olette typistyksestä. minusta on väärin.
mitä mieltä
26
626
Vastaukset
- korpien.kulkija
Minustakin typistäminen on väärin, mutta kyllä pitkähäntäiset rotikat näyttää huvittavilta.:)
En kuitenkaan ole typistämisen kannalla. - Riva
häntien typistyksen raskashäntästen ja metsästyskoirien kohdalla, kun sen tekee eläinlääkäri. Korvien typistystä,mika on kosmeettinen korjaus tänä päivänä,en hyväksy.
- ++++++
Ursa kirjoitti:
Mitä ovat raskashäntäiset koirat?
Monellakin koiralla on raskas häntä! Ne tarvii sitä tasapainon pitämiseen ja jarruttamiseen ym!
Kerros hyväksytkö griffonien hännän typistämisen? Entäs viiksien ajelun koirilta? ++++++ kirjoitti:
Monellakin koiralla on raskas häntä! Ne tarvii sitä tasapainon pitämiseen ja jarruttamiseen ym!
Kerros hyväksytkö griffonien hännän typistämisen? Entäs viiksien ajelun koirilta?Niin, onhan se joillakin koirilla melkoinen mötikkä, mutta kyllähän ne käyttävät sitä häntäänsä.
En hyväksy minkään koiran hännän typistämistä enkä edes viiksien ajelua ulkonäkösyistä.
kanakoirille. Korvien typistämistä en ole koskaan hyväksynyt. Harrastamani rodun rotumääritelmään kuuluu hännän typistys, ja vaikea on silmän tottua pitkähäntäisiin Griffoneihin.
- gatogato
Suomessakin Griffonien hännät? Siis onko poikkeuksia että minkä rodun hännän/korvat saa typistää?
- outoooooooooooo
Aijaa, nehän ei pääse näyttelyihinkään eläinsuojelullisista syistä.
- hähh?????
Miten voi vuonna 2006 hännän typistäminen kuulua griffonin rotumääritelmään kun typistäminen on kielletty suomessa jo v 1996??!
- PÄIWÄNPARAS
hähh????? kirjoitti:
Miten voi vuonna 2006 hännän typistäminen kuulua griffonin rotumääritelmään kun typistäminen on kielletty suomessa jo v 1996??!
:LOLLLOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
vittu; TOI ON HUIPPU!!!!!!!!!!!
4O VUOTTA KASVATTANU EIKÄ TIEDÄ TYPISTYSSÄÄNTÖÄ !!!!!!!!!!!!
Väärinhän se on typistys on. Itselläkin rotikka, joita aina näkee typistettynä. Omasta mielestä ainakaan koira ei oo koira jos ei oo häntää. Mut,joskus kun kotia tulee niin koira "hakkaa" hännällään jalkoja,niin silloin kyllä toivon että ois typistetty häntä..*heh*..;)
- gatogato
Minä en ottaisi koiraa Suomen ulkopuolelta vain siksi että se olisi typätty. Minusta Dobberit esimerkiksi ovat paljon mukavamman näköisiä luppakorvineen ja pitkine häntineen. Raakaa touhua, kärsii koiruus.
Mutta joillain koirilla häntä on sellainen kapistus jota ne piiskaavat niin vimmatusti että saavat sen ihan verille. Silloin olisi minusta parasta typätä häntä. Ettei koira kärsisi enempää. Luulisin että hännän typistyksestä aiheutuvat tuskat olisivat pienemmät kuin jatkuva kipu hännässä jos se "hakkaantuu" joka paikkaan. Voin olla väärässäkin.
Mutta koskaan en typistyttäisi (vaikka se olisi laillista Suomessa) koiraltani korvia, enkä häntää, vaikka se olisi minkä rotuinen.- haukku24
kanssasi, gatogato. kyllä se häntä on koiralle luotu ja se kuuluu koiralle, sillä se ilmaisee mielialansa jne.
- Neitopohjolan
En missään muodossa!
Typistäminen palvelee vain ja ainoastaan ihmisen tarkoitusperiä.
Koira tarvitsee häntänsä ja korvansa, eikä se niistä kärsi jos se saa luonnonmukaisen elämän.
Typistäköön vaan korvansa ja vaikka jonkun muun paikan tämän säännön keksijät ensin!- hauska_jutska
Gatosgatos suaki näkee pitkäst aikaa::::::))))))))))))))))
- Hauskempi_jutska
hauska_jutska kirjoitti:
Gatosgatos suaki näkee pitkäst aikaa::::::))))))))))))))))
Paitsi että sinulla nuo vuodet on aika sekaisin ;)
Jos tuo gaton kirjoitus on kirjoitettu> gatogato
5.3.2006 11:48 siis 2006 maaliskuu ja nyt on LOKAKUU 2011 saa ihan Ojalan laskuopilla eroa 2011-2006= 5 VUOTTA ?? ja maaliskuusta > lokakuuhun on matkaa 6kk eli yhteensä 5v ja 6kk ja se on sinusta ihan vasta kirjoitettu ???
Kertakäynti optikolla voisi auttaa hahmottamaan!!! =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) - Byähhhähhhääääääääää
Hauskempi_jutska kirjoitti:
Paitsi että sinulla nuo vuodet on aika sekaisin ;)
Jos tuo gaton kirjoitus on kirjoitettu> gatogato
5.3.2006 11:48 siis 2006 maaliskuu ja nyt on LOKAKUU 2011 saa ihan Ojalan laskuopilla eroa 2011-2006= 5 VUOTTA ?? ja maaliskuusta > lokakuuhun on matkaa 6kk eli yhteensä 5v ja 6kk ja se on sinusta ihan vasta kirjoitettu ???
Kertakäynti optikolla voisi auttaa hahmottamaan!!! =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))Sää sit varmaan oot tehny kertakäynnin optikol :=))))))))))))))))))
- <:/
Byähhhähhhääääääääää kirjoitti:
Sää sit varmaan oot tehny kertakäynnin optikol :=))))))))))))))))))
Olen kyllä eikä näössä ole moittimista.En sekoita 5,5v juttuja tähän päivään hyvä Byähhhähhhääääääääää.
Aika kuvaava sinulla tuo nimimerkki antaa tuosta typerästä parkumisestasi oikein osuvan luonnekuvan. =)))))) - Byähhhähhhä =)))))))
<:/ kirjoitti:
Olen kyllä eikä näössä ole moittimista.En sekoita 5,5v juttuja tähän päivään hyvä Byähhhähhhääääääääää.
Aika kuvaava sinulla tuo nimimerkki antaa tuosta typerästä parkumisestasi oikein osuvan luonnekuvan. =))))))Mitäs vikaa siinä puusilmässä vois ollakkaan, no laho päästäs voi tiäytyst levitä.
- Hanki apua!!!
Byähhhähhhä =))))))) kirjoitti:
Mitäs vikaa siinä puusilmässä vois ollakkaan, no laho päästäs voi tiäytyst levitä.
Onko sinulla pahakin asennevamma vai oletko ikäsi ollut yhtä ilkeä ja katkera yksilö?
Ei kait se nyt sentään minun vikani ole jos et ymmärrä mitä eroa on nykyhetkellä ja 5,5 vanhalla kirjoituksella.
Sääli lähelläsi olevia he varmaan saavat katkerasti kokea päivittäin tuon raivosi ja ilkeytesi. =(
Eihän meillä Suomessa enään saa typistää koiria.
Ja se on hyvä se.- 9+17
Eikä saa kohta typistää viiksiäkään, se on hyvä se.
9+17 kirjoitti:
Eikä saa kohta typistää viiksiäkään, se on hyvä se.
Ei liikuta minua....
Minä ajan viikset villakoiriltani....niin kauan kun minulla villakoiria on...niin ja viikset ajan myös harjakoiralta, ihan niin kuin on tähänkinasti...
Eikö ole aika kauniit...
https://lh4.googleusercontent.com/-p3ZlpATq35E/TYHigS9BVKI/AAAAAAAAAAs/y5_aW24uSQ0/s1600/verhot.jpg- koirien puolesta
Sikra kirjoitti:
Ei liikuta minua....
Minä ajan viikset villakoiriltani....niin kauan kun minulla villakoiria on...niin ja viikset ajan myös harjakoiralta, ihan niin kuin on tähänkinasti...
Eikö ole aika kauniit...
https://lh4.googleusercontent.com/-p3ZlpATq35E/TYHigS9BVKI/AAAAAAAAAAs/y5_aW24uSQ0/s1600/verhot.jpgaivaikka sanotaan että ei pitäs leikata ja vaikka kiellettäs se niin sä vaan jatkat?!?
Aika eläinystävä tunnutki olevan... ;((((((((
- Sulta pitäis ajaa...
sairasta ajella koiralta yhtään mitään!! Varmaan muokkaisit muksujeskin ulkonäköä, jotta kelpais niitä esitellä!!!
Että oikein sairasta ;)))))))))))))))))))))))
No onneksi en ole ainoa sairas sillä saralla....;))))))))
Jotenkin tuntuu että joku muu on nyt sairas, ja pörrää kuin p.rskärpänen siinä perässä härkkimässä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3401316Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12998
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7891- 71826