Mitä laatua, kuinka pitkät,mustat vai valkeat ja kuinka paksut?
kiinnitysköydet Bavaria 37?
9
3340
Vastaukset
- Tappi
Osta siihen mahdollisimman pitkäikäiset köydet koska ei niitä kannata laiturista irrottaa. Ei sillä uskalla merelle lähteä. Tai tuskinpa sulla edes Bavariaa on.
- vitsinvääntäjä
Mistä näitä Bavaria-vitsien vääntäjiä oikein sikiää? Kenties Ohlssonisteja, joiden veneiden jälkimarkkinat menivät yhtäkkiä pilalle?
Hyvät kiinitysköydet on hyvä sijoitus. Paras köysi on ehdottomasti Marlowin Multiplait-köydet.
Yleenssä lasketaan että multiplait-köysi tulisi kestää veneen paino eli 16 mm olisi sellainen että oikein hoidettuna kestää 10 vuotta.
Minulla on aina Marlowiin tutustumiseen jälkeen, ollut Multiplait. Jos peset max 40 asteen vedessä palautuu notkeus ja köysi on kuin uusi. Älä milloinkaan käytä liian lämmintä vettä.- Repu
Kiitos myös pesuvinkistä. Kävin tilaamassa Vestekistä ko. köydet.
- Urpo
Bavariamiehet ostaa köydet Biltemasta. Ei kun kuvastoa selailemaan.
- vaihtoehto
on lidl
- rinnastus!
vaihtoehto kirjoitti:
on lidl
Lidl on edullinen ja sen myynnissä olevat tuotteet ovat erittäin laadukkaita. Ostin viimeksi erinomaiset moottoripyörähanskat. Samoin argentinalainen pihviliha on erinomaista verrattuna kotimaisten ketjujen skandilihoihin.
Olen venenäyttelyissä tutustunut erittäin perusteellisesti Bavarian uusiin malleihin ja tullut samanlaiseen tulokseen, kuin mitä Lidlin kohdallakin olen kokenut. Saksalaisilla tuntuu olevan ajan hermolla oleva ote markkinoiden valloitukseen ainakin näillä kahdella esimerkkialalla. - Onni
Mikä se BILTEMA on?
- uuden bavaria 37 omistaja
Jos aiotte biltemanköysillä Karibialle ,niin tulette saamaan ongelmia. Köydet eivät kestä pitkäaikaista oleskelua vahvasti suolaisessa ympäristössä. suola kuivuessaan kristallisoituu köysiin ja syö ne rikki sisältäpäin. Ne murenevat käsiin. En suosituksista huolimmatta laita niitä bavariaani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796