Moi!
Haluaisin ostaa ystävälleni 50-v (nainen) syntymäpäivälahjaksi lahjakortin Runnin kylpylään. Ajattelin lahjakortissa Perhepäivää Runnilla 2aik. 2lasta, sis.sauna allasosasto kuntoiluhuoneen käyttö lounas noutopöydästä. Nyt haluaisinkin liittää tuohon jotain tai jonkun ihanan kasvo..muta tai jonkin hoidon..Mutta kunen tiedä noista hoidoista että mikä olisi hyvä jne.
Osaako joku suositella jotakin?
Olisin tosi kiitollinen avusta :)
50-v
Runnin kylpylä?
4
1437
Vastaukset
- Immu
Itse soittaisin sinne kylpylään tai johonkin kauneushoitolaan ja kysyisin mitä he suosittelevat tällaisessa tapauksessa. Niitä hoitojahan on aika monenlaisia.
- Seikko
Ehdotan, että menet Pärnun johonkin kylpylään - saat samalla rahalla erinomaista hoitoa.
Osoite on tuossa
http://www.vesiloma.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764