Kun miettii Lordi kohua, josta yhtenä osana on jälleen uskovaisten nousu kyseistä bändiä ja sen euroviisujen esiintymistä vastaan. Syytetään yhtyettä että kannattajia saatananpalvojiksi jne...
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&con ference=1500000000000020&posting=22000000014859671
Kyseessä on mielestäni selvästi jälleen sanan-/ilmaisunvapauden rajoittaminen. Onhan Lordin pukeutuminen ja musiikkityyli itseilmaisua.
Ainakin minua alkaa pikkuhiljaa kyllästyttämään hihhulien ahdasmielisyys.
"in the world of fools Wisdom is insanity" -Agonizer-
taas uskovaisten hyökkäys ilmaisunvapautta vastaan
6
531
Vastaukset
- Buffalo soldier
On helpompaa etsiä pahuutta ja saatanaa oman itsensä ulkopuolelta ja kiillottaa samalla omaa tekopyhyydellä silattua "kristityn" kilpeään.
Samalla kun maailmassa soditaan, murhataan, kuollaan nälkään ja pian saasteisiin, "uskovaiset" löytävät suurimman kammon aiheen muutamasta muovinaamarista.
Näiltä tekopyhiltä voisikin kysyä, onko Euroviisut tippaakaan sen hengellisempi tai vähemmän syntinen tapahtuma, oli siellä riekkumassa sitten Lordi paukkupapatteineen tai vaikkapa Jane keikistelemässä paljastavissa asuissaan ja johdattamassa miespuoliset katsojat peräti synnillisiin ajatuksiin. ;) - Saatanasta
Saatana oli taivaan ylin enkeli, kuka sanoi, että hän on hirviö?? Luulenpa, että saatana on oikein hyvän näköinen ja kaunis nuori mies enkeli, hän on Vain hieman ilkeä luonteeltaan. Lukekaa raamattua ennen kuin alatte haukkumaan lordia saatananpalvonnasta
- satukirjoja
Ei raamattu ole faksilla taivaasta tullut
- STT, ROITTER, BBC
Ei hihhulit ja uskikset ole pahuutta luoneet!
Huomioikaa nyt tämä! Ja maailman sodatkin ovat aina luoneet nimikristityt/epäjumalan palvelijat eikä suinkaan aidot oksastetut Kristityt eli maailman laajuisen morsiusseurakunnan jäsenet.
Ja edellinenkin on aivan yksinkertaista raamatullista selkokieltä jota valitettavasti Suomalaiset nimikristityt eivät enää ymmärrä koska Raamattu on paksun pölykerroksen alla....
Siunausta! Shalom! Halleluja Aabrahamin, Iisakin Ja Jaakobin Jumala ja poika Jeshua/Jeesus Kristus Nasaretilainen sovintiverineen/lunastuksineen!
T: EJsvP
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000218&posting=22000000014828545
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000218&posting=22000000014752753 - ennen kuin tuomitsette
LORDI = Herra ja biisi Hard Rock Hallelujah eli Kova kivi, ylistäkää Herraa! (eihän kristillisempää kappaletta enään olekkaan)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562188En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311680Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721496- 101484
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81034- 811002
- 20969