Naiseni väittää, että minulla on PUTKIAIVOT. Mitkä ne on? Itse en uskalla suoraan sitä kysyä, pelkään saavani selkääni ja pahasti... Rakastan naistani ja hän rakastaa minua.
Putkiaivot?
5
346
Vastaukset
- on aika paha
pulma:)) Ei minun vaimoni suuttunut siitä, se sanoi että tuuppas ukkoseni tänne näytän missä se on:)) Mitä sinä teet? No älä nyt pelkää silitetään vähän putkiaivoa! Hulluko olet? Suu kiinni ukko nyt housut pois! Ahh teki hyvää saada tietää mitä siellä päässä liikkuu:))
Kyllä huomasin että ajatuksia löytyi. - onpa
putkiaivot onx vaimollas....
- ei putkiaivoinen
NW4EVER kirjoitti:
Minulla on PUTKIAIVOT, ei naisellani. Edelleen vailla vastausta, jatkan odottamista.
Putkiaivoinen ei kykene niin monimuotoiseen ajatteluun, että tietäisi mitä sana putkiaivoisuus tarkoittaa. Sama kuin hevonen, jolla sellaiset silmälaput, ettei näe sivuille; vain kapeasti (putkimaisesti) yhteen suuntaan. Putkiaivoinen ei kykene tekemään tai ajattelemaan kuin yhtä asiaa kerrallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562198En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321694Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721496- 101484
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 861029
- 20969