Minä aloitin valmistautumisen kesäaikaan, menin jo klo 23:00 nukkumaan ja heräsin seitsemältä.Saapa nähdä tulenko pysymään rytmissä?? Ainakin näin ensimmäisenä yönä heräilin aika useasti,voihan tässä käydä että palaan entiseen rytmiin,jonka opettelin kuin jäin eläkeukoksi.No sellaista tänään.
Tämän päivän vietän ilman väkijuomia.Miksi niihin kajoisinkaan kun en hallitse niiden käyttöä, eikä tee mielikään alkkomahoolia.
22.03.2006 Keskiviikko
30
1364
Vastaukset
- Viinietikka
aijon viettää minäkin ja haastan mukaan kaikki ne, jotka haluavat luopua ennen aikojaan hautaan tai mielisairaalaan vievästä sairaudesta.
Ja päivä kerrallaan se raittius tulee jokaiselle!
Minä ainakin kaipaan palstalle uusia tuulia, eli
rohkeasti mukaan mielipiteitä jakamaan uudet palstalaiset ja mukavaa päivää jokaiselle taas säätyyn katsomatta toivottelee viinietikka, eikä tänään ollenkaan hapan!!- Ryyppymies
meikäläisellä. Viime yönä ei oikein saanut unta. Ei oo pitkään aikaan tällaisia "unettomia öitä" ollutkaan. Ens yönä varmaan sit nukuttaa sitäkin enemmän.
- uusitie
aletaanko kehuun vai haukkuun AA:ta minulle on aivan sama ei näillä palstoilla näköjään muuten tapahdu mitään.
Missäs Pörri1 luuraa?Hän jäi muistaakseni miettimään asioita on tässä jo ollut aikaa miettiä.Ikävä alkaa pian vaivaan. - uusitie
uusitie kirjoitti:
aletaanko kehuun vai haukkuun AA:ta minulle on aivan sama ei näillä palstoilla näköjään muuten tapahdu mitään.
Missäs Pörri1 luuraa?Hän jäi muistaakseni miettimään asioita on tässä jo ollut aikaa miettiä.Ikävä alkaa pian vaivaan.mites olis aihe:täysraittiit vastaan kohtuu käyttäjät.
- uusitie
uusitie kirjoitti:
mites olis aihe:täysraittiit vastaan kohtuu käyttäjät.
mulle sopii kaikki.
- uusitie
uusitie kirjoitti:
mulle sopii kaikki.
huumoriksi tää oli tarkoitettu ja tämän ketjun herättämiseksi.
- aahoohoo
ja äsken töistä tullessa kävelin sen läpi ja pysähdyin yhellä haudalla. Mies ja vaimo - molemmat viinaan kuolleita ja entisiä tuttavia. Kumpikaan heistä ei nähnyt omia lapsenlapsiaan.
Minä haluun nähdä mun lapsenlapset - on jo nimetki valmiina. Tytölle ainaki: Viivi Arja Helena Sinikka. Pitää vaan saada jyrättyy nimiehdotus läpi:) Vaikeutta teettää mut minähän yritän. uusitie kirjoitti:
Missäs Pörri1 luuraa?Hän jäi muistaakseni miettimään asioita on tässä jo ollut aikaa miettiä.Ikävä alkaa pian vaivaan.Niin..."AA:ta saa asiallisesti kritisoida. Eli jos jollain on
negatiivisia kokemuksia, saa hän niistä palstalla kertoa." Mutta koetetaan pitää tämä ketju asiallisena ;) Tuo teksti oli suoraan lainattu ylläpidon s-postista.- Systeri
Ryyppymies kirjoitti:
meikäläisellä. Viime yönä ei oikein saanut unta. Ei oo pitkään aikaan tällaisia "unettomia öitä" ollutkaan. Ens yönä varmaan sit nukuttaa sitäkin enemmän.
nukkunut minäkään hyvin. Ensi viikolla menen unipatjatutkimukseen. Voi kun saataisiin jokin ratkaiseva pointti selville ja saisin unilääkkeet pois. Jos uskaltaisin, alkaisin valvoa omin päin niin monta yötä, että lopulta nukahdan. Mutta en uskalla...enkä jaksa... Onneksi alkoholi ei ole nyt ollut ongelmana pitkään aikaan. Parempi kuitenkin nukkua lääke- kuin alkoholiunta. Raittiina päivä kerrallaan.
- Ryyppymies
Systeri kirjoitti:
nukkunut minäkään hyvin. Ensi viikolla menen unipatjatutkimukseen. Voi kun saataisiin jokin ratkaiseva pointti selville ja saisin unilääkkeet pois. Jos uskaltaisin, alkaisin valvoa omin päin niin monta yötä, että lopulta nukahdan. Mutta en uskalla...enkä jaksa... Onneksi alkoholi ei ole nyt ollut ongelmana pitkään aikaan. Parempi kuitenkin nukkua lääke- kuin alkoholiunta. Raittiina päivä kerrallaan.
Meikäläiselle tulee välillä noita unettomia öitä (nukun kuitenkin jonkun tunnin). Varmaan työasiat ym. pyörii välillä liikaa aivon syövereissä. Sama täällä - viinalla ei ole kuitenkaan osuutta asiaan.
- aahoohoo
Ryyppymies kirjoitti:
Meikäläiselle tulee välillä noita unettomia öitä (nukun kuitenkin jonkun tunnin). Varmaan työasiat ym. pyörii välillä liikaa aivon syövereissä. Sama täällä - viinalla ei ole kuitenkaan osuutta asiaan.
Mulla kun unet piteni niin se oli joltain toiselta pois:)
Mut ei mullakaan oo alkoholilla osuutta asiaan eikä muuten lääkkeilläkään. - uusitie
raitis kirjoitti:
Niin..."AA:ta saa asiallisesti kritisoida. Eli jos jollain on
negatiivisia kokemuksia, saa hän niistä palstalla kertoa." Mutta koetetaan pitää tämä ketju asiallisena ;) Tuo teksti oli suoraan lainattu ylläpidon s-postista.En ole nähnytkään mitään ylläpidon s-postia en saa edes omaani toimimaan siitä olen kerran aikaisemminkin maininnut.Eikä tapani ole lainailla mitään tekstejä.
Olen ollut aika kireänä viime päivinä on tehnyt kaljaa mieli niin pirusti.Joku minua täällä varoitti 3kk:sta tulee olemaan vaikeaa.No ehkä tämä on sitä sitten.
Työ päivä takana,vapaat edessä.Olen aika väsynyt.Hyviä öitä kaikille yrittäkää saada nukutuksi se on tärkeää meille toipuville. uusitie kirjoitti:
En ole nähnytkään mitään ylläpidon s-postia en saa edes omaani toimimaan siitä olen kerran aikaisemminkin maininnut.Eikä tapani ole lainailla mitään tekstejä.
Olen ollut aika kireänä viime päivinä on tehnyt kaljaa mieli niin pirusti.Joku minua täällä varoitti 3kk:sta tulee olemaan vaikeaa.No ehkä tämä on sitä sitten.
Työ päivä takana,vapaat edessä.Olen aika väsynyt.Hyviä öitä kaikille yrittäkää saada nukutuksi se on tärkeää meille toipuville.Lainaus mun s-posti laatikosta jonka olen saanut ylläpidolta, kysyin kerran missä menee raja noissa AA-jutuissa.
- uusitie
Taas hieno ilma.Tie edessä kauniin luminen,mutta alla hyvät renkaat ja aurinkolasit silmillä antaa mennä vaan.
- papio
Raittiina alkoi tämä päivä ja jatkuu samanlaisena. Huomenta!
Raitis Keskiviikko, älä nyt Joonatan mene pilaamaan hyvää unirytmiä.
- Cettuz!
raittiina, sivut tökkivät täällä. siis suomi24sen.
päikkäritkin tempastu, taidan lähtee hiiteleen, ja sit meinasin tarttua ihan ruumiilliseen työhönkin.Paas tuleen perässä!!!!!
Pääsi lipsahtaan vähän myöhäiseksi,mutta selitän miksi,,::: Velimiehellä oli Vermossa Ori startissa, ja tieto päivitty mulle vähän myöhään,nyt sit olen joutunut Onniteleen Häntä ja taustajoukkoja "tolpasta" siksi näin myöhään vielä täällä pällistelen.Hiiskatti ois pitänyt pelata, kerroikin oli miltei 15, ja minäkun onneton pidin vielä miltei varmana. Tällainen veikkaaja minä olen että veikkailen vain täällä pirtissä.
Sehän mun piti vielä sanoman että kävin senverta pitkän hiihtolenkin että niihin ruumiillisiin töihin en ehtinyt.Niiden vuoro on huomenna jos en innostu taas hiihteleen.Huominen tuo ilonsa ja surunsa tullessaan,toivotaan että enemmän tois niitä iloisia asioita,ja yksi kaikkein suurin minulle olisi raittius.
Tänään en viitti enää alkaa juoppoteleen.Hyvää yötä kaikkille.
- paranoidi
Samaa olen myös "harjoitellut". Kello soi puoli tuntia aikaisemmin, kuin viime viikolla. Tipatta tämä päivä mennyt, eiköhän tuo iltakin mene samalla kaavalla.
Tänään on sanaton, olen saanut iloviestin Helsingistä. Minä sain taasen, uuden kalakaverin. Kuudelta oli poika syntynyt, ukkina on hieno elää.
- aahoohoo
Sanaton olen minäki. Uuden ihmisen syntymä on maailman suurin ihme.
Kaikki hyvät henget häntä suojelkoot ja kohdelkoon elämä häntä pehmein hansikkain ja voittakoon vaarinsa aina kalakisassa. raitis kirjoitti:
Lapsen lapsesta ja uudesta kalakaverista ;)
Siitä huolimatta, ei tänään oteta. Ratista päivää sinulle. t.Lema
aahoohoo kirjoitti:
Sanaton olen minäki. Uuden ihmisen syntymä on maailman suurin ihme.
Kaikki hyvät henget häntä suojelkoot ja kohdelkoon elämä häntä pehmein hansikkain ja voittakoon vaarinsa aina kalakisassa.Kiitoksia! Elämä kantaa, kun muistama olla ilman alkoholia. Kiitti sinulle !
- Mimmuli1
Käyn silloin tällöin seuraamassa ketjua, sillä tarkoitus olisi kesään mennessä saada alkoholi pois taas kuvioista, sillä minusta on tulossa heinäkuussa ensi kertaa Mummeli. Aikas jännää...
Kalakaverit on tärkeitä meille jotka harrastamma kalastusta,mullakin on kasvamassa tytönpoika 2.v,täytyy vissiin jo kesällä opettaa aakkosia.
- paranoidi
jälkikasvusta.
- aahoohoo
Jos on sellasta mediumia missä on öljyy ja sikkatiivii niin voiko sitä lantrata vielä tärpätillä?
- mussukka1
Vaarille onnittelut kalakaverista. Kysykääpä pikkupojilta ja tytöiltäkin kesän mukavinta muistoa. Usein on vastauksena, että kun oltiin kalassa. Siinä jää landiat toiseksi.
Ja nyt hyvät yöt, tämä kotiintulo kun viivästyi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816