09.03.06

Mettäläinen

Huomenta!

Laitoin tässä ketjun auki, kun ei aamuvirkkuja näy olevan paikalla.

Pakkaskelit jatkuu täällä idän suunnassa -19 näytti aamusella olevan, mutta raitistellen kevättä kohden mennään.

Hyvää alkavaa päivää kaikille t. Mettäläinen.

25

1108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • åpoi

päivää tasapuolisesti
      ompahan toki muitaki ponniin nukkuneita, mutta kerkiääpä tuota raitistella vielä

• Mitä mieltä Hyssälän hyssyistä ja raitistuuko suomalaiset näillä keinoin, eli olutta klo 9 kaupoista ja mäyris tarjoukset pois.

• Systeri

... täällä pohjoisen suunnalla. Raitista päivää aloitellaan täälläkin.

• Akka tai siis vaimo herätti ko ilma on kuulemma lauhtunut, piti päästä koiran kanssa lenkille, mittariin en oo jaksanut kahtoa että kuinka lämmintä siellä muka nyt on, no raittiina kuiteski meinaan tämän Torstain olla vaikka herätyskäsky oli kyllä kohtuuttoman aikainen.

• Cettuz!

Pakkasista huolimati, kevättä kohti.

• Kait sefu oot jo päikkäreillä.Mulleki vaimo kävi sanoon jo ennen yhdeksää et nousetko ylös,tulee jokin sisustus suunnitelia,en viittinyt nousta.Mutta kyllä jo puoli kymmeneltä sit heräsin.Oli vain noita muita juttuja että en ennen ehtinyt ilmoitumaan.Onko tää nyt se kasvihuoneilmiö ku aamuisin on yli kahtakymmentä pakkasta,eikä päivälläkään lämpene ku kuus seitsemän astetta,ja sentään ollaan jo maaliskuussa???

Mut oli mikä ilmiö tahansa niin ryyppään en tänään ala,enkä hiitään,vaan lähden kolaileen tuon pakkaslumen pihalta, ja sit menen harrastaan jotain tuonne verstaaseen.

• aahoohoo
        joonatan11 kirjoitti:

Kait sefu oot jo päikkäreillä.Mulleki vaimo kävi sanoon jo ennen yhdeksää et nousetko ylös,tulee jokin sisustus suunnitelia,en viittinyt nousta.Mutta kyllä jo puoli kymmeneltä sit heräsin.Oli vain noita muita juttuja että en ennen ehtinyt ilmoitumaan.Onko tää nyt se kasvihuoneilmiö ku aamuisin on yli kahtakymmentä pakkasta,eikä päivälläkään lämpene ku kuus seitsemän astetta,ja sentään ollaan jo maaliskuussa???

Mut oli mikä ilmiö tahansa niin ryyppään en tänään ala,enkä hiitään,vaan lähden kolaileen tuon pakkaslumen pihalta, ja sit menen harrastaan jotain tuonne verstaaseen.

teitä Pohjosen ihmisiä. Meillä mittarissa on 1.1 plussaa.

Ja on se niin väärin että ihmistä potkitaan ylös jo puolilta päivin - siinä voi mennä kaikki rytmit sekasi, ruumiin nesteet kans. Ties mitä aiheuttaa pitemmän päälle.

• aahoohoo kirjoitti:

teitä Pohjosen ihmisiä. Meillä mittarissa on 1.1 plussaa.

Ja on se niin väärin että ihmistä potkitaan ylös jo puolilta päivin - siinä voi mennä kaikki rytmit sekasi, ruumiin nesteet kans. Ties mitä aiheuttaa pitemmän päälle.

kaiken mitä kirjoitit.Ja tuosta nukkumisesta vielä, kun jäin työkyvyttömyyseläkeelle,niin alkuaikoina piti nousta aina aamusta aikaisin ylös,ihan sen takii että jos joku tulee vaikkapa 8-9,,maissa käymään,tai soittaa niin täyty olla virkkuna eikä unisena .Elikkä elin toisille ihmisille,nyt nukun milloin nukuttaa, ja valvon milloin valvotuttaa.Minä saan tarpeeksi kärsiä unettomuudesta monta kertaa noiden särkyjenkin takia.

Sääliä en kaipaa,olen tottunut hyväksymään ne huonoimmatkin päivät.Yksi asia mikä on hyvä puoli tuosta että ollaan täällä pakkasessa on se ettei kura lennä tuolla teillä,niinkuin siellä etelässä,autoiliana sen parhaiten huomaa.Selvänä oon kuitenki.

• ma-sa

Täällä on pää yhtä tyhjä tänään ku eilenki.Huomasin vasta nyt että jäi eilen ilmottautumatta.Olisko vanhuuden oireita vai johtuisko siitä ku oli jotain muuta tärkeää mielessä.Eihän sitä kahta asiaa yhtä aikaa....
      Ja ei muuta ku lumitöihin taas.

• masa. Älä välitä, niinhän tuo muijakin antaa ymmärtää, että ei meikäläisestä löydy scannaus taajuutta ja kuulokin on tullut valikoivaksi.

• Ryyppymies

Ai sinäkin olet Idän ihme! Meikäläinenkin asuu täällä itärajan tuntumassa. Hieno keli ja raitis päivä. Pitäisiköhän sitä ihan hiihtää tänään?

• Saipan kannattajiahan tässä ja samasta kaupungista. Vapaapäivää tässä viettelen ja huomenna töihin.

• Ryyppymies
        Mettäläinen kirjoitti:

Saipan kannattajiahan tässä ja samasta kaupungista. Vapaapäivää tässä viettelen ja huomenna töihin.

Saipan kannattajiahan meikäläinenkin on. Ja asun vielä samassa kaupungissa. Eihän sitä tiie, vaikka oltais jossain joskus tavattukin?

• Ryyppymies kirjoitti:

Saipan kannattajiahan meikäläinenkin on. Ja asun vielä samassa kaupungissa. Eihän sitä tiie, vaikka oltais jossain joskus tavattukin?

olla. Olen käynyt AA- palavereissa ja mikäli olet itse käynyt, niin paljon mahdollista, vaikka ollaan istuttu rinnakkain. En suuremmin ole täällä meteliä pitänyt mistä päin ollaan, sillä muuten Ylivieska ja L:ranta alkaa saada kyseenalaista kunniaa, eli märän kaupungin leimat ja ei ne muuta tee kuin juopottelee näissä kaupungeissa.DD

• Ryyppymies
        Mettäläinen kirjoitti:

olla. Olen käynyt AA- palavereissa ja mikäli olet itse käynyt, niin paljon mahdollista, vaikka ollaan istuttu rinnakkain. En suuremmin ole täällä meteliä pitänyt mistä päin ollaan, sillä muuten Ylivieska ja L:ranta alkaa saada kyseenalaista kunniaa, eli märän kaupungin leimat ja ei ne muuta tee kuin juopottelee näissä kaupungeissa.DD

myö olla sitten varmaan tavattu. AA-palavereissa minäkin istun. Nyt on työpäivä ohitse... Hyvinhän tuo taas meni.

• aahoohoo

mut rakkine näyttää työkaluu aina siihen aikaan aaamulla ku inspiraatio ois päällä. Eilen en enää viittiny yrittääkään ku tympiinnyin koko hommaan.

Just tulin aamukävelyltä. Hitsi että on hieno ilma - kyllä se kevättä tekee ei maha mitään.

Rusakot taas paineli peräkkäin aamulla ja semmosenki ihmeen näin täällä tuppukylässä ku pöllön - siis sen linnun ja kahteen kertaan ku ravasin takapihalla vähän väliä. Ihan sataprosenttisen varmahan siitä ei voi tietenkään olla ku ajattelee niitä mun hallu-juttuja, mut huuhkaja katto peilistä - se taas on varma tieto.

• aahoohoo

kirjottaa jotta raittiina ollaan.

• åpoi

päätellen se seksihullu rusakko oli likistelly fasaania, jos pölhäytys onstus nii tulisko sikiöstä fasakko vai rusaani?

• aahoohoo
        åpoi kirjoitti:

päätellen se seksihullu rusakko oli likistelly fasaania, jos pölhäytys onstus nii tulisko sikiöstä fasakko vai rusaani?

oon kerran tavannu seksihullun fasaanin. Oli ottanu reviirikseen meijän pihamaan ja joka kerran ku lähti ovesta ulos niin piti kattoo näkyykö sitä elukkaa missään - se nimittäin tuli päälle. Yritti häätää ihmisen omasta kodistaan!

• papio

Huomenta! Pakkaskelit jatkuu täälläkin. Vähän inhimillisemmät lukemat kuitenkin kuin eilen. Raitis päivä tänään - meinaan alkoholin suhteen.

• No niin tänään oli normaali miestenpäivä, kun pääsi tuosta eilisestä. Vielä on kestettävä tuo toukokuun toinen sunnuntai, niin tämä vuosi on kärsitty. Lohduttaa se sentään, että kaikki muut päivä on meidän miesten. En meinaa sen kunniaksi ottaa Alkon tuotteita.

• mussukka1

Jos naistenpäivä on noin kurja, niin mulle sopii viettää näitä miesten päiviä jatkuvasti.
        On se niin, että kun yön yli nukkuu ja vähän kotkottaa täällä, niin asiat asettuu oikeaan mittasuhteeseen. Kai nyt kahvinkeitin poksahtelee joskus ja postikin myöhästyy, ei pitäisi aiheuttaa päänsärkyä eikä alkon tuotteiden ottamista. Nyt kai paperimiehillä on todellista syytä murehtia eli ei oteta me alkoa pieniin murheisiin eikä isompiinkaan.

• paranoidi

Raittiina, vaikka aina aurinko ei paistakkaa.

• 943365467676567

54556456457788

• hghgrre

Yritä typerä pentu aikuistua.
        Edes vähän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1389
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      978
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      921
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      919
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      861
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      796
    Aihe