Olen seurannut paralypialaisia ja mietin osallistuuko kuurot paralympialaisiin? Onko mitään sarjoja kuuroille tai kuulovammaisille?
paralympialaisiin
osallistuminen
1
419
Vastaukset
- tytsy
Kuurot eivät voi päästä paralympialaisiin, koska ei ole mitään fyysisiä vammoja, tai liikuntarajoitteisuutta, ainoastaan kuulo vain puuttuu. Paralympialaisethan on tarkoitettu lähinnä liikuntarajoitteisille,jos ymmärsin niin oikein.
Kuuroilla on omat MM-kisat, ja olympialaiset. Viime aikoina olen kuullut,että muutama kuuro/huonokuuloinen,kuten eräs eteläafrikkalainen (?) kuuro uimari on ollut mukana jopa kuulevien yleisissä olympialaisissa ja kaiken maailman kisoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774