myös tälläinen askaruttaa:voisikohan savonlinnasta vuokrata pellen ja taikurin omaan käyttöön.syntymäpäiväni lähestyy ja haluaisin viihdykettä itselleni.
pelle+taikuri
13
1479
Vastaukset
- Myyräasiantuntija
syntymäpäivä viihteeksi suosittelisin kaikkien pygmien kantaisää itse suurta ja mahtavaa Jerodesta.. taikurin vikaa hänessä ei ehkä kovin paljon ole mutta sitä pelleä sitäkin enemmän.. jerodes on nykyajan vaurauden, vahvuuden ja totuuden jumalolento joka on laskeutunut maan pinnalle pygmin ruumiseen..
- vinssimies
täytyy ottaa harkintaan.sen verran päätin viihdytyksestä että haluaisin jonkun osaavan posetiivarin ja marakatin paikalle.soittolistassa oltava:tervetuliais fanfaari,korttipakka,oodi olavinlinnalle sekä jamppa tuomisen kyyneleet.tunteeko kukaan???
- temppeliherra
Muistan elävästi oman syntymäni, kun kokonainen kansakunta pidätteli hengitystään äidin ponnistaessa pientä töpösormea, josta kehittyisi todellinen suurmies ja kaikkien ihailema sankari! Sukupuolestani vetoa lyödessään silloinen Savonlinnan kaupunginjohtaja hävisi muunmuassa kaupungin avaimet isälleni, joka on suojellakseen minua pitänyt henkillöllisyytensä salassa(niin ainakin äiti sanoo)!
Olen kuullut, että todellinen viihteen monitaituri taiteilijanimeltään "vanha Toranaikka" olisi avustajineen varsin näyttävä ja suht. edullinen valinta viihdykkeeksi! Mutta jos haluat todellisen spektaakkelin mistä puhutaan vielä kauan kuolemasi jälkeenkin, niin tilaat paikalle minut esittämään eroottista tanssia ja kertomaan vitsejä! Voin juhlien päätteeksi sytyttää itseni palamaan ja samalla laulaa "on kuumat kyyyyneleeeet poskiltain.....- vinssimies
saavu tänne 25.päivä tulevaa kuukautta.ja tee mitä lupaat.onko äitisi,senja venäjän villiruusu,edelleen???
- temppeliherra
vinssimies kirjoitti:
saavu tänne 25.päivä tulevaa kuukautta.ja tee mitä lupaat.onko äitisi,senja venäjän villiruusu,edelleen???
on edelleen tuo tundran ruusu ja uskomattomassa vireessä! Tarkistan kalenterini ja jos minulle ei ole sille päivälle merkitty päänsärkyä, niin saavun kunnioittamaan juhlaasi:D
- Sirkus
= nimimerkki SavoRULES.
Taikoa tyyppi ei valitettavasti osaa.Katso peiliin ja siellähän se pelle jo häämöttääkin.
Kunpa osaisit taikoa, taikoisit itsesi Timbuktuun variksenpelätiksi.- Jyväskylä
SavoRULES kirjoitti:
Katso peiliin ja siellähän se pelle jo häämöttääkin.
Kunpa osaisit taikoa, taikoisit itsesi Timbuktuun variksenpelätiksi.me tiedämme, kuka tämän palstan ehdoton pelle on.
:)) - Ville
Jyväskylä kirjoitti:
me tiedämme, kuka tämän palstan ehdoton pelle on.
:))Alat siis haukkua minua, rupikonnanaamaista pääeläkeläistä?
Nyt nostan syytteen jahka saan ensin litkittyä linssisopan ja syönpä samantien lautasenkin. Hankin nimittäin uudet rautatekarit ja niillä puree kaikkea kovaa. - Jyväskylä
Ville kirjoitti:
Alat siis haukkua minua, rupikonnanaamaista pääeläkeläistä?
Nyt nostan syytteen jahka saan ensin litkittyä linssisopan ja syönpä samantien lautasenkin. Hankin nimittäin uudet rautatekarit ja niillä puree kaikkea kovaa.= pomminvarma palstan ykköspellen ja feikkaajan tunnusmerkki.
Olet naurettava pelle SavoRULES. Jyväskylä kirjoitti:
= pomminvarma palstan ykköspellen ja feikkaajan tunnusmerkki.
Olet naurettava pelle SavoRULES.Luulin että kaikki onttokalloiset räkänokat ovat Lahdesta mutta tuntuu niitä muutama Jyväskyläänkin mahtuvan.
Menepä vikisemään Jyväskylän palstalle. Mitä tänne tulet uhoamaan? Täällä on tarjolla vain litsari arpiseen otsaluuhusi.
- gekko
Pelle Kuronen on kuulemma joskus ollut pellenä unkarilaisessa sirkuksessa mutta sai lopputilin, ja karkotettiin maasta koska ilmeni että se ja sirkuksen harvinainen Pakistanilainen punaparta apina joka osasi taikoa, olivat harrastaneet riettauksia Pellen asuntovaunussa näytöksen puoli ajalla. Pelle on nyttemmin nähty liikkuvan Patakrouvin lähistöllä pulloja etsien, joten se saattaisi esiintyä pientä korvausta vastaan. Pakistanilainen punaparta apina tuskin enää esiintyy, koska se opiskeli ilta koulussa hitsariksi ja on nykyisin työelämässä.
- vinssimies
pelle kuronen??hmmmmmmm,onko tämä sama kuronen jonka koodinimi on ihmis-sarana?jos on niin taidan tietää tämän huumori valssin.hän jonka keho on rakennettu pellettien syömisellä.punapartainen apina kuulostaa tuntomerkeiltään,simanalan virtsaparta kisulta.hitsaamisen jalotaito taitaa keskittyä hanskaan hitsaamiseen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 12998
- 7961
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7901- 71826