Olen huomannut mitä enemmän tavara tuoksuu sitä enemmän mies kiihottuu.Ovatko miehet niin suola lihan perään?(Kusiliha.)
Kiihottaako miehiä sillin
14
2567
Vastaukset
- seuraa joo
vaihda vähän laadukkaanpaan mies seuraan.
- liilet vain
JAK! kuka mies haluaa nyt nuolla sun vittua joka haisee ihan paskalle sillille vai??? YOOOOOOK! joo vaihda ne epätoivoiset tyypit ne jotka eivät saa pillua ikinä! silli-pillu ja paviaanin persekin niille kelpaa!ehkä lehmäkin!
- ko asiasta
Taidat itse vaan LUULLA tommosta paskaa ja sua itse kiihottaa tommonen paska
- todellakaan
jos mies siitä kiihottuu, niin suosittelisin vaihtamaan. sama mies tykkää varmaan pissakakka-leikeistä. syö paskaa, perkules.
pisti aikanaan aina sotatantereelta kotiin poiketessaan ratsumiehen viemään vaimolle sanaa ettei pestä toosaa muutamaan päivään ennen herran arvioitua saapumisaaikaa panohommiin.Sick mother fuck jos multa kysytään.Eli ei helvetissä kiihota ainakaan meikäläistä.
- jotain tuollaista
Kyse oli muistaakseni kuukaudesta! Äijä lähetti viestin, että olen tulossa, älä peseydy. YÄÄÄÄK....
- En tiennytkään.
Kyllä sai nauraa.Kiva kun on joskus jotain hauskaakin vakavasta asiasta.Ei minuakaan kiihottaisi.Ehkä joku tykkääkin?
- histofriikki
En tiennytkään. kirjoitti:
Kyllä sai nauraa.Kiva kun on joskus jotain hauskaakin vakavasta asiasta.Ei minuakaan kiihottaisi.Ehkä joku tykkääkin?
täytyy muistaa, että hygieniataso oli muinoin kaikin puolin vähän toista kuin nykyään. ihmiset haisivat joka päivä todella pahalta nykyihmisen nenällä mitattuna. luinpa jostain, että jonakin aikana rakastavaisilla oli tapana vaihtaa "rakkauslahjoina" omenia joita he olivat hautoneet kainaloissaan, jolloin he saattoivat erossaollessaan nuuhkia oman kullan ominaishajua aina halutessaan. :-)
- En haistelis.
histofriikki kirjoitti:
täytyy muistaa, että hygieniataso oli muinoin kaikin puolin vähän toista kuin nykyään. ihmiset haisivat joka päivä todella pahalta nykyihmisen nenällä mitattuna. luinpa jostain, että jonakin aikana rakastavaisilla oli tapana vaihtaa "rakkauslahjoina" omenia joita he olivat hautoneet kainaloissaan, jolloin he saattoivat erossaollessaan nuuhkia oman kullan ominaishajua aina halutessaan. :-)
Hikisiä omenoita.Enkä mitään inhottavaa.Niille se oli ihan normaalia.
- nuuh
naisten käytetyt pikkarit ja pikkuhousunsuojat ja siteet on aina minua kiehtoneet. niissä on naisen haju. naisen pittää olla hikinen ja pissanen sieltä. mikään ei kiihota enempää. jos ei jotkut miehet siitä tykkää, se on niiden asia.
- Sepe.
oikein on paineita, niin kaadan suoraan anjovispurkista nestettä omiin housuihin ja kyllä kulli tykkää haista ihka aidolle sillille.
- Anonyymi
Lohi haissoo!
- Anonyymi
Naiset tykkäävät maistella miesten kainalohikeä ja miehet taas naisten virtsaa. Molemmissa nesteissä on vastapuolta stimuloivia feromoneja, biologinen fakta.
Kuulostaa ällöttävältä. En tykkää sillistä ruokanakaan. Puhdas karvaton pimppi on minun makuuni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774