olivat. Ei tarvitse kertoa ellet halua.
järvenpäässä sillon
- löytyypi
sakemanni narttu 7kk, aivan ihana joskin tosi omapäinen välillä. vartiointiviettinen, mikä oli toivottavissakin.
on huusholliin tullu: Japaninpystykorva, 4v 1kk ja 6pv, uros (leikattu). Vilkas, iloinen, viisas (huijaa staffia et saa rapsutukset ittelleen), toisinaan kuitenkin hieman tössänä...
Staffodshirenbullterrieri, 34päivää 4v synttäreihin:), uros. Koira isolla K:lla:) On niin persoona että. Jääräpää, leluhullu, touho, minä ite ...- realist56
nelirotuinen partavillacockerinarttu, 1v8kk ja luonne maaliman ihanin (jos ei lasketa sen jääräpäisyyttä).
- sari
meiltä löytyy 10kk staffi-poika.
elämän iloa ja vauhtia riittää, utelias(teet mitä tahansa niin saat kaverin mukaan!!)
hyvin rohkea ja hauska poika!
paras kaveri kävelylenkillä!
ihmisen paras ystävä!!!!! - Pappa&Flicka
ceskyjä. isukki on kohta 11v. luonteeltaan kaikkien kaveri mutta tarvittaessa luonnetta löytyy.
tytär täytti muutama viikko sitten 9v. luonteeltaan miss arkajalka, erittäin epäluuloinen kaikkea vierasta kohtaan. - e__
Meillä on 6kk Tanskandoggi neitonen, omapäinen ja villi on,tosi kiltti kuiteski..
Rottweiler löytyy meiltä.. 16.3 tulee pojalle ikkee 3 vuotta..=) Kyllä se aika on menny noppeesti,iso poika jo..:D
- aih65
heiluu meillä kaksin kappalein. Kyllä nimittäin pysyy mieli virkeänä noitten poikien kanssa. Iät on 10kk ja 11kk.
aih65 kirjoitti:
heiluu meillä kaksin kappalein. Kyllä nimittäin pysyy mieli virkeänä noitten poikien kanssa. Iät on 10kk ja 11kk.
meillä on viisi joista 3 kleinspitziä 2 mustaa ja yksi ruskea, aivan ihania koiria luonteeltaan, nuorin on vieläkin kuin duracell paristo. Sitten on 2 pientä sekarotuista, äiti ja tytär, oikein ihania kumpikin.
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Shetlanninlammaskoira, väri bluemerle, siniset silmät, uros, ikää ensi kuussa 11-vuotta. Luonne aika tyypillinen sheltti. Varautunut vieraita kohtaan ja tuttaville vaikka syliin. Leikkisä, tottelevainen, viisas, hyvä tapainen jne. Tietysti omistajalleen se maailman paras.
- senja
on yksi 8-vuotias tiibetinspanieli herra, perjantaina tulee toinen samanlainen, 8 viikkoinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 12998
- 7961
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7901- 71826