???
salaatin kastike < kaloripitoinen juttu?
4
691
Vastaukset
- Impaties
on, jos sisältää öljyä. Niissä on usein myös paljon sokeria.
Sitruuna- tai appelsiinimehua, yrttejä. pippuria ja tom.sosetta
- kokkikakkonen
Salaatinkastike voi olla myös terveellinen. Pohja voi olla rasvaton : rasvaton jogurtti, sitruunamehu, rasvaton majoneesi, jopa vain ripaus sitruunapippuria riittää joskus. Ja hyvää kasviöljyäkin tarvitaan jonkin verran. Salaatinkastike on usein terveellisempi vaihtoehto kuin suomalainen pääruokakastike. Sitä paitis, jos on hyvä kastike, tulee syötyä enemmän vihanneksia, mikä taas on terveellistä .
- Herkkuperse dietillä
Tässäpä hyväksi todettu ohje: (määrät viitteellisiä)
1 prk rasvatonta maustamatonta jogurttia
1 rkl öljyä (esim. chilimauste)
1 rkl sitruunamehua
1 rkl viinietikkaa
2 tl sinappia
2 valkosipulinkynttä murskattuna
ripaus suolaa
rouhittua mustapippuria maun mukaan
sekoita aineet keskenään ja anna maustua jääkaapissa mielellään pari tuntia että valkosipulin maku pehmenee ja tasoittuu...
Säilyvyys ei ole kauhean hyvä johtuen jogurtista mutta voi tehdä myös pienempiä määriä kerralla!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806