Kuka muistaa Hill Street Bluesin? Sarja joka oli ehdoton suosikkini ja jonka on pohjana suurimpaan osaan nyky-poliisisarjoista.
Hill Street Bluesin henkilöt olivat erittäin eläviä persoonia ja lähes kaikki istuivat rooleissaan kun olisivat syntyneet siihen.
http://www.geocities.com/~maxraby/tv/hill/
Steven Bochcolle se oli kultasuoni jota mies on ammentanut senkin jälkeen
http://www.imdb.com/name/nm0004766/
Ainakin me vanhemmat jaksaisimme katsoa Hill Street Bluesin uudestaan toki sen saa DVD:a kuten monet muutkin vanhat sarjat.
Hill Street Blues
7
803
Vastaukset
- asss
Renko, Belker, Joyce Davenport, kapteeni Furillo ym.
pyyhkii lattiaa kaiken maailman CSI:llä. - ......................
Onhan se jo tullut ainakin kahdesti uusintana.
- Blues
Vain ja ainoastaan yhdesti on Hill Street Blues näytetty uusintana. Poliisisarjojen ykkönen. Pitkä ja iäkäs ylikonsta oli kurko äijä.
Hill street bluesissa oli tietty tunnelma, mitä yksikään muu sarja ei ole onnistunut jälkikäteen toistamaan. NYPD blue, Brooklyn south ja Third watch ovat kyllä hetkittäin päässeet varsin lähelle.
Hill streetissä oli kaikki kohdallaan. Tunnusmusiikki oli täydellinen ja kuvasi hyvin sarjan yleistunnelmaa. Henkilöt olivat uskottavia ja roolit olivat loistavasti miehitetty.
USA:ssa on ihan kuukausi sitten julkaistu ensimmäinen kausi DVD:llä. Toivottavasti se tulee myös meille myyntiin. Olisi nimittäin synti ja häpeä, jos Hill streetiä ei tuotaisi meille kun jotain Pahvi Vamppyyrinlahtaajaakin julkaistaan.- jl-77
Itse olen syntyisin v. 1977. Oli itseasiassa ensimmäinen amerikkalainen poliisisarja, jonka näin/muistan. Muistan hyvin pianon pimputuksen ja toisen poliisiauton sivuluisussa alkutunnarissa. Sitä odotti jakso jakson jälkeen. Harmi vain, että yksi sarjan parhaimmista luonnenäyttelijöistä, Kiel Martin, poistui keskuudestamme 90-luvun alussa. R.I.P.
- <<<
LOISTAVA SARJA...TULEEKO VIELÄ ENS KUUN JA TULEEKO KESÄUUSINTANA..MUN SUOSIKKI KAHDEN KEIKAN JA DERRICKIN JÄLKEEN....
Tallensiko joku muukin DVD:lle tämän kyseisen sarjan, joka tuli uusintana 2008-11? Itse tallensin, mutta viimeisen kauden alkupuolelta jäi 2 tai 3 jaksoa tallentamatta laitevian vuoksi. Olisiko joku, jolta löytyisi kaikki jaksot?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih475957Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6152390Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821191Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591058- 771033
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä541006Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.62965- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58789