Työtä voit tehdä kotia käsin, käyntikorttien ja logojen suunnittelua...
Ota yhteyttä ja jätä yhteystietosi : pnylander@hotmail.com
Etsitään logojen yms suunnittelijaa !
8
1562
Vastaukset
- suunnitella lokon
Mä osaan piirtää oikein hyvin. Koulussakin oli aina kaheksikko. Piirtämiseen käytän vain parasta laatua olevia karandaas väriliituja, joita ostan Kitee Prismasta (6,20 pakkaus, kuusi väriä).
Lokon lisäksi voin piirtää kivoja merkkejä. Erityisesti osaan piirtää punatulkkuja. Ostinkin juuri Helssingistä punaisia liituja, merkki oli muistaakseni waterproof.
Nappivärejä en käytä. Kylällä on tietokoje, muta sitä en osaa käyttää. Minulla on kännykkä, johon osaan tallettaa viestejä. - piirtäjätär
Tikku-ukot, hymiöt, sydämet, peace-merkit... Aurinko, kuu, tähtiä, elementti-merkit... Osaan piirtää nämä ja sit aku ankan. :P
- piirtäjä2
Mä en osaa piirtää yhtään, mut oon nopee oppimaan ku maksat kunnon korvaukset!
- graafisen suunnittelun opis...
Kuinka paljon hommaa on, millaiselle yritykselle logo tulee ja millainen palkkaus olisi?
- inttoa pisaa
logot voisi oööa 200 euroa kappale?
Ja lisäks vielä tarrat? - mulla onkin konstit
inttoa pisaa kirjoitti:
logot voisi oööa 200 euroa kappale?
Ja lisäks vielä tarrat?mulkla on kymmene cd:llistä upeita clipartteja... elukoita, puita, jeesuksia, joulupukkeja.. kyllä niistä aina parisataa lokoa tekasee.. vaikka sitten yhdistelemällä just jeesusta ja joulupukkia ja voin keksii puljulle nimenkin:
Marenkimutteri!
- plusmiinus
...jää outo kuva jos firmasta ei voi edes perustietoja työpaikkailmoituksessa kertoa?
..mitenkä mahtaa rahat tilipäivänä tulla?- uskoisin
Kyllä, tätä tuli kokeiltua. Aluksi ihan asiallista työtä. Logon suunnittelua yms. Mutta jonkin ajan kuluttua katteettomia lupauksia lisätöistä ja sen jälkeen yhteydenpito harveni, kunnes sitten mies "haihtui" ja palkanmaksusta ei mitään tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764