Pääseekö Norkappiin omalla autolla, onko joitain maksuja että paikalle pääsee?
Nordkapp ?
5
3396
Vastaukset
- Expat
Pääsee toki. Ensin tunnelimaksu meren alittavaan n. 7 km tunneliin ja lopuksi pääsymaksu itse niemenkärkeen. Ei kovin edullista, mutta toki siellä kerran on mukava käydä.
Lisätietoja http://www.northcape.no/- ammoin käynyt
Tunneli? Olen käynyt Nordkapissa aikoja sitten ja matkalla oli vain yksi tunneli (vuoren läpi) ja saarelle mentiin lautalla. Missä vaiheessa tunneli on tullut?
Lauttamatkan hintaa en muista eikä silloin ollut mitään rajoituksia perillä oleiluun. Aika suolainen tosin oli hinta jo silloin.
mutta maksu tunnelista molempiin!!! suuntiin ja
perillä aluemaksu ja jos yli 6 m auto niin aika suolanen hinta tunnelista. Esim 2002 4henk. as auto 500 500 350 nok yhteensä, 350 sai silloin olla 2pv perillä parkissa jos aika olis kulunut, siihen kuului kyllä upea elokuvaesitys!
Varmaan on hinnat siitä nousseetkin.
Niin voi olla että tällä hetkellä ei vielä ole tiet auki omalle autolle, mutta en ole varma.- pikkureissu
just käytiin pyörähtämässä , sananmukaan pyörähtämässä Nordkappissa nimittäin porteilta pyörähdettiin takas ois öljymaan kansa nykyään halunnu 195 kurnuu hengeltä jos ois kalliolta alas katsottu, onneks sekin ilo kmmenen vuotta sit ei maksanu mitään, muutaku lauttamaksun, nyt ne ottaa tunnelin käytöstä 20€ per suunta ja lisäks jo mainitun tullimaksun et pääsee kattoo kalliolta jäämerta, onneksi tuollapäin on ihan fantastiset näkymät joka puolella muutenkin, pirun hienoja misemia, varsinkin Altan kautta Suomeen tullessa.
- Fox 69
Siis kyseessähän on aivan selvästi laillistettu ryöstö,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745