mutta kyllä jo kuukauren päästä jo pelloolle päästähän kulottamhan eikös juuuuuu
kylymää on pitäny
8
915
Vastaukset
- Lignell & Piispanen
Näin teherään joo jos vaa ilmahat suo.
- timanttimies
niin,et mun talon ympäriltä kulotin,joo ja mun muoviharava suli,mut huitasin pitkiä kattopeltejä valakian päälle,nii se sammuu,joo nyt kyllä käytän rautaharavaa,joo talon ympärys ja puoli hehtaaria peltoa pitäs kulottaa,ai sitä savun hajua,iihanaaaa
- emäntä
timanttimies kirjoitti:
niin,et mun talon ympäriltä kulotin,joo ja mun muoviharava suli,mut huitasin pitkiä kattopeltejä valakian päälle,nii se sammuu,joo nyt kyllä käytän rautaharavaa,joo talon ympärys ja puoli hehtaaria peltoa pitäs kulottaa,ai sitä savun hajua,iihanaaaa
ei käynynnä pahemmmin.
- timanttimies
emäntä kirjoitti:
ei käynynnä pahemmmin.
nii sit onki valakiat korkiat,oikee aarnivalakiat,nii ko mullaki on vanha poholaistaloo,sellanen 2-fooninkinen
- se..
kulottaminen kevättulvien aikaan?
Kysyy kaapuunkilainen plondi : )- timanttimies
napalmpommilla palaa
- tuassiisa
Vieläkö pitelöö kylymee ?
On niät olluna menekone kesä. - kuakatonjo
Mä orootan kun pääsöö perunoota kaivamahan silloon on oikia syksy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52843Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745