siilinjärvi..

iisau

mitäpä puuhailee nykyään kiiverin petri?ois kiva kuuulla kuulumisia..

25

3678

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

kuka kyselee

• edelleen

vanha tuttu vaan...

• tuttu.
        edelleen kirjoitti:

vanha tuttu vaan...

siis kuka vanha tuttu ja kuinka vanha? koulu ajoiltako tuttu?

• joo
        tuttu. kirjoitti:

siis kuka vanha tuttu ja kuinka vanha? koulu ajoiltako tuttu?

kouluajoiltapa hyvinkii...jo jos tarkkoja ollaan, ni
        kasiluokalta :)

• Ryynäsen Topi
        joo kirjoitti:

Vae tarkotitko sinä kun minä oun Pörsänmäistä ja olin silloin Italiassa sen viikon, niin sillon oli Iisalamessa se Jaakko Teppo. Se joka sai sen perinnön kottoosa, "satametriä etumatkoo ja sydän- sekä verisuonitautija" ja jota rupes siellä Joensuun liepeillä sitten routimaan. Tarkotatko sitä, sen tunnen...vai ketä?

• ...
        Ryynäsen Topi kirjoitti:

Vae tarkotitko sinä kun minä oun Pörsänmäistä ja olin silloin Italiassa sen viikon, niin sillon oli Iisalamessa se Jaakko Teppo. Se joka sai sen perinnön kottoosa, "satametriä etumatkoo ja sydän- sekä verisuonitautija" ja jota rupes siellä Joensuun liepeillä sitten routimaan. Tarkotatko sitä, sen tunnen...vai ketä?

joopajoo...ymmärrän vähemmästäkiin..

• ...
        joo kirjoitti:

Kasiluokalta? Olitko samalla luokalla vai mitenkä? Tarttis tietää vähän enemmän kenen kans keskustelee niin pystyy kertomaan enemmän... Olitko hyväkin kaveri kyseisen henkilön kanssa?

• mä...
        ... kirjoitti:

Kasiluokalta? Olitko samalla luokalla vai mitenkä? Tarttis tietää vähän enemmän kenen kans keskustelee niin pystyy kertomaan enemmän... Olitko hyväkin kaveri kyseisen henkilön kanssa?

noh, mitäpäs tässä salailemaan...asuttiin peräti saman katon alla sillon ja nyt vaan tälleen äkkisiltään tuli mieleen et mitähän mahtaa kyseiselle henkilölle kuulua, enkä keksiny enää muutakaan paikkaa kun tän vitun aikasen palstan, mistä voisin saada jotain tietoa...ootko nyt tyytyväinen??

• minä.
        mä... kirjoitti:

noh, mitäpäs tässä salailemaan...asuttiin peräti saman katon alla sillon ja nyt vaan tälleen äkkisiltään tuli mieleen et mitähän mahtaa kyseiselle henkilölle kuulua, enkä keksiny enää muutakaan paikkaa kun tän vitun aikasen palstan, mistä voisin saada jotain tietoa...ootko nyt tyytyväinen??

Ei tarvii hikeentyä... Saatan tietääkin mistä voisit saada tietoa kyseisestä henkilöstä, mut en vaan tiedä miten uskaltaa laittaa mitään tietoa ku on kyse tällasesta yleisestä keskustelupalstasta... Sulle taitaa olla oikeesti tärkeää tietää mitä hänelle kuuluu?

• mä...
        minä. kirjoitti:

Ei tarvii hikeentyä... Saatan tietääkin mistä voisit saada tietoa kyseisestä henkilöstä, mut en vaan tiedä miten uskaltaa laittaa mitään tietoa ku on kyse tällasesta yleisestä keskustelupalstasta... Sulle taitaa olla oikeesti tärkeää tietää mitä hänelle kuuluu?

no riittäs mulle sekin et jotain yleistä sais tietää..mitä puuhailee jne..mut ymmärrän kyl jos tänne niit ei voi kirjottaa, en vaan oikeesti keksiny enää muutakaan..mut yritys oli ainakin hyvä!

• vielä askaa
        minä. kirjoitti:

nii tohon mun edelliseen viestiin viel lisäten ni voithan sä laittaa mulle vaik sähköpostia osoitteeseen: iisau@suomi24.fi ni keskustellaan asiasta lisää...

• minä.
        vielä askaa kirjoitti:

nii tohon mun edelliseen viestiin viel lisäten ni voithan sä laittaa mulle vaik sähköpostia osoitteeseen: iisau@suomi24.fi ni keskustellaan asiasta lisää...

juups. no, katotaan nyt. tässä ajattelin et satutko olemaan hanna tai henna?

• mä...
        minä. kirjoitti:

juups. no, katotaan nyt. tässä ajattelin et satutko olemaan hanna tai henna?

ehkä olen ehkä en...ota selvää

• ...
        mä... kirjoitti:

ehkä olen ehkä en...ota selvää

eli siis olet jompi kumpi...

• mä...
        ... kirjoitti:

eli siis olet jompi kumpi...

no mitäpä muutakaan voit oottaa, ku vihjasin jo et saman katon alla on asuttu. mut mietippä sitä sit et kumpi tääl on...toisella näistä menee elämä aikas huonosti ja toisella taas erittäin hyvin :)

• ...
        mä... kirjoitti:

no mitäpä muutakaan voit oottaa, ku vihjasin jo et saman katon alla on asuttu. mut mietippä sitä sit et kumpi tääl on...toisella näistä menee elämä aikas huonosti ja toisella taas erittäin hyvin :)

Kummalla menee huonosti sillä jolla on lapsi vai sillä jolla ei? Ja kumpi sitten sinä olet näistä?

• mä...
        ... kirjoitti:

Kummalla menee huonosti sillä jolla on lapsi vai sillä jolla ei? Ja kumpi sitten sinä olet näistä?

en kerro enempää, mistäs mä tiedän ootko sä ite pete vai kuka..laita edelleenkin sähköpostia..

• ...
        mä... kirjoitti:

en kerro enempää, mistäs mä tiedän ootko sä ite pete vai kuka..laita edelleenkin sähköpostia..

Ihan tuttu olen petelle. Juu no oma valintasi on. Minua ei kiinnosta niin paljoa tämä homma. Olisin voinu auttaa kenties, mut en ala itseäni tämän kummemmin sotkemaan tähän asiaan nyt. Sitä paitsi en voi olla mistään vielä varma, että olet hyvä tuttu petelle tai kannattaako sinulle mitään tietoja antaa...
        Toivotan onnea etsintääsi!

• mä........
        ... kirjoitti:

Ihan tuttu olen petelle. Juu no oma valintasi on. Minua ei kiinnosta niin paljoa tämä homma. Olisin voinu auttaa kenties, mut en ala itseäni tämän kummemmin sotkemaan tähän asiaan nyt. Sitä paitsi en voi olla mistään vielä varma, että olet hyvä tuttu petelle tai kannattaako sinulle mitään tietoja antaa...
        Toivotan onnea etsintääsi!

no antaa asian sit olla ku menee niin vaikeeks..

• ...

joopa joo...ymmärrän vähemmästäkii..

• Anonyymi

No hyvä että ymmärsit. Sen minäkin ymmärrät että ymmärrät vaikka en ymmärräkkään mitä kyselet tuollaisia.

• Anonyymi

Viimeksi näin pyöri jossain sateenkaaripoikien porukoissa. Oli kävely jotenkin vaikeen näköistä…

• Anonyymi

Tottakai se käveli heikosti. Sai niin kovat kyydit Sikun poikien saunaillassa.

• Anonyymi

Hei. Älä kaikkea kerroa mitä saunassa tapahtuu.

• Anonyymi

Hei pahviaivo! Vai että vieraslajit leviää. Salli mun nauraa. Ihan kuin metsässä ei olisi samoja lajeja.

Millä keräät siitepölyn, ettei vieraslajit pääse leviämään?

Ja yleensäkään kuvaajan tarkoitus ei ollut mikään ympäristötekijä, roskaamisjuttu. Kaikkihan sen tietää.

Kunhan työttömänä pummina tekemisen puuttees tuli kyttää ja RÄKYTTÄMÄÄN!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4905
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      501
      1565
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe