Tulee epäilys, joidenkin tälle palstalle kirjoitettujen juttujen perusteella, että ne eivät voi olla viisissäkymmenissä olevien ihmisten kirjoituksia. Ei me voida enään noin lapsellisia olla, jopa typeriäkin muutamassa kirjoituksessa.
Onko
19
1282
Vastaukset
- Edgar
Niiden kanssa on vain opittava elämään.
- jee jee
puu..
- norMix evk
Vanhakin jo nuortuu
kuin lapsi leikkimään
koukkuselkä suortuu
pallukka mielessään... - toivon
Eiköhän se ole vain hyvä kun vielä viiskymppisenäkin riittää leikkimieltä. Kerkiää sitä totiseksi heittäytyä myöhemminkin. Ihmetyttää miten jotkut ihmiset menevät totiseksi vanhemmiten, tuntuu että jotkut ottavat aamupalaksi rotanmyrkkyä ja ilme on senmukainen. Olisiko syynä vaihdevuodet tai työpaineet moiseen käytökseen.
- sitä esiintyy
kahtos ennen ei ollut nettiä, ei voinut julukisesti näyttää tyhymyyttään, mutta onhan suomessa nykyisin pakollinen peruskoulu,jonne
laahataan täysin pihalla olevia kehitysvammaisiakin, jokaisella oma avustaja.
Siis ollaan me viisaampia kuin ennen harva sitä
vain huomaa. Mutta vaihda sinä neropatti, nerokkuutes vientituotteeksi eli vaihda maata,
jos oot liian sivistynyt suomeen.- kun vertaa
Olen katsellut 50 ja 60-vuotiaiden palstaa.
Kun vertaa niiden kirjoituksia, ei voi kun ihmetellä kuinka suuri ero kymmenessä vuodessa voi tulla kirjoitustyyliin.
Lapsenmielisyys ei tietenkään ole paha asia.
Mietin vain että koska se päivä tai hetki sitten koittaa kun muuttuu kuusikymppiseksi myös henkisesti.
Ei kai se voi 60-vuotis-synttäreillä tapahtua. - ehkä seuraavassa
elämässäsi pääset kokemaan miltä tuntuu olla kehitysvammainen.
En voi kuin ihmetellä suhtautumistasi elämään.
Voiko tyhmempää aikuista ihmistä enää olla?
Oliko se ÄO:si 70 vai vähän alle? - Se.
kun vertaa kirjoitti:
Olen katsellut 50 ja 60-vuotiaiden palstaa.
Kun vertaa niiden kirjoituksia, ei voi kun ihmetellä kuinka suuri ero kymmenessä vuodessa voi tulla kirjoitustyyliin.
Lapsenmielisyys ei tietenkään ole paha asia.
Mietin vain että koska se päivä tai hetki sitten koittaa kun muuttuu kuusikymppiseksi myös henkisesti.
Ei kai se voi 60-vuotis-synttäreillä tapahtua...noin toimi tää palsta, katsos ne 60v tulee tälle palstalle jotka HALUAA tällaista huumoria,
ja ne 30-40-50v ja 60v menee sinne jutusteleen niitä asioita mitä siellä on,
eli hypi sinäkin eri palstoilla, niin muutkin tekevät.
- Evelina tasajalka
kaikki viiskymppisiä ollakaan. Ei ainakaan mieleltään tai ees järjeltään. Tämäkin aihe on puitu täällä jo niin tuhanteen kertaan, eli ei se paljoa kerro viiskymppisten järjestä. Tulee todellakin epäilys, että onko sitä järkeä meillä ollenkaan, tai siis täällä? ;D
- ohmi
Ilosia silosia tyttöjä/poikia vaan.
Onhan valtiopäivillä pääätetty eettä jäätkäkin saaapi lauuulaaa.:))
- olekaan
50 vuotiaita, tämä on 40 v:tten
loruilutarha...;)))- täällä ei montaa
alle viiskymmppistä ole ja niillekin ootte niin helvetin kateellisia.
Kyllä teidän elämä on kurjaa.
Mä olen 36 ja käyny täällä lukemassa ja järkyttyny teidän vanhojen pierujen juttuja. En ole kirjottanu koskaan mitään, kun mulla ei ole teille yhtään mitään sanomista.
Nyt sanon vaan, että luoja mua armahtakoon ikinä teidänlaisiksi tulemasta! - sorry but
täällä ei montaa kirjoitti:
Mä olen 36 ja käyny täällä lukemassa ja järkyttyny teidän vanhojen pierujen juttuja. En ole kirjottanu koskaan mitään, kun mulla ei ole teille yhtään mitään sanomista.
Nyt sanon vaan, että luoja mua armahtakoon ikinä teidänlaisiksi tulemasta!mä oonkin 28 v, et tosiaan voi tulla enää
mun ikäseks ;D - oletkin
sorry but kirjoitti:
mä oonkin 28 v, et tosiaan voi tulla enää
mun ikäseks ;Dolen edelisen kirjottajan kanssa samaa mieltä täällä kirjoittavista henkisesti vajavaisista tyypeistä.
Kuulut ehdottomasti heihin. - kyllä sun
Nyt sanon vaan, että luoja mua armahtakoon ikinä teidänlaisiksi tulemasta!sitten kannattaa tehdä Goldiet....;))))
Nyt sanon vaan, että luoja mua armahtakoon ikinä teidänlaisiksi tulemasta!toivot, ettet tulis viis kymppiseks, voi hyvin olla ettet pääsekään sinne asti, oot sen ikäinen vielä, jotka tekee koko ajan tuhojaan täällä maailmassa ja onneksi jää tänne roikkumaan tyhjän päälle, kun 50 on jo lähteny autuaammille metsästysmaille. Jää saasteet, ruokottomat roskatut maisemat ym. siivotonta. Etkä voi ees tietää, vaikk huomenna olis sun vuoro "poistua" eläpä siis ihmisiks muittenki kanssa, et ole täällä yksin, eikä tämä maailma ole pelkästään sua varten.
- ne on paljon järkevämpiä
40 palsta on huomattavasti järkevämpi. Kun ihminen täyttää 50 siitä tulee katkera ja kitkerä. Kellään ei saa mennä hyvin ja mahdoton kateus oikeen sihisee kirjoituksista.
Kyllä 50 on pahin aika niiden elämässä jotka kirjottelee tänne.
Elämä on menny ja naapurillakin menee paremmin, osti perkele uuden autonkin, pitääkin haukkua taas joku palstalainen kun ei uskallla haukkua sitä naapuria.
Tää palsta on vaan viiskymmpisten elämän pohjanoteeraus. Nää ei osaa olla kun tällä palstalla niillä ei ole muuta elämää.- Voi meitä
10 ja papukaijamerkki kirjoituksestasi.
- Ihmetellen
miksi täällä sitten viihtyvät muun ikäset niin kovin hyvin vaikka tämä on 50 pohjanoteeraus ?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527090Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7103228Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1251455Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2231259Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081