Helminen ja Tammi

hyvinkin analyyttinen mies

Jos hyökkäyksen ykkösmies olisi ollut Raimo Helminen, puolustuksessa Timo Willman ja maalivahtina Jukka Tammi, niin Suomi olisi voittanut.
Nyt siellä oli joku tärkeessä paikaasa mokaaja Olli Jokinen, ei maskia imuroitsija Niittymäki pilaamassa Suomen kullan.
Eläköön vanha järjestelmä!
Muistan vieläkin Izvestia-turnauksen, jossa Suomi voitti alkusarjan pelissä Länsi-Saksan. Oi niitä aikoja!

12

361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kassimäki

Pelkkä Willman riittäisi!!!

• samaa mieltä oleva

Olen samaa mieltä!
      Helmisen panos olisi ollut aivan omiaan finaalissa. Jukka Tammen pelinjohto kyky puolustus päässä olisi estänyt monta maalia. Timo Villmanin kovuus olisi heittänyt Ruotsalaisten isot hyökkääjät hiiteen suomen maalilta. Nyt Suomen heiveröiset puolustajat jyrättiin ja pahasti.
      Minä olisin itse lisännyt joukkueeseen vielä Ville Sirénin. Hän olisi myös tuonut kovuutta puolustukseen!

• Harri Kirvesniemi maaliin ja marja-Liisa Kirvesniemi hyökkäykseen.

Sitten Esko rechard hyökiksi ja samoin Perrti salovaara puolustukseen

• viisas mies jos oisin
        SavoRULES kirjoitti:

Harri Kirvesniemi maaliin ja marja-Liisa Kirvesniemi hyökkäykseen.

Sitten Esko rechard hyökiksi ja samoin Perrti salovaara puolustukseen

No johan onkin fiksua puhetta. No sinä varmaan kannatit epäonnistuja Jokista ja imuri Niittymäkeä.

• viisas mies jos oisin kirjoitti:

No johan onkin fiksua puhetta. No sinä varmaan kannatit epäonnistuja Jokista ja imuri Niittymäkeä.

Kannata sinä poju kukkakeppikehoasi kaatopaikalle.

• kukkakeppikö?
        SavoRULES kirjoitti:

Kannata sinä poju kukkakeppikehoasi kaatopaikalle.

Ei nyt ole asiaa kaatopaikan suunnalle, mutta kiitos vinkistä.
        Sielläkö saisin sitten tavata sinut?

• Oletko tyhmä?
        kukkakeppikö? kirjoitti:

Ei nyt ole asiaa kaatopaikan suunnalle, mutta kiitos vinkistä.
        Sielläkö saisin sitten tavata sinut?

Älä auo tolle päätäsi tai se pistää sinut kyykkyyn loppuiäksesi.

Varmaa tietoa, kaveri on kyykyttänyt jo ironmikesit ja olavit ja osccarit sun muut. Paha äijä, palstojen pahin.

• mielessä pitelijä
        Oletko tyhmä? kirjoitti:

Älä auo tolle päätäsi tai se pistää sinut kyykkyyn loppuiäksesi.

Varmaa tietoa, kaveri on kyykyttänyt jo ironmikesit ja olavit ja osccarit sun muut. Paha äijä, palstojen pahin.

Selvä! kiitos varoituksessa. Pidän mielessä, etten kaikille auo päätäni.

• mielessä pitelijä kirjoitti:

Selvä! kiitos varoituksessa. Pidän mielessä, etten kaikille auo päätäni.

Viisastuit ajoissa ja jätän sinut nyt Jumalan armosta rauhaan.

Peace!

• astetta fiksumpi ihminen

Muistatteko vielä Suomen kapteenin Arto Ruotasen! Ruotanen olisi vienyt Suomen voittoon, eikä olisi tullut tuolaista kiperää tappiota. Ruotanen ohjasi Suomea voittoihin!

• blackmagictiger

ekku lehtonen-jarkko varvio-keijo säilynoja ykkösketjuna < ja jarkko varvio sentterinä.pakkeina jyrki lumme ja TAPPARAN TUUKKA MÄNTYLÄ

• astetta fiksumpi ihminen
        blackmagictiger kirjoitti:

ekku lehtonen-jarkko varvio-keijo säilynoja ykkösketjuna < ja jarkko varvio sentterinä.pakkeina jyrki lumme ja TAPPARAN TUUKKA MÄNTYLÄ

Siinä on miehellä tietoa!
        Ainut vaan, että Timo Wilmann olisi loistava pari Jyrki Lumpeelle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1548
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1489
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      340
      1316
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      998
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      891
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      826
    Aihe