Nordkapp ?

ass4me

Pääseekö Norkappiin omalla autolla, onko joitain maksuja että paikalle pääsee?

5

3396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Expat

Pääsee toki. Ensin tunnelimaksu meren alittavaan n. 7 km tunneliin ja lopuksi pääsymaksu itse niemenkärkeen. Ei kovin edullista, mutta toki siellä kerran on mukava käydä.
      Lisätietoja http://www.northcape.no/

• ammoin käynyt

Tunneli? Olen käynyt Nordkapissa aikoja sitten ja matkalla oli vain yksi tunneli (vuoren läpi) ja saarelle mentiin lautalla. Missä vaiheessa tunneli on tullut?
        Lauttamatkan hintaa en muista eikä silloin ollut mitään rajoituksia perillä oleiluun. Aika suolainen tosin oli hinta jo silloin.

• mutta maksu tunnelista molempiin!!! suuntiin ja
      perillä aluemaksu ja jos yli 6 m auto niin aika suolanen hinta tunnelista. Esim 2002 4henk. as auto 500 500 350 nok yhteensä, 350 sai silloin olla 2pv perillä parkissa jos aika olis kulunut, siihen kuului kyllä upea elokuvaesitys!
      Varmaan on hinnat siitä nousseetkin.
      Niin voi olla että tällä hetkellä ei vielä ole tiet auki omalle autolle, mutta en ole varma.

• pikkureissu

just käytiin pyörähtämässä , sananmukaan pyörähtämässä Nordkappissa nimittäin porteilta pyörähdettiin takas ois öljymaan kansa nykyään halunnu 195 kurnuu hengeltä jos ois kalliolta alas katsottu, onneks sekin ilo kmmenen vuotta sit ei maksanu mitään, muutaku lauttamaksun, nyt ne ottaa tunnelin käytöstä 20€ per suunta ja lisäks jo mainitun tullimaksun et pääsee kattoo kalliolta jäämerta, onneksi tuollapäin on ihan fantastiset näkymät joka puolella muutenkin, pirun hienoja misemia, varsinkin Altan kautta Suomeen tullessa.

• Fox 69

Siis kyseessähän on aivan selvästi laillistettu ryöstö,,,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      195
      1496
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1258
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      988
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      940
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      853
    6. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      832
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      814
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      810
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      32