Ministeripimut pakkolomalle!

Ministeripimut holvaavat uusia lakiesityksiä solkenaan: kahden päivän sisällä turvavyöpakko linja-autoihin, kypäräpakko pyöräilijöille ja naiskiintiö pörssiyhtiöiden hallituksiin!

Ei kaikkea voi säädellä laeilla eikä yhteiskunnan pidä ryhtyä sorkkimaan ihmisten yksityiselämän joka loukkoa.

Ministeripimut pakkolomalle! Alas holhous!

7

885

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näiten juuri

siis näyttää sille että kaikki tarvittavat ja järkevät lait on jo säädetty? On siis aika lakkauttaa eduskunta ja perustaa pienehkö toimikunta joka seuloo lakien joukosta tarpeettomat pois, Suomi on kohta valmis ja siirrymme ensimmäisenä maailmassa seuraavaan kehitysvaiheeseen, jippii!

• pkr-1

Soinin poikakin ihan perustellustellustesti esittänyt aivan vastaavaa. Olisi ainakin korkea aika pistää hieman kaakattamisen ohessa lakeja sorvaillessa jäitä kouhouille arvon valtioneuneuvoksittareille jäitä hattuun ja lunta tupaan. Timo Soini puhui täyttä asiaa heidän suhteensa.
      Miten hitossa tollaset keskeskenkasvuset aivokääpiöt ja kehitysiässä olevat kaakattajat ovat päässeet ministereiksi ilman sen kummemmempia taitoja ja tai osaamista miltään työelämän sektorilta?

• Crisseces

Soinin kannattajana voisit olla munaamatta täällä itseäsi.

• sulla on
        Crisseces kirjoitti:

Soinin kannattajana voisit olla munaamatta täällä itseäsi.

naisen kuva galleriassasi, vaikka sinulla on munat?

• Crisseces
        sulla on kirjoitti:

Kuva on ihan oma, enkä omista kuin kananmunia.

• kes-ces
        sulla on kirjoitti:

Niin muuten mistähän katalookista tua kuva on kaivettu;
        oikeastaan-nni vois julistaa sellasen epävirallisen kilipaalun,
        kuka saa ensteeks seleevitetyks, jotta kenenkääs kuva tua oikiaast on?
        Taikka sitte,
        jos ao. haluaa jotta uskotahan, niin vois sitte uusia kuvaansa,
        samoin kun sen vaalian plikanki kuvan.

• Kumma kyllä, ensi vaaleissa SDP:stä tulee suurin puolue ja todennäköisesti ottaa Keskustan hallituskumppanikseen = samat idiootit päättävät Suomen asioista silloinkin.

Ketään ei oikeasti kiinnosta vallan vaihtaminen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      68
      2421
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1789
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1624
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      374
      1575
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      16
      1535
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1397
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1141
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1094
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1009
    Aihe